Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker! Helga forsvant på et blunk, så nå sitter jeg atter en gang foran pcen og gjesper... :Gjesp:

Lurer på om jeg skal prøve å få fremskyndet legetimen min (har time neste tirsdag), er så trøtt og sliten for tida at jeg ikke har overskudd til å være kjæreste/mamma det øyeblikket jeg kommer meg hjem fra jobb. I tillegg har jeg hatt en murrende hodepine liggende i bakgrunnen gjennom hele helga. I går tok jeg paracet, men det hjalp ikke helt. Ikke liker jeg å ta for mye av det heller... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes liksom det blir litt drastisk med legevakta når det "bare" er at jeg ikke har overskudd til familien etter jobb... :sjenert: I går kom jeg hjem til en sur S og en mann som skulle rett på jobb. Da så jeg et øyeblikk for meg at jeg kom til å låse S inn på rommet og legge meg under dyna mi, men så kom jeg meg gjennom på et vis.. :sjenert:

Sannelig flaks at jeg bare skal jobbe 11 timer i dag.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger pleier å være opptatt av det at om man har barn fra før og er gravid med plager så skal de ta mer hensyn. Fordi man har tross alt et liv utenom jobben og barn som man skal absolutt ta hensyn til, barna er mye viktigere enn jobben! Jeg har vært hos to leger og fått sykemelding nå som gravid og begge har spurt om jeg har barn, men jeg har ikke det og ble sykemeldt for det.

Så dra til legevakta om du ikke kan vente! Det må du jo føle på selv, men 11 timer på jobb høres ikke bra ut akkurat nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg til tirsdag for å si det sånn! :sjenert:

Dagens lyspunkt: Nye Dent Oi-pastiller med smak av jordbær og lakris, som smaker nesten som peacemerkene jeg har så dilla på for tida, bare med litt mer lakrissmak! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Æsj... Blir det ille så du trenger sykemelding, så bør du bare henvende deg på legevakta...

Tar de imot folk som egentlig ikke er syke da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er utslitt, gravid og har et barn hjemme. Du er ikke syk men har absolutt en grunn til å ikke kunne vente ei uke til med å dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de tar i mot "ikke syke" også. Du har jo forsøkt å fremskynde timen hos din lege, uten å få noe hjelp. Da skal legevakta stille opp. Det vil være strevsomt for deg å skulle vente en hel uke ekstra, og det forstår nok også legevaktslegen. Vi hadde veldig mange sånne tilfeller da jeg jobbet på legevakta, og i ditt tilfelle er det jo ingen tvil om at du er i en slitsom situasjon! Vil være en enkel sak. Eneste er vel at du ikke stiller først i køen hvis det er noe ventetid... :roll:

Legen jeg gikk til her gjorde også en stor greie ut av det å gå andregangsgravid versus førstegangs. Man har jo et liv utenom jobb som det er viktig å yte litt i, som Yesterday sier.

Så ta deg en tur på legevakta du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akuttime hos en av de andre på legekontoret i dag. Sitter på venterommet og koser meg med små dult i magen nå.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det, det fortjener du ;) Jeg er ikke for at gravide skal sykemeldes så mye de vil, men det høres absolutt ut som at du trengte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...