Gå til innhold

Hva tenner deg ;)?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenner på at han(kjæresten min) er kåt på andre jenter, selv om jeg egentlig missliker det veldig, hehe. Tenner også på at han er dritkåt på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin overkropp, brede skuldre og litt muskuløse armer. Store hender. Nam!

Skrevet

enig, hvem gjør ikke det. :sikle:

:)

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer og rocka look :wow: (Både kvinner og menn)

Anonymous poster hash: 14814...048
  • Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

enig, hvem gjør ikke det. :sikle:

Jeg gjør ikke det. Høye menn er skummelt.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Høye menn er skummelt.

Den må du utdype, for her fatter jeg ingenting.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Den må du utdype, for her fatter jeg ingenting.

Hva er det som er så vanskelig å fatte? At jeg ikke tenner på høye menn, eller at jeg synes høye menn er skummelt?

Om en høy mann f.eks står bak meg i køen på butikken, så krymper jeg meg litt sammen og vil komme meg vekk derifra :P

Og om fyren er 1.80 så må jeg ha pute under knærne om vi skal ha sex i doggy, for jeg blir så lav i forhold. Har ikke testa med noen på 1.90, men kan tenke meg at det kan bli ganske vanskelig..

Er også merkelig med en så stor høydeforskjell.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som er så vanskelig å fatte? At jeg ikke tenner på høye menn, eller at jeg synes høye menn er skummelt?

Om en høy mann f.eks står bak meg i køen på butikken, så krymper jeg meg litt sammen og vil komme meg vekk derifra :P

Og om fyren er 1.80 så må jeg ha pute under knærne om vi skal ha sex i doggy, for jeg blir så lav i forhold. Har ikke testa med noen på 1.90, men kan tenke meg at det kan bli ganske vanskelig..

Er også merkelig med en så stor høydeforskjell.

Den ja.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Six-pack og v-linjer ..V-linjer spesielt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med selvtillit. Ikke som i høy på pæra, eller går rundt og oppfører seg bedre enn andre, men som i hun vet hva hun vil i senga og er ikke redd for å kommunisere det, eventuelt ta for seg.

Anonymous poster hash: 3310f...271
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på så mangt - men tror vi menn har andre tenningsmønster enn kvinner. Jeg tenner på rumpe. Rumpe rumpe rumpe. Knulle, slikke, fingre. Jeg gikk opp et fjell og foran meg gikk en kvinne med en nydelig rumpe i en virkelig kort shorts. Det kan være nok.Jeg kan tenne på å knulle i nordnesparken. Bli sugd i et smau i sentrum. Jeg tenner på kollegaen min fordi hun er varm, intens og fordi jeg fornemmer hvordan det er å være i henne. Jeg tenner på en annen kollega fordi jeg fornemmer at hun kan være skikkelig frekk og at vi kan virkelig ta for oss av usømmeligheter. Jeg tenner på eksen. Verden er faan meg full av deilig tenning.

Anonymous poster hash: e8f8a...52e
  • Liker 5
Skrevet (endret)

- Mørkhåra mannfolk med mørke øyne, de må gjerne se litt "farlig" men sexy ut

- Brede muskuløse skuldre/rygg/bryst (IKKE bodybuilder-typen)

- Å se en erigert penis rett foran meg og suge ham mens jeg holder litt øyekontakt. Tenner meg så sykt når han liker og tenner på hva han ser, føler meg så ufattelig sexy når jeg gjør det :fnise:

- Å bli revet av buksa/trusa!!! Og se at han bare MÅ ha meg.

- Å spoone og kjenne at han blir hard og gnir den mot rumpa mi

- Tenner generelt bare hele opplevelsen av å ha sex.

Endret av crystalcharm
AnonymBruker
Skrevet
-Stønning (fra menn) når de blir drevet til vanvidd av det jeg gjør
-Bli dratt i håret eller holdt fast i håret når vi gjør noe seksuelt
-Å terge og plage ham til han ikke han holde ut mer
-Å se at han har veldig lyst på meg HER og NÅ - da er jeg solgt
-At han er litt dominant i senga (men det er fortsatt jeg som har det siste ordet :P )
-Litt slankere menn (for mange muskler eller macho er turn-off)
-Han lukter godt og har rene klær og kropp
-Barbert (ingen skjegg eller bart)
-Bedroom eyes
-Når jeg allerede er kåt på ham og han rører meg sånt helt uskyldig og ikke seksuelt
-Power games (når begge to forfører den andre, men på en mer skjult måte, mens begge to er klar over hva den andre driver med, så venter vi på hvem som gir seg først og hopper på den andre og hvem som motstår fristelsen lengst) - jeg er solgt her og
Og mye mer!

Anonymous poster hash: 9a6a9...2c5
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på mye, men det som tenner meg aller mest er veltrente, kjekke nordlendinger i millitæruniform. Sto faktisk i kø på bitikken bak en slik nordlending i helga, og fikk tårer i øynene da jeg gikk ut av butikken fordi jeg aldri kom til å se han igjen, og i alle fall ikke få ha sex med han :((( helvete

Anonymous poster hash: 1c1bd...c03

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jøsses, mange som har en thing for nordlendinger! Jeg også!!! :) Synes det mørke toneleiet er dødssexy, er vel derfor jeg er gift med en av denne arten selv ;) Men må spesisere at finnmarksdialekt ikke er det samme for meg, den er litt gnålete. Det er Nordland og Troms som gjelder!

Ellers:

- sterke manne-underarmer med bra behåring.

-Sterk, hårete brystkasse.

-mannenkropp som er slank men trent, V-rygg, liten, stram rumpe og svær kuk :P

-muskuløs kropp men absolutt ikke bole-svær

-erigert penis

-å bli kilt forsiktig med neglene over rumpe og bakside lår- det er akkurat som å skru på en bryter!

...blant annet

Anonymous poster hash: bf658...fac
Gjest badeand1
Skrevet

Det litt slørete blikket man får når man er kåt? :vetikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...