Frk.Marihøne Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, hva tenner deg? Mange har fantasier, fetisjer og spesielle ting som tenner dem, så er spennende å høre de forskjellige tingene som tenner folk her inne Har hørt om folk som tenne på sexy undertøy, høy helte sko, tatoveringer, biting på halsen, håndjern, dominanse, drypping av stearinlys på kroppen, føtter osv..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littsnill Skrevet 28. juni 2013 #2 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tenner så syykt på høye menn med masse muskler og at de er litt dominante i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 28. juni 2013 #3 Del Skrevet 28. juni 2013 Litt preget av sesongen kanskje, men en stram liten bikinitruse, sett fra siden, gir en helt magisk liten kurve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Marihøne Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tenner så syykt på høye menn med masse muskler og at de er litt dominante i senga Masse muskler ja, det har jeg hørt er en turn on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tenner på sko, jeg. Har egentlig en liten skofetish. Anonymous poster hash: 1d1e5...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Del Skrevet 28. juni 2013 Stringtruser. Blir helt gal når jeg ser jenter i trange kjoler og stringen synes litt igjennom. Anonymous poster hash: 8d082...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Del Skrevet 28. juni 2013 Tenner på mannehender! Anonymous poster hash: 4ae82...df4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 28. juni 2013 #8 Del Skrevet 28. juni 2013 Lyden og synet av ei jente som når klimaks, å terge og plage jenta lenge til hun ber deg med blikk og ord om å bare ta henne, å se, føle og høre at ei jente blir kjempelysten bare ved tanken om å ha sex med meg. Å ta kontroll og vite at det jeg gjør tenner og gir henne nytelse. Jepp og classy undertøy 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 28. juni 2013 #9 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg er en klisje... Høye, mørke menn! Dr Shepherd hadde fått meg til sengs på sekundet ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerfrue Skrevet 28. juni 2013 #10 Del Skrevet 28. juni 2013 Lyden og synet av ei jente som når klimaks, å terge og plage jenta lenge til hun ber deg med blikk og ord om å bare ta henne, å se, føle og høre at ei jente blir kjempelysten bare ved tanken om å ha sex med meg. Å ta kontroll og vite at det jeg gjør tenner og gir henne nytelse. Jepp og classy undertøy Denne hadde jeg sansen for! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Marihøne Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tenner på sko, jeg. Har egentlig en liten skofetish. Anonymous poster hash: 1d1e5...dfe Hvordan sko tenner du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Marihøne Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 28. juni 2013 Lyden og synet av ei jente som når klimaks, å terge og plage jenta lenge til hun ber deg med blikk og ord om å bare ta henne, å se, føle og høre at ei jente blir kjempelysten bare ved tanken om å ha sex med meg. Å ta kontroll og vite at det jeg gjør tenner og gir henne nytelse.Jepp og classy undertøy Likte denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #13 Del Skrevet 28. juni 2013 - Menn som er dominante på soverommet. - Velstelt skjegg. - Skikkelig mandige armer og hender. - Selvsikkerhet.Anonymous poster hash: f6f5b...bbd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 28. juni 2013 #14 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Tenner på helt vanlige mannekropper Og litt formfulle kvinnekropper. Ellers er jeg svak for menn som har det spesielle glimtet i øynene og smilet. Kan ikke forklare hvordan/hva det er, men det er enkelte menn som bare får meg til å bli helt mo i knærne Sjeldent jeg ser menn med akkurat de øynene og smilet. Siste jeg så var en barndomskamerat av meg. Jo, også syns jeg pene skuldre er en skikkelig turn-on Endret 28. juni 2013 av Funky Punk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #15 Del Skrevet 28. juni 2013 -Tigerblikk -Utstråling -Kroppskontakt -Nærhet, både fysisk og psykisk -Selvtillit Og joda - naturligvis, classy undertøy og da. Anonymous poster hash: 1d1e5...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 28. juni 2013 #16 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) "Bedroom eyes"!!! Endret 28. juni 2013 av Beeblebrox 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 28. juni 2013 #17 Del Skrevet 28. juni 2013 Når han bare bestemmer seg for å ta meg, og bare dytter meg inn mot veggen - altså at han er litt dominant. Kyssing og biting på halsen. Andre ting: et rampete smil, kosebamsekropp, og et blikk som sier at han er kåt på meg og vil ha meg. NÅ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #18 Del Skrevet 28. juni 2013 "Bedroom eyes"!!! Åh ja! DET tenner jeg og på! Anonymous poster hash: 4ae82...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #19 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er ingen ting som er mer opphissende enn å se en jente som virkelig viser at hun er kåt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #20 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er mange ting som tenner meg,men for å nevne en ting : Mannfolk som ser ok og som har på seg Rema1000 uniform! Synes det er superpinlig Anonymous poster hash: ec104...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå