Gå til innhold

Skravletråd mars/ april 2014!


Gjest Maman

Anbefalte innlegg

Gjest Maman

Hei, innom med en godhilsen til dere på overtid: Jeg var lite moden, men trengte bare litt stripping så var det hele i gang! Det tok 6 timer fra første ri til lillesøster var ute.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, innom med en godhilsen til dere på overtid: Jeg var lite moden, men trengte bare litt stripping så var det hele i gang! Det tok 6 timer fra første ri til lillesøster var ute.

Gratulerer!! :strix: Kjapt levert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg jammen lyst til å ringe opp på avdeling og kreve igngsetting nuh! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til Maman!! :blomst: Så herlig da at det gikk så kjapt!.

Her er vi i dag på min termindag (ul termin om to dager) å venter i spenning.. Skjer det noe?? :gravid:

Synes egentlig det er helt uvirkelig at vi er kommer til termin nå. Plutselig så var vi her. Nesten så jeg lurer på om jeg er klar eller ei... Men på en måte så tror jeg aldri at jeg vil bli helt klar for hva som skal skje.. Det er så spesielt at det er vanskelig å sette seg inn i synes jeg... Men på samme måte er jeg utrolig klar for å se jentebabyen min nå... Ligner hun på storebror? Er hun like mørk i huden når hun kommer ut`? Har hun like mye hår osv..... Nesten litt som julaften når man var liten.. Sånn føles det. Og det er jo også en god følelse å gå rundt å kjenne på merker jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til alle som har født! Nå kommer de på løpende bånd her. Jeg er 36+0 idag og har litt tid igjen før jeg skal begynne å vente på at det skal skje noe.

Mamma har fortalt meg om sine fødsler denne uken, alle 5 har skjedd uken før termin og alle har vært overstått på 5-6 timer. Spent på om jeg følger samme mønster. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ei jente i dag morges :)

GRATULERER SÅ MYE Mazilla... :hoppendeglad:

Skal si ting begynner å skje her inne i gruppa nå.. Håper bare jeg er neste :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg gleder meg til å lese flere fødselshistorier nå :) Synes det er så koselig. Føler nesten jeg får ta del i noe veldig privat og fantastisk når jeg leser slike... :hjerte:

Endret av Charlie28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...