Gå til innhold

Skravletråd mars/ april 2014!

Gjest Maman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Charlie_28 og blåbærmuffin :hoppendeglad: Disse marsbabyene er muligens litt treige av seg, men når de først kommer kommer de i rakettfart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Charlie_28 og blåbærmuffin :hoppendeglad: Disse marsbabyene er muligens litt treige av seg, men når de først kommer kommer de i rakettfart :)

Uenig! :ler:

Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne tråden før nå! Men henger meg på hvis det går? Har termin 21.04, om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett denne tråden før nå! Men henger meg på hvis det går? Har termin 21.04, om ikke så lenge.

Velkommen^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben :) Termin 24.04 her.

Har kjent litt mer stikninger nedi bekkenet/underlivet de siste dagene. Er det hodet som holder på å feste seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Har også kjent stikninger til tider, spesielt når det er mye liv der inni magen. Tror det er babyen som trykker nedover mot livmorhalsen. Er det kanskje det som heter modning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg :)

I dag har jeg hatt mer murringer enn tidligere, og har kjent en del nedpress mot endetarmen. Nedpresset jeg har kjent tidligere har vært mer rettet mot skjeden. Kanskje baby har kommet seg litt lenger ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! :ler:

Gratulerer alle sammen!

Noen må ha unntaket som bekrefter regelen :fnise:

Gratulerer! Venter du gutt eller jente? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må ha unntaket som bekrefter regelen :fnise:

Gratulerer! Venter du gutt eller jente? :)

Takker :)

Jeg venter en liten gutt. Eller vet ikke om han er så "liten" siden han ble målt til 70 persentilen :P Så håper jeg får han ut på noe vis, hehe.

Gratulerer med din lille!

Endret av Teeny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillesøster, Charlie28. Leste den fine fødselshistorien din i den andre tråden, og må bare si wow! :)

Velkommen Teeny! :smilyblomst: Håper de siste ukene før termin blir bra, og at du er i god form?

Her har ikke barseltiden blitt helt som vi hadde håpet på, for lillemann har kolikk og er konstant tett i nesen i tillegg. Vi fikk aldri hentet oss inn etter den tøffe fødselen og stresset rundt gulsotten, så nå er alle tre slitne. :frown: Har veldig vondt av han når han gråter og kaver fælt, trøster så godt vi kan og gjør alt vi kan for at den lille magen skal fungere bedre. Har fått god støtte og hjelp fra vår herlige helsesøster, som vil at både mor og barn skal ha det bra (har hørt mange skrekkhistorier!).

Passer på å nyte de gode stundene, den helt spesielle babykosen og utviklingen hans. I dag er han fem uker alt, smiler til mammaen sin og er begeistret for uroen som henger over stellebordet. :rodmer: Han er veldig glad i mat og legger på seg som han skal, men er fortsatt lang og slank. Kan nok bruke størrelse 50 en stund til, selv om 56 begynner å passe fint på lengden.

Endret av zoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Charlie28 og blåbærmuffin!! :strix:

Endelig kom lillesøster til verden her også! Klokken rakk å tippe midnatt, så det ble etter en rask fødsel fødselsdato 03. April :hjerte:

Nå reiser vi straks hjem fra sykehuset og da skal fødselshistorie skrives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste status fra meg: Blir lagt inn for et døgns observasjon. Høyt blodtrykk, 2+ på urinprøven og ikke helt bra blodprøver. Men mini har det heldigvis bra fortsatt. Så får vi se i morgen om det blir blodtrykksmedisiner eller igangsettelse. Er det noen av dere som har blitt igangsatt noen gang? Det hadde jo vært kjekt å slippe å vente lenger med å hilse på vesla, men har hørt at igangsettelse ikke er noe særlig...

Endret av MarenogAron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok neppe noensinne igangsatt for i natt klokken 03.10 kom dattera vår til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg blir nok neppe noensinne igangsatt for i natt klokken 03.10 kom dattera vår til verden:)

Gratulerer, Amens :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...