Gå til innhold

Snikksnakk, bare for enkelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

ENIG! Ikke at denne tråden her er så innmari seriøs.....menneeeh.... det har jo alt skjedd her og så...

Og jeg er stolt av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke se meg gjennom noe vindu, eneste gangen jeg er ved vinduet er når jeg lager mat eller holder på med spille bordet mitt, ellers er jeg bortgjemt.

Du er ikke på snikksnakk nå.

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Virkelig? Avsporing med fjas i en seriøs tråd om fjasing?

Det er best vi slutter å være seriøse ... :filer: Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Du er ikke på snikksnakk nå.

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum.

Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn.

En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhhh snakk om å ta ting litt vel bokstavlig da :daane: ... det har noe å si i den virkelige verden hva man sier og hvordan man sier det for at andre skal ha lyst til å prate med deg/være venn

med deg.. :blomst:

Jeg mener bare at det er lett å føle seg rar eller avvist når andre prater seg i mellom og man ikke føler seg inkludert på samme måte. Det er en kode å knekke og tar man den ikke er det lettere å bli sur på snikk-snakkerne. :smilyblomst:

Anonymous poster hash: bc83a...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se meg gjennom noe vindu, eneste gangen jeg er ved vinduet er når jeg lager mat eller holder på med spille bordet mitt, ellers er jeg bortgjemt.

...og det er derfor jeg sitter på mye på KG. :blomst:

Anonymous poster hash: 1b497...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum.

Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn.

En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var.

Og derfor har forumet flere forskjellige underforum, med flere forskjellige tråder, slik at vi kan ha flere hundretalls ulike samtaler samtidig uten å plage hverandre alt for mye. Det er et ganske fiffig system når det fungerer :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum.

Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn.

En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var.

Nei, det er ikke sånn det fungerer........... greit nok at det kanskje ikke er så lett for deg å fatte de sosiale kodene bestandig men jeg skal forsøke å hjelpe deg litt;

20 personer sitter på Fridays å snakker om baby

20 sitter på egon å snakker om fotball

20 sitter på teatercafeen å snakker om stalins bart

mens du....... du sitter på fridays å snakker om fotball (evt flørter)!!! så går du til teatercafeen å snakker om babyer (evt flørter)!! og så avslutter du med å gå til egon for å snakke om stalins bart! (evt flørter)

skjønner du forskjellen?

Og der var jeg ferdig med off topic :Nikke:

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum.

Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn.

En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var.

Så hold det tøvet ditt på snikksnakk da.

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg mener bare at det er lett å føle seg rar eller avvist når andre prater seg i mellom og man ikke føler seg inkludert på samme måte. Det er en kode å knekke og tar man den ikke er det lettere å bli sur på snikk-snakkerne. :smilyblomst:Anonymous poster hash: bc83a...6fd

Vel, noe fjasing er for komplisert for meg også. Blir jeg på fornærmet fjaserne av den grunn? Nei.

Og jepp jeg har faktisk tidligere fjaset en hel tråd i binærkode (den førte til regelendrng for øvrig), var med i den opprinnelige dokurv-tråden og litt av hvert. Akk det var tider det gitt. Er nok så sikker på at de som ikke forstod humoren helt følte seg inkludert, men det var slett ikke ekskluderende ment.

Jeg er til vanlig ikke en kozer og mozer fjazer - men har deltatt nå og da.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nei, det er ikke sånn det fungerer........... greit nok at det kanskje ikke er så lett for deg å fatte de sosiale kodene bestandig men jeg skal forsøke å hjelpe deg litt;

20 personer sitter på Fridays å snakker om baby

20 sitter på egon å snakker om fotball

20 sitter på teatercafeen å snakker om stalins bart

mens du....... du sitter på fridays å snakker om fotball (evt flørter)!!! så går du til teatercafeen å snakker om babyer (evt flørter)!! og så avslutter du med å gå til egon for å snakke om stalins bart! (evt flørter)

skjønner du forskjellen?

Og der var jeg ferdig med off topic :Nikke:

Og det leder ikke til en naturlig evolusjon av samtaler, folk kommer og fortaler en samtale, kansje en er lei av fotball og går for å snakke om babier i stede, Det snakker om naturlig hvordan folk snakker, er ikke sånn at nå går vi dit du dit også snakker vi ikke med hverandre. Det er bare ikke sånn det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum.

Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn.

En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var.

Du er vel en av de som er verst på å avspore mange tråder som ikke er på snikksnakk med fjasing..... sånn som du gjør nå.

Anonymous poster hash: 5361b...9aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Du er vel en av de som er verst på å avspore mange tråder som ikke er på snikksnakk med fjasing..... sånn som du gjør nå.

Anonymous poster hash: 5361b...9aa

Ikke avsporing, en naturlig evolusjon av en samtale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det leder ikke til en naturlig evolusjon av samtaler, folk kommer og fortaler en samtale, kansje en er lei av fotball og går for å snakke om babier i stede, Det snakker om naturlig hvordan folk snakker, er ikke sånn at nå går vi dit du dit også snakker vi ikke med hverandre. Det er bare ikke sånn det funker.

Så vi trenger ikke underfora her i det hele tatt da, eller?

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Så vi trenger ikke underfora her i det hele tatt da, eller?

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

Jo, og 90% av det som skjer der er on topic, det skal bare være et naturlig slingingsrom for sosial omgang uansett hvor man er, jeg har blitt små "kjent" med folk som ikke henger på snikk snakk, og som jeg ikke føler for jeg kjenner godt nok til å snakke med på pm med, og da blir det sosial omgang der jeg møter på brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, og 90% av det som skjer der er on topic, det skal bare være et naturlig slingingsrom for sosial omgang uansett hvor man er, jeg har blitt små "kjent" med folk som ikke henger på snikk snakk, og som jeg ikke føler for jeg kjenner godt nok til å snakke med på pm med, og da blir det sosial omgang der jeg møter på brukerne.

Du gjør jo omtrent ikke annet enn å fjase. Skjønner du ikke at det er irriterende for andre?

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnfrid er det hemmelige passordet alså.

Anonymous poster hash: 0d45f...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Du gjør jo omtrent ikke annet enn å fjase. Skjønner du ikke at det er irriterende for andre?

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

Det er sånn jeg er, er sånn i virkligeten også jeg er fjasete, beklager at min personlighet er irretirende for deg. og nei jeg gjør annet enn å bare fjase, det er bare at dere ikke legger merke de gangene jeg ikke fjaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo omtrent ikke annet enn å fjase. Skjønner du ikke at det er irriterende for andre?

Anonymous poster hash: a0a94...ba1

Typisk kjedelig, sikkert ifra vestlandet eller noe bibelbelte.

Anonymous poster hash: 0d45f...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...