kisskissbangbang Skrevet 8. april 2014 #1361 Del Skrevet 8. april 2014 Her trenger J bare å ha øynene oppe en stund så smelter jeg, jeg er enkel sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2014 Forfatter #1362 Del Skrevet 8. april 2014 Skjønner hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. april 2014 #1363 Del Skrevet 9. april 2014 Håper det står bra til i heimen i dag, både med S, R og foreldrene deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. april 2014 Forfatter #1364 Del Skrevet 9. april 2014 Takk for det, Neferet I dag står det en god del bedre til enn i går Sola skinner, S er i barnehagen, han godeste er på jobb, og jeg og R har snart en lunsjavtale R var våken fra halv fire til fem i natt, men vi sov til klokka ni, så jeg overlever. Litt trøtt er jeg jo, men det skal man vel være når man er nybakt tobarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. april 2014 #1365 Del Skrevet 9. april 2014 Så koselige dagene deres høres ut! Det er rart det der at nr. 2 ofte er roligere. Det er jo omtrent som å lese om hvordan vi hadde det den første tiden dette. Jeg bekymret meg over at hun sov FOR mye liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. april 2014 #1366 Del Skrevet 9. april 2014 så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2014 Forfatter #1367 Del Skrevet 10. april 2014 Vips så hadde jeg svidd av endel på sommergarderobe til S, og konfirmasjon/17.mai-kjoler til begge to. Farlig mye fint i butikkene Jeg ser på alle prislappene og tenker for meg selv at jeg kan dele summene på to, siden R kan arve. Ergo er absolutt alt på halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. april 2014 #1368 Del Skrevet 10. april 2014 Den tankegangen er herved adoptert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. april 2014 #1369 Del Skrevet 10. april 2014 God tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. april 2014 #1370 Del Skrevet 10. april 2014 Litt lesing og ta igjen, men jeg ser at det er fortsatt sovebaby på gang, nå også med nydelig smil og at du i tillegg har funnet en genial tankemåte for shopping!! Ha en fiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2014 Forfatter #1371 Del Skrevet 10. april 2014 Så bra at dere er enige i tankemåten min! Nå har jeg hatt min første ettermiddag alene med to små. Ønsket om flere armer var absolutt tilstede. Følte meg som en parodi på en småbarnsmor da jeg satt på dolokket og ammet samtidig som jeg pusset tennene på S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. april 2014 #1372 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Smart tankegang! absolutt en tanke å adoptere Multitasking på høyt nivå du bedriver Har dere fått en invitasjon fra banken deres idag? Spareklubb for de små Endret 11. april 2014 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2014 Forfatter #1373 Del Skrevet 11. april 2014 Nei, har ikke det, men vi har Nordea da.. Hva slags spareklubb er det snakk om? Nå minnet du meg på at vi må få opprettet en konto eller to for R også. S har to; sparekonto og boligsparekonto for barn. Helg og påskeferie Hadde koselig formiddagsbesøk av ei venninne i dag. Fikk spurt om hun ville være fadder, og det ville hun Nå har vi besøk av den ene fadderen til S. Han leser for henne på senga for øyeblikket. Koselig å se hvor glade de er i hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2014 #1374 Del Skrevet 11. april 2014 Ha en fin helg, og en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. april 2014 #1375 Del Skrevet 11. april 2014 Nå har jeg hatt min første ettermiddag alene med to små. Ønsket om flere armer var absolutt tilstede. Følte meg som en parodi på en småbarnsmor da jeg satt på dolokket og ammet samtidig som jeg pusset tennene på S Jeg tør ikke helt å være alene med begge to våkne ennå... Synes det virker så skummelt og stressende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2014 Forfatter #1376 Del Skrevet 12. april 2014 Ha en fin helg, og en god påske! Takk i like måte! Jeg tør ikke helt å være alene med begge to våkne ennå... Synes det virker så skummelt og stressende! Jeg hadde ikke så mye valg Det gikk overraskende greit, men jeg kjente det var greit at det ikke er sånn hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2014 Forfatter #1377 Del Skrevet 12. april 2014 Løk utgår fra mitt kosthold på ubestemt tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2014 #1378 Del Skrevet 12. april 2014 uffameg, sånn hadde jeg også det.... kunne ikke ha paprika heller.... hadde veldig god effekt med ammete da.... funket bra for magen, pluss den lille flasken med et eller annet som jeg tror begynner på bokstaven D? kalte det bare for fjertedråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. april 2014 #1379 Del Skrevet 13. april 2014 Minifom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. april 2014 #1380 Del Skrevet 13. april 2014 Minifom ja Ikke akkurat noe på D Sikkert Dentinox jeg tenkte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå