Gå til innhold

Ra|cer sitt forsøk på en dagbok


Ra|cer

Anbefalte innlegg

Ble en SLØV helg... Mye jobbing og ellers omtrent ingenting. Ble mye tvtitting og tidlig i sengs! Men kan tro det var godt å våkne i dag å føle seg uthvilt! :)

Om ca 2 timer kommer Lille Krølle hjem, noe som jeg glede meg til. Tipper han har fått fin brunfarge ja, hørtes slik ut! Misunner han, jeg er bleik året rundt! Ganske kjipt! Men men, overlever det og!

Hadde min første kjøretime i dag, gikk ganske bra! Tatt i betraktning at jeg nesten ikke har kjørt hjemme! Følte meg flink.. :ler:

Ellers så sliter jeg litt med leksene for tiden, er plutselig masse masse som må gjøres å leveres inn, liker det ikke!

Nei, nå tror jeg at jeg stikker på Spar å kjøper meg frokost! Er mega sulten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg flink! Gjorde ferdig en del skolearbeid i går! *flink* :sjarmor:

Og i kvell skal jeg øve på prøve! Snart helg igjen... :ler:

Senere i dag skal jeg på bmxløp sammen med lillebroren min, kommer til å bli spennende å se hvordan han klarer seg! Føler ikke det kommer til å gå så altfor bra, men men...

Men nå skal jeg ha samfunnsfag framførin! Så til alle på KG, ha en fortsatt flott onsdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde uttrykkshistorie prøve i dag, tror ikke det gikk min vei, men men.. Overlever nok en dårlig karakter og! :)

Anders er på jobb så jeg skulle liksom gjøre engelsk lekser, men har ennå ikke komt meg så langt! Er så mye morsomt å lese her på KG! :wink:

I kveld skal jeg på bmxtrening, begynner å vurdere om jeg skal starte å sykle selv.. Tviler på at jeg kommer til å bli noe god, men det er god trening! NEi, jeg får tenke litt til på den bmxsyklinga ja!

Men nå skal jeg se resten av Hotel Cæsar før jeg skal på trening! Ha en videre flott kveld alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg - virkar som du har mykje å gjere for tida!

Håpar du får slappa litt av innimellom i alle fall!

Poppa i grunnen berre innom for å ynskje deg ei fin helg eg - håpar du får nytt ho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det endelig helg.. Jeg skal kose meg i helgen og det håper jeg at du gjør og! :D

GOD HELG!!!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Har hatt en del å gjøre på. På skolen lager vi film, noe som krever en del planlegging og tid. Ellers så jobber jeg, trener og er med venner og samboeren.

På fredag satt jeg og tenkte og da kom jeg på at selv om jeg og typen bare er 18 år så er vi faktisk samboere siden vi bor sammen. Tok meg 5 måneder før jeg kom på det. Det høres så voksent ut. Off... Seriøse greier! :)

Ellers så har jeg bodd hjemme denne helgen siden typen/samboeren var i Tyskland for å sykle løp. Fikk han hjem i går kveld og det var kos! :D

Men det blir et kort innlegg, må redigere denne dumme filmen! :D

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutt til jeg skal ha min 3 kjøretime! Det er så enormt skummelt! Liker det ikke. Kommer sikkert aldri til å få den teite lappen!

Men men.. Ellers så skal jeg på body pump med mamma, tante og søstera mi i dag, kan jo bli morsomt det! Fint vær er det og i dag så det blir nok en del uteaktiviteter. Kanskje jeg skal samle gjengen å spille volleyball?

Begynte å planlegge helgen i dag! Skal på hyttetur hvis jeg får det som jeg vil. Gleder meg! En hel gjeng med bading, grilling og volleyball! koselig!

Men jeg får vel stikke! Er litt langt å gå til kjøreskolen! Wish me luck! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kjedelig dag på skolen! Tipper skoledagen kunne vært veldig mye kjekkere hvis jeg bare hadde orket å faktisk gjort noe skolearbeid? :ler:

Sitter jo bare her å snakker, spiller kort å henger! Ganske deilig til tider, men og en del slit.

I dag så skal jeg kose med gutten min også skal jeg på løp med lillebroren min! Har ikke sett han på veldig lenge nå så jeg gleder meg! :D Skulle ønske jeg var 5 år igjen og gikk i barnehagen og bare kunne reist på ferie når jeg vill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det slik at 17 mai alltid er kjekkest når man er liten? Hmm..

Skulle ønske 17 mai var like morsomt som da jeg var 8 og spiste is, pølser, snop og lekte!

Jaja, hadde vell uansett en ganske ok 17mai!

Håper alle andre også hadde det!

Er ikke i skrivehumør i dag, hmm.. Rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvorfor er det slik at 17 mai alltid er kjekkest når man er liten? Hmm..  

Skulle ønske 17 mai var like morsomt som da jeg var 8 og spiste is, pølser, snop og lekte!  

Jeg er sikker på at det ville være ganske mye morsommere hvis du hadde prøvd å gå på stylter :Hehe:

Ha en fortsatt fin himmelsprett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylter ja, kanskje det hadde vært tingen? Hmm...

Jeg klarte forresten bil teorien i dag! 16 av 27 mulige feil! :)

Meget glad akkurat nå, føler jeg nærmer meg billappen! :D

Håper alle hadde en strålende helg..

Tuddelidu.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en koselig helg med shopping i Oslo! Brukte mange penger. Også var jeg på bmxløp på moss, noe som og var meget morsomt. Kjekt å treffe gamle venner igjen! :D

Denne uken skal jeg bruke mye tid på examen lesing...Eh.. Kanskje hvertfall! :ler:

Men nå gidder jeg ikke være mer på skolen, jeg går hjem jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen på tirsdag, kan ikke si at jeg gleder meg noe særlig. Men men, litt øving har det nå blitt på meg selv om jeg er veldig flink til å finne på ting som ikke har noe med eksamen lesing å gjøre! :-)

I dag skal jeg på besøk til mormoren min, jeg, stefaren min og kjæresten min skal kjøre til hallingdal for å tilbringe helgen hos mormor.! Gleder meg masse, er lenge siden jeg har sett henne nå, slik blir det ofte når man bor langt fra hverandre.

Jeg skal faktisk få øvelseskjøre helt opp! litt skummelt, men og kjemepemorsomt!! :D

Ellers så har denne uken bestått av mye lekser. Anders skulle ha to eksamener denne uken så jeg har hjulpet han en del med lesing + at jeg har hatt en del innleveringer selv! Godt at det snart er sommer!

Egentlig så er jeg ikke så glad i sommer. Grunnen er faktisk fordi jeg er meget bleik, nesten Blenda Hvit, tuller ikke! På vinteren pleier jeg ikke bry meg om det siden alle er nesten like hvite, men på sommeren plages jeg med det! Det er ikke mye morsomt å skulle gå i piratbukse/bikini og aldri se at jeg blir noe brunere, mens alle vennene mine får lekker brunfarge på en dag. Jeg har aldri opplevd å være brun!

Har seriøst vurdert sånn brun på 5 min hos sånn salong, men er litt redd for å bli avhengid, kan jo ver jeg liker å være brun! Og det kan bli dyrt, men men.. Jeg skal nok overleve denne sommeren og i bukse og langermet t skjorte! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ra|cer! Takk for "besøk"! :)

Måtte le da jeg leste om "Blenda-hvitt", det er nemlig jeg og he he. Gidder ikke prøve å bli brun en gang jeg, vi får være bleke skjønnheter :ler:

Lykke til med eksamen på tirsdag, også må du kose deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med vel bestått teoriprøve - kjekt å fåøvelseskjøre ein skikkeleg langtur då! :)

Og du - det er ikkje så mange år sidan 'kvinneidealet' hadde heilt krittkvit hud - du skal sjå den moten kjem tilbake snart! :wink:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...