Gå til innhold

Ra|cer sitt forsøk på en dagbok


Ra|cer

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med hilsener i dagboka mi! :D

*soul* - Så bra vi er to som er blenda hvite! :D hehe... Skal nok se vi overlever begge to.

pip - Får nå håpe den moten kommer tilbake, selv om jeg tviler på det. Det er in å ver brun å pen å helst se ut som superstjernene! Men jeg skal nok overleve som blenda hvit og jeg! :ler:

Trulselinemor - Takk for hilsen i dagboka mi! :D Har hatt en kjempekjekk helg!

På fredag reiste vi ca 12 til Hallingdal. Jeg kjørte hele veien, ca 7 1/2 time! Følte meg veldig flink. Satte dessuten personlig fartsrekord da jeg kjørre i 140 over vidda! Tror ikke kjørelæreren min ville likt det... :ler:

På lørdag var vi bare hos mormor å slappet av og koste oss. Litt trening ble det og på meg! :D

På søndag kjørte vi hjem igjen, denne dagen ble det mindre kjøring på meg, men jeg føler jeg har kjørt nok for denne helgen! Er ganske lei nå, vondt i nakken har jeg og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så kjekt at du hadde ein fin tur i helga!

Gratulerer med ny avatar forresten - gler du deg til sommar og badeliv eller? :wink:

Ha ein fin måndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vell sånn passe til sommeren! Skal jobbe stort sett hele sommeren, men litt bading og kos blir det nok! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med 1 eksamen! Nå går jeg rundt å har sommerferie fram til jeg får vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen!

Fikk 5 på tverrfagligeksamenen på tirsdag! Meget fornøyd med det ja! Ellers så er jeg litt i sjokk, kanskje? Drapet i Førde er grusomt. Jeg går i klasse med søskenbarnet til hun som ble drept og jeg har virkelig fått merke at det er innmari trist med slike ting. Man tenker kanskje ikke på det før man er nær det! Håper virkelig at de tar drapsmannen for en gang skyld!

I dag var jeg på shopping med en vennine, vi kjøpte oss nye sommer klær! Kjempgøy... Fikk feriepenger: 10 000, greit det! :D

Etter shoppingen var vi hos en annen vennine og spillye volleyball helt til det begynte å regne, da gikk vi hjem! :)

Så nå sitter jeg hjemme og venter på at klokken skal bli 20.00 og jeg skal på kino! :D

Ha en flott kveld alle sammen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen Ra|cer! :) Grattis med kjempebra karakter på eksamen! Deilig med feriepenger da... :sjarmor: Får ikke mine før i slutten av måneden jeg, men det blir uansett bra.

Godnatt og sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har hatt en super helg! Har vært Em (bmx) i helga på Sandnes! Det var meget meget gøy!

Hjemme hos oss hadde vi boende en engelskmann, en danske og to østlendinger! Kjempemorsomt... På Em kom det selvsagt en del proff syklister som det var meget morsomt å bli bedre kjent med. Anders gjorde en kjempeinnsats på løpet og slo til med en super 7 plass både lørdag og søndag! Må si jeg ble imponert.. Nr.7 i Europa er jammen ikke dårlig! Kjempestolt over gutten min!

På lørdags kvelden inviterte vi en del folk hjem for å grille. Hadde ikke trodd vi skulle bli så mange som vi ble, men siste gangen jeg telte på kvelden var vi 32!!!! :o

Hadde en super kveld der jeg ble bedre kjent med Latvierer, Tsjekkiere, Dansker, Svensker, Belgiere osv... Meget morsomt...

Har hatt en KJEMPE helg!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her inne nå, men har hatt en del å gjøre! :D

Har begynt med den nye sommerjobben. Er søppel dame i Stavanger renovasjon.. En dritt jobb som er tung og slitsom, men godt betalt! :ler:

Holder fortsatt på med en del kjøretimer slik at jeg er klar for oppkjøring 16 juli! :roll:

Gruer meg kjempemasse, har liten tro på at jeg skal klare det! off.. Men men.. Nå får jeg stikke for å rekke bussen!

Ha en fortsatt god sommer alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Oi, her titter jeg innom rent tilfeldig, og så viser det seg at du har oppkjøring i dag! Lykke til! :-D

Håper det går bra som søppeltømmer. Og at du kan dra fra oppkjøringa med "mellombels førarprov" i hånda (det gjorde jeg en gang i 98...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fæl sommer.! Har jo såvidt sett sola jo! Triste greier.

I dag har jeg pakket og pakket, reiser til Nederland i morgen! Skal på VM (bmx). Gleder meg noe enormt! Første sommeren på veldig lenge hvor jeg har fri!!

Har fått meg ny jobb, husker ikke om jeg har skrevet om det :ler: Har fått meg jobb som servitør på Dolly Dimples på Sandnes, skal bli koselige greier! Greit med en ny jobb, har vært ekstrahjelp i 3 år på Sola flyplass nå, så gleder meg til å ta fatt på noe nytt!

