Gå til innhold

Hva tenner deg ;)?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tidlig om morgenen når mannen krøller seg inntil meg og jeg kjenner en hard en oppover rumpa..

Når mannen klipper plenen i bar overkropp...

Når han klår i halvsøvnen..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bar overkropp.

Anonymous poster hash: 7e020...624
Gjest Nordavind
Skrevet

Bedre med en god middag enn med svett sengeakrobatikk, så derfor svarer jeg entrecote, pepperbiff, sjokoladekake.

• 5 måneder senere...
Gjest earthquake
Skrevet

Er bi, så:

På menn:
Menn i uniform/dress
Å måtte trygle om å få noe
Muskler
At han tar kontrollen
Spanking
Tatoveringer

På jenter:
Fregner
Langt, mørkt, silkemykt hår :rodmer:
Rundt på samme høyde som meg, ellers funker det ikke
Brune øyne

Skrevet

Mest emosjonelt tilfredsstillende: god, nær elskov.

Mest opphissende: kvinnerumper og alle de gledelige ting man kan gjøre.

Anonymous poster hash: e8f8a...52e
Skrevet

Litt preget av sesongen kanskje, men en stram liten bikinitruse, sett fra siden, gir en helt magisk liten kurve. :biggrin:

hva slaks kurve?

Skrevet

Jepp, trøbbel. Elsker, elsker, elsker høye menn. 1.87m og oppover. Kan ikke leve uten.

Ops.....er 1 cm unna.... og mange som sier at størrelsen ikke teller....... :fnise:

Skrevet

VGS-jenter

Wtf ?

Anonymous poster hash: acfd3...279

• Liker 2
Skrevet

Ops.....er 1 cm unna.... og mange som sier at størrelsen ikke teller....... :fnise:

He, he, he. Jaha?

Skrevet

hva slaks kurve?

En magisk liten en.

Skrevet

En magisk liten en.

hva er kurve?

Skrevet

hva er kurve?

Om man sier "Hu hadde fin kurve" betyr det egentlig det samme som "Hu hadde fine former", men på en litt mer spesifikk måte. I innlegget du siterte, er nok "kurve" formen på rumpa... Kurve, bøye, sving... Dette tegnet er en kurve )

Skrevet

En deilig rygg/skuldre er en deilig rygg/skuldre :danse:
Men ellers så tenner jeg på en dominant mann/handyman som vet hva dem driver med og selvfølgelig hvis man har bra selvtillit (men ikke klyse) da tennes det i trusa.

Skrevet

Om man sier "Hu hadde fin kurve" betyr det egentlig det samme som "Hu hadde fine former", men på en litt mer spesifikk måte. I innlegget du siterte, er nok "kurve" formen på rumpa... Kurve, bøye, sving... Dette tegnet er en kurve )

ja der lærte jeg no nytt i dag og! tnx :)

Skrevet

Takk for hjelpen Yme, sommerbrisen gjorde meg litt frekkere, jeg tenkte på framsiden.

• Liker 1
Skrevet

Takk for hjelpen Yme, sommerbrisen gjorde meg litt frekkere, jeg tenkte på framsiden.

Hehe, er du en sånn en som liker at det er litt heft i venusberget? ;P

Skrevet

Hehe, er du en sånn en som liker at det er litt heft i venusberget? ;P

Det trengs da ikke, jeg er oppvokst med tegneserier med damer i trikot, og har øye for viktige små detaljer ;)

Skrevet

Noen som tenner på små kuker ;)

Ja, hvor liten er den? Liker at de ser ut som små sossiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...