AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #141 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tenner så syykt på høye menn med masse muskler og at de er litt dominante i senga Enig i denne! Kjæresten min er en 195 høy dominant mann. Føler meg superheldig. Anonymous poster hash: a4956...dc3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #142 Skrevet 5. januar 2014 Noen som tenner på små kuker Niet. Anonymous poster hash: acfd3...279
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #143 Skrevet 6. januar 2014 Overhodet ikke, 1.57m. haha ! Jeg er 175. Jeg liker små og søte damer, bra jeg ikke har prøvd meg på deg fordi da hadde jeg nok blitt hardt avvist Anonymous poster hash: af588...9cd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #144 Skrevet 6. januar 2014 Lave menn er sexy, men ikke når de blir lavere enn 1,60 da... Yess ! Selvtillit-boost Anonymous poster hash: af588...9cd
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #145 Skrevet 6. januar 2014 haha ! Jeg er 175. Jeg liker små og søte damer, bra jeg ikke har prøvd meg på deg fordi da hadde jeg nok blitt hardt avvist Anonymous poster hash: af588...9cd Du vet aldri. Noen ganger deler jeg ut sympatiknall til de vertikalt utfordrede mennene.
Anette.. Skrevet 7. januar 2014 #146 Skrevet 7. januar 2014 Ingenting tenner meg som sambo Og ihvertfall ikke når han har på seg en litt tight singlet og en slaskete joggebukse... Oh! Ser musklene stramme seg, den spenstige rompa Og jeg vet hva som befinner seg under der :D Blir også tent om vi er ute å shopper, og jeg plutselig merker en hånd bak i nakken, snur meg og ser ansiktsuttrykket hans :D Han vet hva jeg vil ha Blir også tent av å vite at han er min og at han tør vise det til hele verden <3 *digge sambo'n min*
Strider Skrevet 7. januar 2014 #147 Skrevet 7. januar 2014 Modenhet, klassisk eleganse, subtile små hint om hva som skjuler seg under, subtile små hint om hva hun vil ha. Lekenhet, ærlighet og trygghet på egen seksualitet.
MeLoveU Skrevet 7. januar 2014 #148 Skrevet 7. januar 2014 Å starte tidlig på dagen med flørte sms og bygge opp spenningen iløpet av dagen til vi møtes etter jobben! Man er i adrenalinrush hele dagen for så å avslutte med å la alle fantasiene, begjæret, smakene, lystene man har hatt iløpet av dagen bare eksplodere i senga..!!! Ha ha.. nå fant jeg på kallenavnet på denne metoden. TheBigBang metoden ha ha...!! 1
Stocking lover Skrevet 7. januar 2014 #149 Skrevet 7. januar 2014 Ganske tradisjonell. Tenner på flotte ben i nylon og med et kort skjørt eller kjole øverst og høye hæler nederst! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #150 Skrevet 8. januar 2014 Jeg tenner helt sykt på Kronprisen og Kongen. Begge to er så mandige og ikke minst KONGELIGE. Anonymous poster hash: 01ad4...009
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #151 Skrevet 8. januar 2014 Biting på halsen (gjerne til det blør) er veldig turn on før/under sex. I tillegg er store og muskuløse menn med tatoveringer veldig ok Anonymous poster hash: e3e50...be7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #152 Skrevet 8. januar 2014 Du vet aldri. Noen ganger deler jeg ut sympatiknall til de vertikalt utfordrede mennene. LOL Anonymous poster hash: c07f9...cb1
OppNedPåAlt Skrevet 9. januar 2014 #153 Skrevet 9. januar 2014 Sterke(trenger ikke å være supertrente, men se ut som om de kan løfte en tømmerstokk), høye, dominante menn med hår på brystet og veltrimmet skjegg. Og tanken på at de kan hive meg rundt i senga som de vil... Ååååh deilig :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #155 Skrevet 9. januar 2014 Feminine små velstelte kvinner i sexy undertøy Lyden av at hun har lyst på meg. At jeg kan tenne henne og gjøre henne våt. At hun får spredde kjønnslepper pga meg. At hun blir fylt opp av penisen min, støte hardt inn i henne..... Å høre stønning.... sengeøyne.... Anonymous poster hash: 96e5a...117
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #156 Skrevet 10. januar 2014 Tenner på modne og elegante kvinner som er trygg på egen seksualitet og ærlig nok til å si hva hun liker og ikke. Utstrålingen og blikket er viktig, også har jeg også en ting for å bruke glatte jakker og bukser når vi har sex. Anonymous poster hash: a6b0a...afd 1
Yme Skrevet 13. januar 2014 #157 Skrevet 13. januar 2014 Jeg syns det er sexy når damer har selvtillit, og ikke føler at verdenen dems handler om hvordan de ser ut. Det er feks veldig avtennende med damer som tenker "ånei, jeg må ut, og jeg har ikke en gang sminka meg". Et eksempel kan være damer som har akne. Det er nok ingen som syns det er greit å ha det selv, men damer som ikke lar det være noe hinder, og kan føle seg flotte til tross for at de har veldig uren hud, blir automatisk litt mer sexy. Jeg syns det viser at de har modna forbi det merkelige stadiet mange setter seg fast i, hvor utseende er så utrolig viktig. 1
SardintrollReturns Skrevet 13. januar 2014 #158 Skrevet 13. januar 2014 Jeg tenner på synet av en veltrent mann i bar overkropp. Elsker også at min kjære helt uten forvarsel løfter meg opp i de sterke armene sine, og bærer meg inn på soverommet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #159 Skrevet 13. januar 2014 Jeg syns det er sexy når damer har selvtillit, og ikke føler at verdenen dems handler om hvordan de ser ut. Det er feks veldig avtennende med damer som tenker "ånei, jeg må ut, og jeg har ikke en gang sminka meg". Et eksempel kan være damer som har akne. Det er nok ingen som syns det er greit å ha det selv, men damer som ikke lar det være noe hinder, og kan føle seg flotte til tross for at de har veldig uren hud, blir automatisk litt mer sexy. Jeg syns det viser at de har modna forbi det merkelige stadiet mange setter seg fast i, hvor utseende er så utrolig viktig. Samme her, synes det er utrolig sexy og behagelig å være sammen med damer som ikke hele tiden tenker på hvordan de ser ut. Alt for mye fokus på utseende og kropp, og det synes jeg også er lite fint. Anonymous poster hash: a6b0a...afd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå