Gå til innhold

Snikksnakk, bare for enkelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som skrev rett over her!

En ting somer positivt er jo at disse enke sjelene kan se at det finnes likesinnede da. Det er sikkert godt i en slik situasjon :-)



Anonymous poster hash: 59292...2c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Jeg synes det er drøyt å påstå at man ikke har et liv hvis man fjaser på snikk snakk. At en ikke selv har samme type humor er helt grei skurng, men å se ned på andre fordi de har det blir feil og ganske så selvsentrert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir feil og ganske så selvsentrert også.

Er det feil å være selvsentrert nå også? :klo:

Anonymous poster hash: 9aeff...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avsporing, en naturlig evolusjon av en samtale.

Nei, det er ingen naturlig evolusjon av en samtale som du sier så pent, når du begynner å skravle om en som spionerer på deg inn vinduet når samtalen dreier seg om noe helt annet.

Timing er "alt" her i livet, og det er mye dårlig timing ute og går når det kommer til deg, Gunfreak. Mener ikke å være ekkel, men det er lov å begrense seg utenfor SS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nei, det er ingen naturlig evolusjon av en samtale som du sier så pent, når du begynner å skravle om en som spionerer på deg inn vinduet når samtalen dreier seg om noe helt annet.

Timing er "alt" her i livet, og det er mye dårlig timing ute og går når det kommer til deg, Gunfreak. Mener ikke å være ekkel, men det er lov å begrense seg utenfor SS.

Jo var det det var, tråden handlet om snikk snakk, noen sa hva de brukte den til og samtalen tok av helt naturlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette maset om kake? Jeg finner i den nåværende nesten 300 sider lange fjasetråden kun kake nevnt i 4 forskjellige sammenhenger over 15 poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo var det det var, tråden handlet om snikk snakk, noen sa hva de brukte den til og samtalen tok av helt naturlig

Da har du og jeg to helt forskjellige definisjoner på hva som er naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Nei, det er ingen naturlig evolusjon av en samtale som du sier så pent, når du begynner å skravle om en som spionerer på deg inn vinduet når samtalen dreier seg om noe helt annet.

Timing er "alt" her i livet, og det er mye dårlig timing ute og går når det kommer til deg, Gunfreak. Mener ikke å være ekkel, men det er lov å begrense seg utenfor SS.

er det ikke like greit at han holder seg på snikk-snakk da, i og med at han er sååå påstålig på dette fjaset sitt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke like greit at han holder seg på snikk-snakk da, i og med at han er sååå påstålig på dette fjaset sitt? :lol:

Fin baksnakking.

Anonymous poster hash: 41cab...7a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Fin baksnakking.

Anonymous poster hash: 41cab...7a4

baksnakking? for det første så har jeg sagt i fra til gunfreak hva jeg synes, og for det andre så er han jo her,sååh... baksnakking?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg syntes egentlig at hele snikksnakk gjengen er patetisk. De sitter dag ut og dag inn og snakker om akkurat det samme. "Jeg har kake!" "Å, kan jeg få en bit?" "Ja, bare kom!" og så legger de ut et kattebilde eller to, og så er det igang igjen: "Jeg er sulten!" "Jeg har mat!" Jeg har vært borte fra KG i 6 måneder nå og samtaleemnene på snikksnakk er akkurat de samme! De kan da umulig ha noe liv utenom KG. Da jeg var ny her (mange år siden), fjaset jeg litt men fant fort ut at det ikke gav meg noe som helst. Folka der har jo ikke noe å fjase om! De finner på ting! Later som og fantaserer! Det er helt latterlig og jeg syntes det er litt trist at de ikke har et interessant liv som inneholder virkelige mennesker, hobbier og venner. Anonymous poster hash: 59292...2c6

Jeg kommer aldri til å skjønne poenget med slike innlegg. Hva er problemet?

Jeg er ikke mye aktiv på verken SS eller i fjasetråder nå. Jeg ble litt ferdigfjaset for et års tid siden. Den gangen var det andre brukere, andre tråder, en annen humor og andre temaer. Og like mange som klaget over SS. Nå er det andre brukere som er mest aktive på SS, og da har også hva som skrives endret seg. For meg personlig er ikke kaker, morsomme nettbilder, hverdagsprat og sånn, så himla spennende. Men det betyr da ingen verdens ting. Andre liker det. Det var nok av andre som ikke fikk noe ut av fjasetrådene jeg syntes var morsomme. Vi er forskjellig, har forskjellig humor og liker å prate om forskjellige ting. Verre er det ikke. Ingen av oss må oppsøke en tråd som vi synes er uinteressant. Vil man eventuelt fjase om noe annet enn det som råder i dagens fjasetråd, så start en ny tråd da vel? Og vil man ikke fjase, hvorfor bry seg? Det ser ganske tåpelig ut å sitte her å stemple andre som patetiske, fordi de liker å småprate om kaker og kattebilder, i en egen tråd på SS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et prakteksemplar på sjausi/ misunnelse :Nikke:

"snikk-snakkerne er såååå teite og de ødelegger forumets standar med det teite fjaset sitt................men hvordan skal jeg klare å komme meg inn dit!?! hvordan bli akseptert og lagt merke til!? :grine: "

:hoho:

Jeg bare lurer på noe... Misunnelig\sjalu på folk som henger på snikksnakk? Jeg har sett sjalusi-kortet bli brukt altfor ofte i sammenhenger det ikke passer inn, men dette topper alt.

