Gå til innhold

Sex med en som har kjøpt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du hatt sex med en som har kjøpt sex? En jeg driver på med innrømmer at da han jobbet flere år i utlandet så kjøpte han sex av noen prostituerte. Kan man forvente at han holder seg i sølibat under slike opphold (kone/kjæreste var uaktuelt på grunn av kulturen) eller skal man bite i det sure eplet? Eller er ikke eplet surt engang?



Anonymous poster hash: 3bf73...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han var singel og kjøpte sex, er det ikke nødvendigvis gitt at han vil gjøre dette når han er i et forhold. Folk oppfører seg annerledes når man er single vs i et forhold. Jeg ville vært skeptisk til at en mann jeg dater tidligere har kjøpt sex, fordi jeg mener at det i de fleste tilfeller er nedverdigene for kvinner, og spesielt dersom dette skjedde i utlandet. Jeg ville også lurt på hvilket syn han har på andre ting som ligger i en litt etisk gråsone.



Anonymous poster hash: 5eb8d...040
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

det første jeg ville tvunget han til å gjøre er å ta en AIDS test! veit ALDRI hva prostituerte har. æsj å fysj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han var singel og kjøpte sex, er det ikke nødvendigvis gitt at han vil gjøre dette når han er i et forhold. Folk oppfører seg annerledes når man er single vs i et forhold. Jeg ville vært skeptisk til at en mann jeg dater tidligere har kjøpt sex, fordi jeg mener at det i de fleste tilfeller er nedverdigene for kvinner, og spesielt dersom dette skjedde i utlandet. Jeg ville også lurt på hvilket syn han har på andre ting som ligger i en litt etisk gråsone.

Anonymous poster hash: 5eb8d...040

Det var ikke nedverdigende, det var helt frivillig, men likevel. Bør ikke en attraktiv mann få seg noe uten å måtte betale? Det er mest det jeg tenker på. Man blir mindre attraktiv når man må betale. Attraktive menn har ikke problemer med å få seg fitte på byen. Men nå var dette i et land hvor det er veldig sånn ikke sex før ekteskapet, bortsett fra de prostituerte.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så har han aldri kjøpt sex i Norge, for her er det bare å gå ut for å få seg noe. Så da er det kanskje forståelig? Kan vel ikke forvente at han skal leve uten sex i to år heller?



Anonymous poster hash: 3bf73...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første jeg ville tvunget han til å gjøre er å ta en AIDS test! veit ALDRI hva prostituerte har. æsj å fysj!!

Han brukte kondom. Og det er vel uansett mye rusk ute og går blant nordmenn også. Og de fleste som har ONS i Norge bruker ikke kondom.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde datet en fyr for så senere finne ut at han hadde kjøpt sex tror jeg jeg hadde mistet alle følelsene jeg hadde for han. Jeg forbinder kjøp av sex med noe skittent, luksusprostituert eller ei, du stikker tross alt k.... din inn i et hull som hvem som helst som kan betale for det har stukket sin k.. i før deg!

Så kommer sykdomsaspektet, noen drar frem at det er nedverdigene for kvinner, og mange mener at det er kun tapere som kjøper sex.

Jeg hadde ikke klart å respektere vedkommende etter en slik erkjennelse. Ja jeg innrømmer at jeg er både fordomsfull og fordømmende, men so be it!!! Ekkelt er det uansett....



Anonymous poster hash: 75679...73f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Han brukte kondom. Og det er vel uansett mye rusk ute og går blant nordmenn også. Og de fleste som har ONS i Norge bruker ikke kondom.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

uansett... prostituerte har mange flere menn enn ei jente som har ons her i norge (kan jo diskuteres i tilfeller) å gud veit hva annet han kan ha pådratt seg bare ved at hu ga han en blowjob! helt forkastelig syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde datet en fyr for så senere finne ut at han hadde kjøpt sex tror jeg jeg hadde mistet alle følelsene jeg hadde for han. Jeg forbinder kjøp av sex med noe skittent, luksusprostituert eller ei, du stikker tross alt k.... din inn i et hull som hvem som helst som kan betale for det har stukket sin k.. i før deg!

Jeg skjønner deg godt. Men på den annen side så er det jo mange "gratishorer" der ute som har sex med fremmede menn, men som kanskje bare ikke er smarte nok til å ta seg betalt.

Kanskje ser du bare på disse kvinnene som en trussel? Prostituerte gjør jo tross alt at kvinner ikke kan bruke sex som et pressmiddel i forholdet.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Som utestasjonert i et land av den kategorien du nevner hadde det ikke plaget meg en plass.

Det er dessuten fortid, han har nevnt det til deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid, er det noe som heter. La meg også legge til at prostitusjon er lovlig i det landet det er snakk om.



Anonymous poster hash: 3bf73...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som utestasjonert i et land av den kategorien du nevner hadde det ikke plaget meg en plass.

Det er dessuten fortid, han har nevnt det til deg.

Godt poeng.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt. Men på den annen side så er det jo mange "gratishorer" der ute som har sex med fremmede menn, men som kanskje bare ikke er smarte nok til å ta seg betalt.

Kanskje ser du bare på disse kvinnene som en trussel? Prostituerte gjør jo tross alt at kvinner ikke kan bruke sex som et pressmiddel i forholdet.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

Hei!

Jeg har aldri sett på prostituerte som en trussel. Jeg har nok de siste årene opparbeidet meg en mening om tema basert på "egene erfaringer", det vil si: Jeg har to kamerater som kjøper sex i utlandet. Den ene er svært åpen om det og skryter over alle de flotte supermodelldamen han har nedlagt, ( noe han aldri kunne gjort om han ikke hadde betalt for det for å si det sånn..) Den andre kameraten min har aldri snakket om det, men hans eskapader er noe alle i vennegjengen vet om.

Jeg har også mine tanker om hva sexkjøp gjør med personen når han senere slår seg til ro og eventuelt får egen familie. Hvilke samvittighetskvaler eller tanker om seg selv sitter han da igjen med? Det er jo ikke et tema for denne tråden, men likevel noe jeg setter i forbindelse med sexkøpt - den langsiktige virkningen av det....

Anonymous poster hash: 75679...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene er svært åpen om det og skryter over alle de flotte supermodelldamen han har nedlagt, ( noe han aldri kunne gjort om han ikke hadde betalt for det for å si det sånn..)

Anonymous poster hash: 75679...73f

Noen har deilig kropp, andre har deilig lommebok.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første jeg ville tvunget han til å gjøre er å ta en AIDS test! veit ALDRI hva prostituerte har. æsj å fysj!!

:)

Anonymous poster hash: 1d974...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde datet en fyr for så senere finne ut at han hadde kjøpt sex tror jeg jeg hadde mistet alle følelsene jeg hadde for han. Jeg forbinder kjøp av sex med noe skittent, luksusprostituert eller ei, du stikker tross alt k.... din inn i et hull som hvem som helst som kan betale for det har stukket sin k.. i før deg!

I motsetning til en rekke jenter som gjør akkurat dette helt gratis? Det finnes nok av jenter som tar hva som helst av menn, uten at de er prostituerte, og de er vel ikke noe mindre smittefarlige, så det der er et dårlig argument.

Har du sex med en fyr, kan du aldri vite hva du får med på kjøpet, uansett om han har kjøpt sex eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner deg godt. Men på den annen side så er det jo mange "gratishorer" der ute som har sex med fremmede menn, men som kanskje bare ikke er smarte nok til å ta seg betalt.

Kanskje ser du bare på disse kvinnene som en trussel? Prostituerte gjør jo tross alt at kvinner ikke kan bruke sex som et pressmiddel i forholdet.

Anonymous poster hash: 3bf73...fa1

Haha pressmiddel i forholdet? Har du så lave forventninger til menn at du tror de kan manipuleres og slaves rundt pga sex?

Å ha ons er ikke det samme som å være hore. Da gjør man det bare fordi det er deilig. :) Enorm forskjell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er uverdig, uetisk og at vedkommende bidrar til menneskehandel da man sjeldent har kontroll over hvordan arbeidsforholdene til den prostituerte er. Ikke virker de særlig interessert i å vite det heller.

Jeg har noen minimumsstandarder, og de er skyhøyt over personer(menn og kvinner) som kjøper sex. Blant mye annet.

Det finnes barer, utesteder og sexklubber for de som er interessert i uforpliktende sex uten å bidra til prostitusjonsmarkedet.



Anonymous poster hash: ad441...d37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...