Gå til innhold

Hva tenner deg ;)?

Fremhevede innlegg

Skrevet

finnmark's dialekt . (kristian rene<3mmm) jeg tenner også på gutter som tar meg på låret når vi er ute og kjører bil.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter med mørkt hår og rocka frisyrer, tatoveringer og piercinger.. Da er jeg helt solgt ;) Jeg er så heldig å ha verdens deiligste dame som har alt dette ;D og ja, jeg er jente selv ;)

Anonymous poster hash: 98dfd...bf4
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

finnmark's dialekt . (kristian rene<3mmm) jeg tenner også på gutter som tar meg på låret når vi er ute og kjører bil.

Kristian René er fra Tromsø og prater en annen dialekt enn slik de gjør i Finnmark. Just sayin'..

Men ellers er jeg enig i finnmarksdialekt. Det er er veldig turn-on!

Anonymous poster hash: 63a1f...220

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Å ja, dominante menn, vis meg hvor skapet skal stå, mhhhmmhh.

Skrevet

Kristian René er fra Tromsø og prater en annen dialekt enn slik de gjør i Finnmark. Just sayin'..

Men ellers er jeg enig i finnmarksdialekt. Det er er veldig turn-on!

ligger ikke tromsø i finnmark da? jaja, alt fra tromsø og opp funker for meg:D

AnonymBruker
Skrevet

Våre tre nordligste fylker heter Nordland, Troms og Finnmark.

Tromsø ligger i Troms. Det tar faktisk noen timer å kjøre fra Tromsø, før du krysser fylkesgrensa til Finnmark. Foreslår at du ser litt på google maps, for slike ting er jo greit å ha oversikt over.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, hva tenner deg?

Mange har fantasier, fetisjer og spesielle ting som tenner dem, så er spennende å høre de forskjellige tingene som tenner folk her inne :)

Har hørt om folk som tenne på sexy undertøy, høy helte sko, tatoveringer, biting på halsen, håndjern, dominanse, drypping av stearinlys på kroppen, føtter osv.....

Høye menn...

Og du aner ikke hvor mye trøbbel jeg har kommet i, pga den her høydelysten min.

• Liker 1
Skrevet

Høye menn...

Og du aner ikke hvor mye trøbbel jeg har kommet i, pga den her høydelysten min.

Trøbbel?

Gjest Gjest
Skrevet

Trøbbel?

Jepp, trøbbel. Elsker, elsker, elsker høye menn. 1.87m og oppover. Kan ikke leve uten.

AnonymBruker
Skrevet

Gutter som tar meg på låret. :laugh:

Anonymous poster hash: 4ae82...df4
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, trøbbel. Elsker, elsker, elsker høye menn. 1.87m og oppover. Kan ikke leve uten.

Hehe, du har med målebåndet, sånn tilfelle han bare var 1,85?

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, du har med målebåndet, sånn tilfelle han bare var 1,85?

Du, jeg ser forskjellen. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*puster lettet ut over å bare være patetiske 1.86*

Anonymous poster hash: 3310f...271
  • Liker 3
Skrevet

Du, jeg ser forskjellen. ;)

På komplekse former (dvs ting som har mer former enn feks en kvadrater, og sånne simple saker) er det faktisk ikke mulig for menneskehjernen å registrere en så liten forskjell som det, når objektet er såpass stort... Med mindre du har noe i nærheten som du kan sammenligne med da, selvfølgelig.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

*puster lettet ut over å bare være patetiske 1.86*

Anonymous poster hash: 3310f...271

Grrrrrrrrr. Napper litt i AB-brukeren.

På komplekse former (dvs ting som har mer former enn feks en kvadrater, og sånne simple saker) er det faktisk ikke mulig for menneskehjernen å registrere en så liten forskjell som det, når objektet er såpass stort... Med mindre du har noe i nærheten som du kan sammenligne med da, selvfølgelig.

Vel, det gjelder ikke meg. Jeg ser som sagt forskjellen fra noen på 1.85m og de små fem cm til 1.90m.

• Liker 1
Skrevet

Grrrrrrrrr. Napper litt i AB-brukeren.

Vel, det gjelder ikke meg. Jeg ser som sagt forskjellen fra noen på 1.85m og de små fem cm til 1.90m.

Forstår jeg rett, om at du mener at du kan se en kar som står helt for seg selv, sånn 2-5 meter unna deg, og vite om han er 1.85 eller 1.87?

Skrevet

Er du høy selv?

Gjest Gjest
Skrevet

Forstår jeg rett, om at du mener at du kan se en kar som står helt for seg selv, sånn 2-5 meter unna deg, og vite om han er 1.85 eller 1.87?

Ja. På de to små cm blir hans kropps proposjoner anerledes.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er du høy selv?

Overhodet ikke, 1.57m.

Skrevet

Ja. På de to små cm blir hans kropps proposjoner anerledes.

Det kan du si hva du vil om, men det er faktisk ikke mulig for en menneskehjerne å behandle visuelle inntrykk på den måten som hadde trengs for at du skulle kunne gjøre det.

Hvis det du sier stemmer, burde du kunne se det på et bilde også. Kan du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...