Blåbærmuffin Skrevet 19. mars 2014 #921 Del Skrevet 19. mars 2014 Blæ! Våkner så sinsykt tidlig for tiden. 04.45 i dag, å får ikke sove igjen!! Blir lange dager når man våkner før fuglene fiser gitt! Kunne sovet iallefall 4 timer til før snuppa våkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 19. mars 2014 #922 Del Skrevet 19. mars 2014 Håper tulla holder seg inne i 2 dager til nå. I kveld blir det barneselskap for storebror som fyller 2 år i morgen. Hadde vært kjekt om fødselen først startet på fredag og vi fikk gjennomført selskap, og at de får hver sin dag... Kjenner det topper litt spenningen i tillegg til den vanlige ventingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 19. mars 2014 #923 Del Skrevet 19. mars 2014 Knip igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoi Skrevet 19. mars 2014 #924 Del Skrevet 19. mars 2014 Håper tulla holder seg inne i 2 dager til nå. I kveld blir det barneselskap for storebror som fyller 2 år i morgen. Hadde vært kjekt om fødselen først startet på fredag og vi fikk gjennomført selskap, og at de får hver sin dag... Kjenner det topper litt spenningen i tillegg til den vanlige ventingen... Gratulerer så mye på foskudd med storebror! Krysser fingrene for at jenta deres klarer å vente to dager. Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 19. mars 2014 #925 Del Skrevet 19. mars 2014 Fortsatt ingen flere som har født? Kjenner det er litt kjipt å være sistemann på terminlista. Fem uker igjen til termin i morgen.. Håper hun kommer noen dager før, er litt lei av at magen er i veien hele tiden. Også begynner hun å bli veldig stor inni der, merker henne over alt på en gang når hun snurrer rundt. For all del, det er veldig koselig, men begynner å bli litt ubehagelig. Er det mange av dere som har vann i kroppen? De siste kveldene har jeg begynt å bli ganske hoven i hender, føtter og legger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaltnPepa Skrevet 19. mars 2014 #926 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har nedtelling til siste arbeidsdag. Bare i morgen og fredag igjen. Begynner å bli klar for at hun skal komme ut, samtidig tenker jeg at det er greit om hun holder seg inne litt til. Jeg gleder meg til å ha helt fri og bare slappe av litt før hun kommer. Har hatt hovne hender en stund. Bena begynte å hovne opp for en ukes tid siden. Får ordentlige merker etter sokkestrikken. Tenker jeg skal ta meg en tur på apoteket i morgen og kjøpe meg støttestrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #927 Del Skrevet 19. mars 2014 Fortsatt ingen flere som har født? Doh fikk gutten sin i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 19. mars 2014 #928 Del Skrevet 19. mars 2014 Doh fikk gutten sin i dag! Åå, gjorde hun? I så fall massevis av gratulasjoner til Doh 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 19. mars 2014 #929 Del Skrevet 19. mars 2014 Doh fikk ja, heldige jenta! :-) Ingen fødsel i sikte her, på tross av konstante kynnere, murringer, modningsrier i timesvis, stikninger og you name it i flere uker. Så samme hvilke tegn som dukker opp nå, så tror jeg ikke på de med mindre vannet går:-( er helt motløs nå og utrolig sliten. Lei av å ikke vite hva morgendagen bringer, og lei av naboer, familie og venner som maser... Vet de mener det godt, men syns det er en påkjenning. Har ikke så mye vann i kroppen denne gang, som sist. Sist stresset jeg mye mer, kanskje det var derfor. Fikk endel vann i kroppen sist helg da jeg tvang meg selv til å bli med storesøster på museum og besteforeldrebesøk, men så gikk det tilbake igjen etter et par dager med hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 19. mars 2014 #930 Del Skrevet 19. mars 2014 Doh fikk ja, heldige jenta! :-) Ingen fødsel i sikte her, på tross av konstante kynnere, murringer, modningsrier i timesvis, stikninger og you name it i flere uker. Så samme hvilke tegn som dukker opp nå, så tror jeg ikke på de med mindre vannet går:-( er helt motløs nå og utrolig sliten. Lei av å ikke vite hva morgendagen bringer, og lei av naboer, familie og venner som maser... Vet de mener det godt, men syns det er en påkjenning. Har ikke så mye vann i kroppen denne gang, som