Gå til innhold

Sex med en som har kjøpt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ONS er det samme som å kjøpe et ludder, men Onsen får en drink og muligens en taxitur som betaling.

Anonymous poster hash: e201b...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant grunnen til at du ikke får pult. :ler:

Før hadde jeg litt respekt for deg her inne, men har sett flere og flere flåsete innlegg i det siste. De fleste er ikke imot prostitusjon bare pga. det moralske (dog må jeg si at det ikke er særlig turn on med en mann som har så dårlige sosiale antenner at han ikke klarer å få seg noe).

Temaet om utnyttelse må selvsagt tas med når man diskuterer prostitusjon, vi lever ikke i en drømmeverden.

Skrev ikke du at du var mann?

Anonymous poster hash: 5f77f...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev ikke du at du var mann?

Anonymous poster hash: 5f77f...36d

Huh har jeg? :P Er bi, så sikkert der du har det fra (at jeg har skrevet noe om en kvinner i sengen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh har jeg? :P Er bi, så sikkert der du har det fra (at jeg har skrevet noe om en kvinner i sengen).

Vel du brukte det som hersketeknikk for å "vinne" diskusjonen på forrige side.

Anonymous poster hash: 5f77f...36d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dumt av dere som umiddelbart utelukker denne mannen. For meg ser jeg ikke problemet. Det er HAN du skal bli kjent med, ikke hvem og hvordan han har hatt sex før.

En person begynner ikke å eksistere i det øyeblikket du blir kjent med ham. Hva han har gjort før, sier mye om ham som person. Og da spiller det også inn hvordn og med hvem han ar hatt sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person begynner ikke å eksistere i det øyeblikket du blir kjent med ham. Hva han har gjort før, sier mye om ham som person. Og da spiller det også inn hvordn og med hvem han ar hatt sex.

Det stemmer det, men du veit ikke hvordan han har håndtert disse erfaringene, og hva han har tatt med seg videre. Det er for eksempel en mulighet for at opplevelsen han hadde, da han kjøpte sex, førte til et syn om at sånt er ganske forferdelig, og at man ikke skal drive med på den måten...

Om du da er en person som syns prostitusjon er noe herk, vil denne mannen da være mer på samme tankebane som deg, etter sex-kjøpet, enn han var før.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person begynner ikke å eksistere i det øyeblikket du blir kjent med ham. Hva han har gjort før, sier mye om ham som person. Og da spiller det også inn hvordn og med hvem han ar hatt sex.

Makan til tull.

Anonymous poster hash: 5f77f...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du brukte det som hersketeknikk for å "vinne" diskusjonen på forrige side.

Anonymous poster hash: 5f77f...36d

Haha gjorde jeg virkelig det ja. :ler:

Gjenta det for meg, tror du har lest bittelitt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

det første jeg ville tvunget han til å gjøre er å ta en AIDS test! veit ALDRI hva prostituerte har. æsj å fysj!!

Man vet vel egentlig aldri hva noen har av sykdommer. Har man usbeskyttet sex bør man teste seg uansett, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Man vet vel egentlig aldri hva noen har av sykdommer. Har man usbeskyttet sex bør man teste seg uansett, spør du meg.

ja der er jeg enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du hatt sex med en som har kjøpt sex? En jeg driver på med innrømmer at da han jobbet flere år i utlandet så kjøpte han sex av noen prostituerte. Kan man forvente at han holder seg i sølibat under slike opphold (kone/kjæreste var uaktuelt på grunn av kulturen) eller skal man bite i det sure eplet? Eller er ikke eplet surt engang?

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

Hei :-)

Synes ikke det skal være noe hinder, så sant ingen kjønnsykdommer er i bildet.

Gjort er gjort og spist er spist sa OLE BRUM :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanderlust

Det ville ikke nødvendigvis ha vært en dealbreaker, men det ville gjort at jeg fikk en ganske stor avsmak som ville vært vanskelig å se bort i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mistenker at disse sexkjøp-trådene som startes med jevne mellomrom utelukkende blir laget for at folker her inne kan holde vedlike sin forakt mot de som kjøper sex og de prostituerte.

Jeg er kvinne og personlig synes jeg ikke noe om sexkjøp eller sexsalg, men så levner jeg heller ikke de som vrenger fitta si rundt kuken til vilt fremmede menn på ONS noe større "ære". Forskjellen er svært liten. En kunde som betaler for sex til en eskortepike og en full gris som betaler jenta med øl og taxi for å få seg et knull.

Og hva er dette pisspreiket om kjønnssykdommer? Er det noen som er nøye med beskyttelse så er det jo nettopp de luksusprostituerte. Mange suger ikke engang uten kondom. Hvor mange ONS tror dere bruker kondom? Når man drar hjem med 1,5 i promille har man vel mer enn nok med å få kuken til å stå og prøve å finne frem til fitta og stikke den inn.

Sjansen for kjønnsykdom må jo være 10 ganger større på en ONS enn hos en eskortepike.



Anonymous poster hash: 2192a...98d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Mistenker at disse sexkjøp-trådene som startes med jevne mellomrom utelukkende blir laget for at folker her inne kan holde vedlike sin forakt mot de som kjøper sex og de prostituerte.

Jeg er kvinne og personlig synes jeg ikke noe om sexkjøp eller sexsalg, men så levner jeg heller ikke de som vrenger fitta si rundt kuken til vilt fremmede menn på ONS noe større "ære". Forskjellen er svært liten. En kunde som betaler for sex til en eskortepike og en full gris som betaler jenta med øl og taxi for å få seg et knull.

Anonymous poster hash: 2192a...98d

Man betaler ikke for ONS. På samme måte som jeg ikke betaler for sex med kjæresten. Hadde jeg gitt jenta en øl og kunne krevd sex hadde det vært noe annet. Men enig i at det ikke er noe moralsk galt i å være horekunde/hore.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller en tidligere hore/horekunde enn en feminist.

Og heller en tidligere hore/horekunde enn en SV'er (går vel litt for det samme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...