Gå til innhold

Snikksnakk, bare for enkelte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har flere ganger prøvd å delta i f.eks fjasetråden, men den er tydeligvis bare for noen få som har en egen tone seg i mellom som ikke er for andre...

Er det dette som er den såkalte "klikken" som flere snakker om her?

Hva skal til for å få innpass? Jeg fjaser jo ivei, men likevel så blir man oversett...

Anonymous poster hash: 5361b...9aa
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Jeg hadde ikke noe problemer med å komme inn i dette beryktede snikk snakk klikken, har aldri sett noen bli kasta ut derfra,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes den fungerer ypperlig som stalkemateriale, jeg. Det er alltid så mange som fjaser der inne at ingen legger merke til en Skjult Bruker eller fem som lurker i bakgrunnen <3

Anonymous poster hash: 1b497...54f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Spørs litt hva man skriver tror jeg. :)

Edit: Er noen nye i fjasetråden nå som har "kommet inn".

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele KG er for en bestemt klikk. Har gitt opp å skrive under nick på KG jeg.

Anonymous poster hash: 9aeff...9a7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes nå hele tiden der er nye fjes der jeg, men den er jo ikke så aktiv så som den var. Men det har jo litt å si at man kommer med bidrag som gjør at man ønsker å bidra i samtalen da.

Hele KG er for en bestemt klikk. Har gitt opp å skrive under nick på KG jeg.

Anonymous poster hash: 9aeff...9a7

Det har litt med hvordan man velger å se det. Også har det mye å si hvor man deltar.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Det stemmer ikke at det er særlig lukka. Folk er stort sett åpne for andre - som andre steder handler det om å inneha en viss mengde sosial intelligens. Man kommer langt med litt humor og et glimt i e-øyet.

Men altså, det finnes fjasere uten sosial intelligens til og med, så det er egentlig håp for alle.

Endret av Rossin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning.

Anonymous poster hash: 969b6...332
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe klikk. Det er ikke ungdomsskole her synes jeg. Kom med noe om du vil. Selv blir fjasetråen litt for intens for meg.

Møter heller opp på KGtreff å koser meg i godt lag.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fjasetrådene her inne er jo helt teite, kun rælet på KG som deltar... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 02dd6...644

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning.

Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fjaser stortsett på egenhånd, mye mer interessant respons da gitt!

Anonymous poster hash: 9d1fe...afc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg.

Enig. Man kan ikke sitte å furte i en krok og forvente at andre skal ta kontakt. Man må eksponere seg selv om man ønsker å bli sett/hørt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEG MEG MEG:D DET ER MEG;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jo til og med vi litt mer faste brukere oversett iblant da, så det må man tåle. Og det er ikke vanskelig å bli med hvis man faktisk deltar i samtalen, og sier hei!

Fjasetrådene her inne er jo helt teite, kun rælet på KG som deltar... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 02dd6...644

For et herlig menneskesyn du har. :roll:

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Er det ikke sånn ellers på forumet også? Du får ikke svar i noen tråder, om du ikke skriver noe som gjør at en eller flere får lyst til å svare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger prøvd å delta i f.eks fjasetråden, men den er tydeligvis bare for noen få som har en egen tone seg i mellom som ikke er for andre...

Er det dette som er den såkalte "klikken" som flere snakker om her?

Hva skal til for å få innpass? Jeg fjaser jo ivei, men likevel så blir man oversett...

Anonymous poster hash: 5361b...9aa

stikk i fjasetråden nå, så skal jeg snakke med deg der jeg:D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan fremstår man som interessant i en fjasetråd? Tok meg en tur innom tråden og det var ingen interessante samtaleemner. Bare kjedelige hverdagsprat som ikke finnes interessante. Så at man skal fremstå som interessant kan umulig stemme. Jeg kjedet meg den korte tiden jeg tittet innom.

Anonymous poster hash: 101ff...347

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Hvordan fremstår man som interessant i en fjasetråd? Tok meg en tur innom tråden og det var ingen interessante samtaleemner. Bare kjedelige hverdagsprat som ikke finnes interessante. Så at man skal fremstå som interessant kan umulig stemme. Jeg kjedet meg den korte tiden jeg tittet innom.

Anonymous poster hash: 101ff...347

Nå snakker jeg om snikk-snakk generelt (se f.eks. spør en bruker-tråden), og det jeg skreiv, var i grunn et svar til kritikken retta mot "snikk-snakkerne" som klikk på hele forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...