Gå til innhold

Ra|cer sitt forsøk på en dagbok


Ra|cer

Anbefalte innlegg

Skrive dagbok som alle kan se... Kanskje det bare er meg, men det virker en smule skummelt! Ikke det at livet mitt er så spennende og privat, men alikevell...

Uansett, dette er da min dagbok! :-)

Liker veldig godt å skrive dagbok, er så kjekt å lese senere. Egentlig burde jeg skrevet budsjett istedenfor dagbok, men det er hvertfall skummelt! Det er jo da man finner ut hvor mye penger man egentlig bruker på tull! Og jeg er flink til å handle tull å tøys! Brukte vell ca en tusenlapp bare i dag på klær og tull! :oops:

Ellers så har jeg vært på Body Pump på Sports Club og det var meget morsomt! Liker å svette og slite en hel time, det er så deilig etterpå! Merket godt at det har vært påske og at jeg har vært veldig ivrig på mitt lille påske egg! :)

Nå sitter jeg å venter på at Lille Krølle skal komme hjem å lage mat til meg! :-) Jepp, vet jeg er heldig! Lille Krølle er egentlig et litt søtt klengenavn, selv om han ikke liker det selv!

Gjorde lillebror lykkelig i dag! Han fyllte 5 år på søndag og i presang fikk han en splitter ny bmx sykkel! Var og hentet den i dag.. SKal bli morsomt å se hvordan han kommer til å klare seg ute på banen! Han hater å tape! :-)

Men magen rumler, tror jeg stikker å tar meg en banan mens jeg venter på Lille Krøll! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det skole igjen! Har hatt påskeferie i 2 uker nå og det var ikke mye gøy å komme på skolebenken igjen!

Fikk fixet litt på hjemmesiden og regner med at jeg legger ut det ferdige resultatet i morgen! :) www.home.no/monar

Ikke noe proff side, men så er jeg heller ingen proff!

Kom nettopp hjem fra en hard, men god treningsøkt! Deilig å kjenne at du har trent!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

Hei. :)

Stikker innom jeg. Jeg er også relativt ny dagbokskriver.

Det høres deilig ut med den treningen.

Skulle ønske jeg var like flink.

Har sett på hjemmesiden din. Den er kjempefin. :)

Skriv i dagboken din da når det kommer bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Velkommen som dagboknabo! Er det ikke fint i O-U-kategorien? Litt roligere enn i H-N-kategorien. Mer bedagelig, på en måte.

Ha en fin natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen som dagboknabo! :)

Til forskjell frå Pepita så har eg aldri prøvd meg som dagbokskrivar i H-N-kategorien, men kan i alle fall skrive under på at det er fint her inne! :ler:

Håpar du vil trivast her, og ynskjer deg ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heissan! Så koselig at det stakk folk innom dagboka mi! :-)

Nå vet ikke jeg hvordan det er i H-N kategorien, men dette dagbok greiene er veldig morsomt! :-)

Hjemmesiden min blir nok lagt ut i løpet av dagen, den som er oppe nå er den gamle så det kommer snart ny med bilder fra en klassetur vi hadde + litt andre bilder! :)

Ønsker dere alle en koselig dag!

*koskos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp inn døra etter en hard dag, der skole sto først på timeplanen før jeg klokken halv 2 reiste på jobb!

Blir ikke noe trening på meg i dag, men får ta det igjen i morgen! Ellers så er jeg litt sulten, skulle nok kanskje fått i meg litt mat!

Fikk et lite sjokk i dag, fikk en lapp der det sto datoer for alle innleveringer og prøver før sommeren! Uff.. Ikke mye morsomt nei... Kunne fått kjekkere lapper!

Ellers så er det styrketest i gymmen i morgen! Gruer meg til det. Er ikke noe sterk. I fjor klarte jeg å kjempe meg til en 6`er i armhevingstesten og en 5+ i benkpress. Men tviler på jeg klarer det i år! Er nok blitt litt svakere kanskje? :-)

Ellers så er lille Krølle på trening, har ikke sett han i dag og gleder meg til han kommer hjem! For da får jeg kos og god mat! :-)

Off, jeg får vell legge meg på gulvet å prøve å finne ut hvor mange armhevinger jeg klarer i år. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente:

koselig å lese i dagboka di og!! Håper du får en strålende dag og at du koser deg i vårsola!!

mange klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg! :danse:

Har nå lagt ut den nye hjemmesiden med noen bilder! :-)

Bare å kikke innom, skal få lagt ut gjesteboken også slik at jeg kan få koselige kommentarer også der!

www.home.no/monar

Sitter her på skolen å prøver å finne på en god unnskyldning på hvorfor jeg ikke skal ha gym! :sjarmor:

Vill ikke ha styrketest! Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg ble skikkelig lurt i dag da! Var overbevist om at vi skulle ha styrketest i gymmen og hadde backa meg skikkelig opp, men tror du ikke alt bare var tull? Neste fredag skal vi ha styrketest! Æsj, skikkelig nedtur å måtte grue seg en hel uke til! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria røyk ut av Idol!!!! :hakeslepp:

Hva skjer i Ido? Hmm... Jaja, min favoritt er der enda da! Susanne er favoritten min, selv om det var meget falskt i dag!

Har nettopp spist taco og kost meg med gutten min og en koselige liten Mossegutt som er på besøk denne helga! :-)

Blir et kort innlegg dette her for jeg skal se rally!!!!

God natt til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en travel helg og har nesten ikke vært innom KG.

Lille Krølle har syklet bmx løp og gjorde det veldig bra, en 2 plass og en 1 plass! Er litt stolt over han ja! Kanskje det blir landslaget til neste år? Hørtes slik ut på landslagstreneren! :)

Ellers så har det vært en rolig og avslappende helg der jeg bare har kost meg og slappet godt av! Deilig... :-)

Har fortalt ganske lite om meg selv her inne! Jeg er hvertfall en snart 18 år gammel jente som bor på Sandnes i Rogaland. Jeg bor for tiden mer hos typen en hjemme, men syns det er mye kjekkere! :)

Ellers så er jeg ganske så sporty og trener en del. Jeg jobber og som ekstrahjelp på Sola flykjøkken, kjempemorsomt! Jeg er minst og det er veldig kjekt! Blir så godt passet på da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hvordan går det med alle prøvene dine?

Lykke til på styrketesten (sikkert ingen vits i å grue seg for deg som trener masse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sløv med å skrive her i det siste! Men har lixom ikke følt at jeg orket... Hehe..

I dag er det idol igjen og jeg gleder meg... :-)

Anders reiser og til Frankrike for å sykle løp så jeg blir alene denne helgen, men får få dagene til å gå ved å jobbe! Kommer til å bli en kjedelig helg, men jeg skal nok overleve!

Ellers så er den store og fæle styrketesten i dag! Hehe... Skal nok gå bra, gruer meg ikke like mye lenger! :)

Men til alle dere andre: HA EN GOD HELG!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ynskje deg ei fin helg - du finn nok på noko kjekt sjølv om darlingen er vekke! :)

Og styrketesten går/gjekk nok fint - sånne testar er sjeldan så skumle som dei høyrest ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...