sist. Sist stresset jeg mye mer, kanskje det var derfor. Fikk endel vann i kroppen sist helg da jeg tvang meg selv til å bli med storesøster på museum og besteforeldrebesøk, men så gikk det tilbake igjen etter et par dager med hvile. Forstår godt at du er utålmodig! Får håpe at Doh satte i gang et føderush ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-T- Skrevet 20. mars 2014 #931 Del Skrevet 20. mars 2014 Fire uker igjen til termin her! Syns det er både lenge til, å litt for kort tid til fortsatt endel som ikke er på plass (ehm..det meste egentlig...) av utstyr! Men altså, om han eller hun plutselig skulle komme så hadde det vell ordna seg på ett vis skal kjøpe mye brukt, er bare litt trenge med å få henta det! Hva har dere kjøpt inn av sånn apotek stæsj? Ammeinnlegg, brystsalve, babysalve, bind osv? Sålangt har jeg ikke opplevd noe vann i kroppen, er iallefall ikke hoven, og både ringer og sko passer enda Har endel kynnere og "menssmerter" samt at det stikker til nedover i underlivet innimellom, men ellers er formen bra! (Så lenge man ikke støvsuger eller noe...da streiker bekkenet ) Lykke til til alle som føder snart, og grattis til Doh :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 20. mars 2014 #932 Del Skrevet 20. mars 2014 Gratulerer til Doh!! Hadde selv 3 timer med rier i natt fra kl 02:00-05:00. Helt rart. Var sikker på at nå var det fødsel, men etter 3 timer så stoppet det bare.. Hihi... Lurer på om det var fordi jeg sa om og om igjen at jeg ikke ville føde i dag?! I morgen derimot, da kan hun komme.... For nå er bursdagsselskap overstått og er såpass langt utpå dagen til storebror, at NÅ kan ting skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 20. mars 2014 #933 Del Skrevet 20. mars 2014 Sånne modningsrier har jeg hatt flere ganger også....man tror det er i gang, tar tida og greier men så......*poff* borte. Får håpe hun kommer ut i morgen da:) -T-: av apotekting har jeg kjøpt mandelolje til meg selv, shampo uten parfyme (bruker bare uparfymerte og mest mulig naturlige ting den første tiden), Silulen sinksalve, Purelan brystvortesalve, ammeinnlegg og noen engangsservietter a la Mesoft. Som dyppes i vann og litt babyolje, og blir som en våtserviett. Kjøpt babyolje og nyfødtbleier på butikken i tillegg. Kom uuut baby Ida!!! Er så lei nå altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 21. mars 2014 #934 Del Skrevet 21. mars 2014 Det blir visst ingen ABC og naturlig fødsel på meg! Blir igangsatt i dag pga lite fostervann. Wish me luck:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 #935 Del Skrevet 21. mars 2014 Det blir visst ingen ABC og naturlig fødsel på meg! Blir igangsatt i dag pga lite fostervann. Wish me luck:-/ Åh, jeg var spent på hvordan det gikk med deg! Masse lykke til! Håper det går bedre enn du frykter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 21. mars 2014 #936 Del Skrevet 21. mars 2014 Det blir visst ingen ABC og naturlig fødsel på meg! Blir igangsatt i dag pga lite fostervann. Wish me luck:-/ Oi, lykke til! *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #937 Del Skrevet 21. mars 2014 Det blir visst ingen ABC og naturlig fødsel på meg! Blir igangsatt i dag pga lite fostervann. Wish me luck:-/ Lykke til! Håper du får en fin fødsel til tross for igangsettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fniser Skrevet 21. mars 2014 #938 Del Skrevet 21. mars 2014 Lykke til, Maman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. mars 2014 #939 Del Skrevet 21. mars 2014 Lykke til, Maman! Vi er kommet hjem fra sykehuset med lillemann i dag Skal skrive fødehistorien i den andre tråden, men det gikk 9 timer fra første ri og jeg rakk aldri epidural eller spinalbedøvelse siden det gikk fryktelig fort på slutten. Gikk ikke så aller verst likevel da, og måtte bare sy noen få sting. Ammingen går fint foreløpig, og lillemann er stort sett stille og rolig bare han får pupp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 21. mars 2014 #940 Del Skrevet 21. mars 2014 Gratulerer så mye Doh! Og håper det har gått bra med igangsetting, Maman! Frykter jeg blir nestemann som må hjelpes litt på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå