Gå til innhold

Snikksnakk, bare for enkelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg skrev jo i mitt neste inlegg at det er fint at de enkle sjelene har et sted å møre likesinnede på da!

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Hvorfor denne trangen til å rakke ned på de som henger på Snikk-snakk? Selv frekventerer jeg ikke Snikk-snakk, men jeg har ingen behov for å opplyse hele KG hva jeg egentlig synes om forumet. Jeg lar dem være.

Anonymous poster hash: 885ad...168

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvordan man kan vite hva de snakker om, dag ut og dag inn, uten å henge der selv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

er det ikke like greit at han holder seg på snikk-snakk da, i og med at han er sååå påstålig på dette fjaset sitt? :lol:

Er ikke bra nok om jeg er på snikk snakk heller, du vil tydligvis bare at jeg skal oppholde meg i fjasetråden og ingen andre steder, da selv i snikk snakk tråder får jeg beskjed om at jeg avsporer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg lurer på hvordan man kan vite hva de snakker om, dag ut og dag inn, uten å henge der selv? :klo:

Se det har jeg lurt på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne trangen til å rakke ned på de som henger på Snikk-snakk? Selv frekventerer jeg ikke Snikk-snakk, men jeg har ingen behov for å opplyse hele KG hva jeg egentlig synes om forumet. Jeg lar dem være.

Anonymous poster hash: 885ad...168

Er det ikke det noe av denne tråden handler om da? Om snikksnakk kun er for enkelte? Noe jeg mener den er.

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan man kan vite hva de snakker om, dag ut og dag inn, uten å henge der selv? :klo:

Jeg vet ikke hvor raskt du klarer å lese, men for underholdningens skyld hender det jeg skummer over ett døgn eller to fra snikksnakk og det tar faktisk bare noen få minutter. Man kan gå tilbake skjønner du Cathrine. Man MÅ ikke sitte å følge med hele tiden.

Dette gjør jeg forøvrig da jeg driter og ikke har noe annet spennende å se på på telefonen.....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor raskt du klarer å lese, men for underholdningens skyld hender det jeg skummer over ett døgn eller to fra snikksnakk og det tar faktisk bare noen få minutter. Man kan gå tilbake skjønner du Cathrine. Man MÅ ikke sitte å følge med hele tiden.

Dette gjør jeg forøvrig da jeg driter og ikke har noe annet spennende å se på på telefonen.....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Og når tror du vi andre sitter der?

Anonymous poster hash: 67f6d...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg vet ikke hvor raskt du klarer å lese, men for underholdningens skyld hender det jeg skummer over ett døgn eller to fra snikksnakk og det tar faktisk bare noen få minutter. Man kan gå tilbake skjønner du Cathrine. Man MÅ ikke sitte å følge med hele tiden.

Dette gjør jeg forøvrig da jeg driter og ikke har noe annet spennende å se på på telefonen.....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Av alle tråder på KG, og av alle nettsteder og forum i hele verden, så bare MÅ du lese gjennom snikksnakk? Selv om du syns det er kjedelig og at de som henger der er patetiske? Yeah right.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor raskt du klarer å lese, men for underholdningens skyld hender det jeg skummer over ett døgn eller to fra snikksnakk og det tar faktisk bare noen få minutter. Man kan gå tilbake skjønner du Cathrine. Man MÅ ikke sitte å følge med hele tiden.

Dette gjør jeg forøvrig da jeg driter og ikke har noe annet spennende å se på på telefonen.....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Og på snikksnakk er det altså fullt av brukere som poster kattebilder hvert femte minutt døgnet rundt, ikke folk som får tiden til å gå mens de sitter på bussen eller noe? Jaja, da har jeg lært noe nytt i dag også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke aktiv på snikksnakk og vet ikke hvilke brukere som henger i de trådene, men jeg syns det er idiotisk å spekulere i hvordan livene til brukerne som henger der er. De er normale mennesker som liker å snakke om hverdagslige ting, og er det noe galt i det, så lenge de ikke ødelegger andre underfora? Eller har en mindre liv om en henger på singelforumet døgnet rundt? Er ikke det samme greia, bare at en liker å snakke om forskjellige ting?



Anonymous poster hash: a4f07...ba1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Altså, KG alene har 11 000 000+ innlegg. Om bare 1% av dem er interessante, så burde man fortsatt ha plenty av lesestoff til en imponerende lang bæsjepause.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Overrasker det deg? Er dronningen vi snakker om her altså!

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Jaaaaa :bolledeig: (Og du er så tøff i trynet når du skrive som AB)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på snikksnakk er det altså fullt av brukere som poster kattebilder hvert femte minutt døgnet rundt, ikke folk som får tiden til å gå mens de sitter på bussen eller noe? Jaja, da har jeg lært noe nytt i dag også.

Med mindre de har diare hver eneste kveld/natt og driter i timesvis eller er bussjåfør og leser/taster mens de kjører så er det mange som sitter der i timesvis, ja, uten å drite/kjøre buss.

Du kan se klokkeslettet på når de poster også skjønner du, Cathrine. Og da ser du om noen bare er innom eller om de faktisk sitter der.

Dessuten klager de ofte over at de bare sitter der og kjeder seg....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Så ikke bare vet du hvem som poster der, og hva de skriver om, men du har oversikt over når de poster også? Og du er bare innom der noen minutter om dagen? I smell stalker...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa :bolledeig: (Og du er så tøff i trynet når du skrive som AB)

Og der kom Ab-hetsen inn. :laugh:

Anonymous poster hash: 41cab...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom Ab-hetsen inn. :laugh:

Anonymous poster hash: 41cab...7a4

Mener du det ikke er ok å slenge drit tilbake, med det man har tilgjengelig, når noen slenger drit til deg gjemt bak AB-funksjonen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke bra nok om jeg er på snikk snakk heller, du vil tydligvis bare at jeg skal oppholde meg i fjasetråden og ingen andre steder, da selv i snikk snakk tråder får jeg beskjed om at jeg avsporer.

Vet du hva, Gunfreak? Dette mennesket syntes jeg du bare skal hoppe og drite i! Hun tror hun eier forumet, og det har hun trodd lenge. Hun har en egen evne til å trykke mennesker ned og hune gjør det på en måte som gjør det vanskelig for moderatorene å gjøre noe med. Hun slenger med leppa, putter på noen :danse: og :rulle: og de lar det skli gjennom gang etter gang.

Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har lest hvor mennesker tar opp måten hennes å være på men det blir aldri gjort noe fordi hun gjør det på en så snikende og slu måte.

Sånn sett er det mer realt å gjøre som meg: kalle en stein en stein og heller bli utestengt en måned eller tre.

Anonymous poster hash: 59292...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre de har diare hver eneste kveld/natt og driter i timesvis eller er bussjåfør og leser/taster mens de kjører så er det mange som sitter der i timesvis, ja, uten å drite/kjøre buss.

Du kan se klokkeslettet på når de poster også skjønner du, Cathrine. Og da ser du om noen bare er innom eller om de faktisk sitter der.

Dessuten klager de ofte over at de bare sitter der og kjeder seg....

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Men da har du vel ihvertfall funnet dine egne versjoner av fotballfrue - mennesker du er superfascinert av, og elsker å hate. Og det er vel underholdning nok i seg selv det, AB?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vet du hva, Gunfreak? Dette mennesket syntes jeg du bare skal hoppe og drite i! Hun tror hun eier forumet, og det har hun trodd lenge. Hun har en egen evne til å trykke mennesker ned og hune gjør det på en måte som gjør det vanskelig for moderatorene å gjøre noe med. Hun slenger med leppa, putter på noen :danse: og :rulle: og de lar det skli gjennom gang etter gang.

Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har lest hvor mennesker tar opp måten hennes å være på men det blir aldri gjort noe fordi hun gjør det på en så snikende og slu måte.

Sånn sett er det mer realt å gjøre som meg: kalle en stein en stein og heller bli utestengt en måned eller tre.

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Hadde tatt "advarselen" din mer seriøst om det ikke kom fra en AB jeg ikke vet om jeg kan stole på eller hvem er....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, Gunfreak? Dette mennesket syntes jeg du bare skal hoppe og drite i! Hun tror hun eier forumet, og det har hun trodd lenge. Hun har en egen evne til å trykke mennesker ned og hune gjør det på en måte som gjør det vanskelig for moderatorene å gjøre noe med. Hun slenger med leppa, putter på noen :danse: og :rulle: og de lar det skli gjennom gang etter gang.

Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har lest hvor mennesker tar opp måten hennes å være på men det blir aldri gjort noe fordi hun gjør det på en så snikende og slu måte.

Sånn sett er det mer realt å gjøre som meg: kalle en stein en stein og heller bli utestengt en måned eller tre.

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Jeg tror vi kan "alle" si oss enige i at fjasing i tråder utenfor snikksnakk er en uting og noe som irriterer de fleste. Betyr ikke at vi tror vi eier forumet. Det er lov å påpeke dette da det ødelegger tråder da ingen er interesserte i å lese fjasing mellom et par brukere.

Anonymous poster hash: a4f07...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...