Var ute å kjøpte meg solkrem i dag, håper på sol!!! Kanskje jeg blir litt brun denne sommeren? :)

Nå sitter jeg å dreper tid på KG mens jeg venter på at Anders skal komme hjem fra trening slik at vi kan gå ut å kose oss litt!

Har forresten fått billappen! Mega morsomt med bil og førerkort! Låner tante sin stygge gamle Mazda! Hehe... Kjekt med en bil som det ikke gjør noe om du kræsjer! :D

Men jeg får vel titte litt på tv... Ha en fortsatt God sommer alle sammen på KG!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nøyaktig 3 måneder siden sist! Har hatt masse å gjøre på...

Siden sist har jeg rukket å få meg bil og leilighet og jeg har startet mitt siste år på videregående!

Fått meg bil, hmm... er jo egentli tante sin, men mest min! :ler:

Og leiligheten fikk jeg i sist uke, både gleder og gruer meg til å flytte. Har jo alltid bodd hjemme hos mamma også plutselig skal jeg ut i den store verden helt alene! Skummelt... Også skal jeg flytte helt til Stavanger, er jo egentlig ikke så veldig langt! Men siden skole, jobb, venner og familie bor på Sandnes så skal det blir rart og plutselig ikke ha alle de du kjenner rundt deg! Fytti, jeg både gruer og gleder meg! Håper bare jeg ikke kommer til å slite med økonomien, kan jo drømme! :-)

Og sånn ellers har jeg begynt på bedriftshåndball, siden jeg fant ut at A-lags spill ble for seriøst for meg! Nå storkoser jeg meg på et lag der ting ikke er så seriøst og jeg fortsatt kan få litt mosjon! Meget kjekt! :P

Nå nærmer det seg jul og jeg gruer meg! Hadde planlagt jul sammen med kjæresten min og vi skulle feire vår første jul sammen. Men så plutselig finner han ut at han skal til Danmark for å trene i 2 uker. Kan ikke bare gjøre sånn! Er ganske så forbannet, men så vet jeg og hvor mye treningen og sporten betyr for han! Off, dette blir en kjip jul...

Kanskje jeg ska få meg med noen til syden? Men hvem reiser til syden på jul? Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hva er det som gjør at menn/gutter kan sitte i timesvis å spille bilspill? Ser ikke poenget med å sløse vekk flere timer på et spill... :roll:

skal på jobb nå så det ble en kort innlegg. har flyttet til stavanger nå og gruer meg til den lange veien tilbake til stavanger inatt.. off, grusomt å bo alene... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ennå i stavanger, har ikke flyttet hjem! er litt stolt for det er jammen ikke bare bare å bo alene! Hehe..

Men jeg klarer meg bedre og bedre, er ennå en del ting jeg plutselig finner ut at jeg trenger! Er litt plagsomt det, står å lager mat også plutselig skulle du hatt et litermål som ikke er der :roll:

Men men, i dag skal jeg ut å bruke penger! Kjøpe meg nye ting! :D Gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Lenge siden nå, er siden sist blitt singel.. Har brukt lang tid på å tenke posititvt igjen, men føler jeg endelig er klar for å leve singellivet fullt ut!

Er i god gang med å fullføre siste året på vgs og fremtiden ser lys ut! Reiser til Bali i august å skal være der i 4 måneder for å studere! Gleder meg utrolig mye. Er egentli ganske deilig å være singel, du kan reise dit du vil å gjøre hva du vil uten å få masse kommentarer for det!

Men må innrømme jeg savner gutten min, men men... Sånn kan det gå! Det er jo mange fisk i havet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har holdt meg vekke fra KG ganske lenge nå, men jammen er jeg hekta igjen! :-)

Skjer så mye i livet mitt for tiden at egentlig har jeg ikke tid til dette! :P

Jobber som en helt for å slippe å ta opp lån for å betale studiene på Bali, trener, pleier forholdet med vennene mine og må ha litt kosetid og! Jammen travle dager...

Skole og lekser er og noe som tar opp mye tid, er siste innspurt på skolen nå og det merkes! Er russ og, noe som og brukes mye tid på!

men skal ikke klage, jeg er frisk og rask og har det egentlig veldig bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg.. Jobbehelg, så det er ikke akkurat noe å rope hurra for..!

Har temadag på skolen i dag, har om sex og samliv... Lærer ikke akkurat noe nytt, men er bedre enn alt annet tull på skolen! :)

Skal på jobb senere i dag, jobber ganske mye for tiden, trenger en del penger siden Bali blir på en del tusen! :) Gleder meg så sinnsykt til Bali. Orker ikke studere i Norge, er jo ikke sikker på hva jeg vil bli så jeg tar 3måneder på Bali som blir kombinert ferie og studier! Ganske greit egentli! :D

I helgen skal jeg jobbe hver dag og gruer meg litt, er grusomt med jobbehelger når du bare jobber kvelder! skulle ønske det var mer dagtid! Menmen, får gjør det beste ut av det! :)

I morgen ska jeg ha en fridag fra skole, ganske herlig egentli, merker jeg er enormt skolelei! Og neste uke er det vinterferie, herlig! :) Skal forresten på kino i morgen og, se svigers er aller verst! Gleder meg, liker filmer som får meg til å le...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...