Anonymous poster hash: 101ff...347

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jo var det det var, tråden handlet om snikk snakk, noen sa hva de brukte den til og samtalen tok av helt naturlig

Nei Gunny, det er det ikke. Mange tråder kan utvikle seg naturlig, ved at man sporer litt over på et tema som ikke er helt on topic, men fortsatt i nabolaget til temaet. Slike avsporinger kan faktisk være interessante i seg selv noen ganger. Men det er noe helt annet enn å gå over på rent fjas mellom et par brukere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer på noe... Misunnelig\sjalu på folk som henger på snikksnakk? Jeg har sett sjalusi-kortet bli brukt altfor ofte i sammenhenger det ikke passer inn, men dette topper alt.

Anonymous poster hash: 101ff...347

Jeg er supersjalu på de som ikke jobber, henger hjemme hele dagen, og lever livet sitt på snikksnakk på kvinneguiden........(ironiflagg!!!!)

Mangt kan man være sjalu på, men ikke snikksnakk-gjengen.

Anonymous poster hash: 5361b...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Snikksnakk og fjasetråder interesserer meg ikke, så da leser jeg de ikke heller. Er heller ikke veldig fan av fjasing i resten av forumet, men så lenge det ikke tar over hele tråder så klarer jeg å overse det.

Hvilke brukere som henger på snikksnakk og hva de fjaser om aner jeg ikke. Rett og slett fordi jeg ikke har noen interesse av å være der.

Det er jo selvfølgelig dumt om noen skulle føle seg oversett, men man kan ikke tvinge seg innpass om de andre brukerne ikke finner deg "spennende" nok. Da hadde jeg bare funnet meg en annen tråd å skrive i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å skjønne poenget med slike innlegg. Hva er problemet?

Jeg er ikke mye aktiv på verken SS eller i fjasetråder nå. Jeg ble litt ferdigfjaset for et års tid siden. Den gangen var det andre brukere, andre tråder, en annen humor og andre temaer. Og like mange som klaget over SS. Nå er det andre brukere som er mest aktive på SS, og da har også hva som skrives endret seg. For meg personlig er ikke kaker, morsomme nettbilder, hverdagsprat og sånn, så himla spennende. Men det betyr da ingen verdens ting. Andre liker det. Det var nok av andre som ikke fikk noe ut av fjasetrådene jeg syntes var morsomme. Vi er forskjellig, har forskjellig humor og liker å prate om forskjellige ting. Verre er det ikke. Ingen av oss må oppsøke en tråd som vi synes er uinteressant. Vil man eventuelt fjase om noe annet enn det som råder i dagens fjasetråd, så start en ny tråd da vel? Og vil man ikke fjase, hvorfor bry seg? Det ser ganske tåpelig ut å sitte her å stemple andre som patetiske, fordi de liker å småprate om kaker og kattebilder, i en egen tråd på SS.

Men jeg skrev jo i mitt neste inlegg at det er fint at de enkle sjelene har et sted å møre likesinnede på da!

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin baksnakking.

Anonymous poster hash: 41cab...7a4

Overrasker det deg? Er dronningen vi snakker om her altså!

Anonymous poster hash: 59292...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn jeg er, er sånn i virkligeten også jeg er fjasete, beklager at min personlighet er irretirende for deg. og nei jeg gjør annet enn å bare fjase, det er bare at dere ikke legger merke de gangene jeg ikke fjaser.

Det er ikke snakk om "personlighet", men heller det å respektere trådene her. Jeg avsporer ikke trådene med utenomsnakk som jeg vet vil irritere andre. Det er derfor vi har snikksnakk, et forum hvor folk kan fjase og være så uformelle som overhodet mulig, og det er bare flott og bra at vi har et slikt underforum, slik at folk som deg kan snakke usaklig, tulle, være morsom og fortelle vitser, men vennligst ikke ødelegg tråder med slik forumframferd.

Anonymous poster hash: 101ff...347

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skrev jo i mitt neste inlegg at det er fint at de enkle sjelene har et sted å møre likesinnede på da!

Anonymous poster hash: 59292...2c6

Ja, det er fint vi holder oss der slik at dere smarte kan diskutere hva vi prater om i seriøse og viktige tråder som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Men jeg skrev jo i mitt neste inlegg at det er fint at de enkle sjelene har et sted å møre likesinnede på da! Anonymous poster hash: 59292...2c6

Åja, DET endret jo selvfølgelig alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...