AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Del Skrevet 6. juli 2013 Har flere ganger prøvd å delta i f.eks fjasetråden, men den er tydeligvis bare for noen få som har en egen tone seg i mellom som ikke er for andre... Er det dette som er den såkalte "klikken" som flere snakker om her? Hva skal til for å få innpass? Jeg fjaser jo ivei, men likevel så blir man oversett... Anonymous poster hash: 5361b...9aa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #2 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg hadde ikke noe problemer med å komme inn i dette beryktede snikk snakk klikken, har aldri sett noen bli kasta ut derfra, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Del Skrevet 6. juli 2013 Synes den fungerer ypperlig som stalkemateriale, jeg. Det er alltid så mange som fjaser der inne at ingen legger merke til en Skjult Bruker eller fem som lurker i bakgrunnen <3 Anonymous poster hash: 1b497...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #4 Del Skrevet 6. juli 2013 Det har aldri vært noe problem å få delta i fjasetråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Spørs litt hva man skriver tror jeg. Edit: Er noen nye i fjasetråden nå som har "kommet inn". Endret 6. juli 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Del Skrevet 6. juli 2013 Hele KG er for en bestemt klikk. Har gitt opp å skrive under nick på KG jeg. Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #7 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Spørs litt hva man skriver tror jeg. Edit: Er noen nye i fjasetråden nå som har "kommet inn". Synes nå hele tiden der er nye fjes der jeg, men den er jo ikke så aktiv så som den var. Men det har jo litt å si at man kommer med bidrag som gjør at man ønsker å bidra i samtalen da. Hele KG er for en bestemt klikk. Har gitt opp å skrive under nick på KG jeg. Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 Det har litt med hvordan man velger å se det. Også har det mye å si hvor man deltar. Endret 6. juli 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 6. juli 2013 #8 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Det stemmer ikke at det er særlig lukka. Folk er stort sett åpne for andre - som andre steder handler det om å inneha en viss mengde sosial intelligens. Man kommer langt med litt humor og et glimt i e-øyet. Men altså, det finnes fjasere uten sosial intelligens til og med, så det er egentlig håp for alle. Endret 6. juli 2013 av Rossin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Del Skrevet 6. juli 2013 så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning. Anonymous poster hash: 969b6...332 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. juli 2013 #10 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Ikke noe klikk. Det er ikke ungdomsskole her synes jeg. Kom med noe om du vil. Selv blir fjasetråen litt for intens for meg. Møter heller opp på KGtreff å koser meg i godt lag. Endret 6. juli 2013 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #11 Del Skrevet 6. juli 2013 Fjasetrådene her inne er jo helt teite, kun rælet på KG som deltar... Anonymous poster hash: 02dd6...644 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 6. juli 2013 #12 Del Skrevet 6. juli 2013 så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning. Anonymous poster hash: 969b6...332 Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #13 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg fjaser stortsett på egenhånd, mye mer interessant respons da gitt!Anonymous poster hash: 9d1fe...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. juli 2013 #14 Del Skrevet 6. juli 2013 Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg. Enig. Man kan ikke sitte å furte i en krok og forvente at andre skal ta kontakt. Man må eksponere seg selv om man ønsker å bli sett/hørt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. juli 2013 #15 Del Skrevet 6. juli 2013 Spørs litt hva man skriver tror jeg. Edit: Er noen nye i fjasetråden nå som har "kommet inn". MEG MEG MEG:D DET ER MEG;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #16 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning. Anonymous poster hash: 969b6...332 Nå blir jo til og med vi litt mer faste brukere oversett iblant da, så det må man tåle. Og det er ikke vanskelig å bli med hvis man faktisk deltar i samtalen, og sier hei! Fjasetrådene her inne er jo helt teite, kun rælet på KG som deltar... Anonymous poster hash: 02dd6...644 For et herlig menneskesyn du har. Endret 6. juli 2013 av Cordelia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. juli 2013 #17 Del Skrevet 6. juli 2013 så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning. Anonymous poster hash: 969b6...332 Er det ikke sånn ellers på forumet også? Du får ikke svar i noen tråder, om du ikke skriver noe som gjør at en eller flere får lyst til å svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. juli 2013 #18 Del Skrevet 6. juli 2013 Har flere ganger prøvd å delta i f.eks fjasetråden, men den er tydeligvis bare for noen få som har en egen tone seg i mellom som ikke er for andre... Er det dette som er den såkalte "klikken" som flere snakker om her? Hva skal til for å få innpass? Jeg fjaser jo ivei, men likevel så blir man oversett... Anonymous poster hash: 5361b...9aa stikk i fjasetråden nå, så skal jeg snakke med deg der jeg:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Del Skrevet 7. juli 2013 Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg. Hvordan fremstår man som interessant i en fjasetråd? Tok meg en tur innom tråden og det var ingen interessante samtaleemner. Bare kjedelige hverdagsprat som ikke finnes interessante. Så at man skal fremstå som interessant kan umulig stemme. Jeg kjedet meg den korte tiden jeg tittet innom. Anonymous poster hash: 101ff...347 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 7. juli 2013 #20 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan fremstår man som interessant i en fjasetråd? Tok meg en tur innom tråden og det var ingen interessante samtaleemner. Bare kjedelige hverdagsprat som ikke finnes interessante. Så at man skal fremstå som interessant kan umulig stemme. Jeg kjedet meg den korte tiden jeg tittet innom. Anonymous poster hash: 101ff...347 Nå snakker jeg om snikk-snakk generelt (se f.eks. spør en bruker-tråden), og det jeg skreiv, var i grunn et svar til kritikken retta mot "snikk-snakkerne" som klikk på hele forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå