Frøkenfryden Skrevet 19. april #201 Del Skrevet 19. april Rent utseende 4. Men tror personlighet er 7. Så sikkert midt på treet samla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #202 Del Skrevet 19. april Jeg har 0 selvbilde så det blir mitt svar 🤪 1 siden 0 ikke er tilgjengelig da, kan alltids pussa tenna for 1+ 🦷🪥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. april #203 Del Skrevet 19. april Var en lege som spurte meg om jeg hadde egne tenner...nei jeg fikk låne dem for tilfellet av en slaur i parken...ja , men du kan jo ha kjøpt dem...hahaha, ja, hvor? er det et halloweenhouse her ?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #204 Del Skrevet 19. april Cid skrev (40 minutter siden): Jeg har 0 selvbilde så det blir mitt svar 🤪 1 siden 0 ikke er tilgjengelig da, kan alltids pussa tenna for 1+ 🦷🪥 Du har ikke 0 selvbilde, det er bare noe du tror selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. april #205 Del Skrevet 19. april Hvorfor har dere så lavt selvbilde? Dere er jo så søte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #206 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (1 time siden): Du har ikke 0 selvbilde, det er bare noe du tror selv Tror jeg at jeg ikke er multimillionær men det er bare noe jeg tror med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #207 Del Skrevet 19. april No1*No1 skrev (13 minutter siden): Hvorfor har dere så lavt selvbilde? Dere er jo så søte? Om jeg hadde sett ut som Cid så hadde den vært høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #208 Del Skrevet 19. april Cid skrev (1 time siden): Tror jeg at jeg ikke er multimillionær men det er bare noe jeg tror med? Om du hadde 0 selvbilde hadde du aldri turt å si hva du mener eller skrive noe som helst her. Og du er ikke sånn 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #209 Del Skrevet 19. april No1*No1 skrev (2 timer siden): Hvorfor har dere så lavt selvbilde? Dere er jo så søte? Søte gutter får ikke noe sweets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #210 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (3 timer siden): Om du hadde 0 selvbilde hadde du aldri turt å si hva du mener eller skrive noe som helst her. Og du er ikke sånn 🙂 Er ikke det selvtillit da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #211 Del Skrevet 19. april Cid skrev (1 time siden): Er ikke det selvtillit da? Selvbilde og selvtillit er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #212 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (5 minutter siden): Selvbilde og selvtillit er det samme Nei selvbilde er utseende og attraktivitet. Selvtillit er troen på seg selv og om man føler man klarer ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #213 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (35 minutter siden): Selvbilde og selvtillit er det samme Jamen neimen😩..eheee.. Nei, jeg har fri jo! Let it goooo fryd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 19. april #214 Del Skrevet 19. april Utseendenessig så er jeg nok en 3-4. Lever helt greit med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #215 Del Skrevet 19. april Cid skrev (2 timer siden): Nei selvbilde er utseende og attraktivitet. Selvtillit er troen på seg selv og om man føler man klarer ting. Selvbilde er det indre bildet man har ha seg selv, ikke hvordan man ser ut billedlig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #216 Del Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jamen neimen😩..eheee.. Nei, jeg har fri jo! Let it goooo fryd. Har jeg feil her nå😲? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #217 Del Skrevet 19. april Jeg er 10 Men har 0 selvinnsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #218 Del Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jamen neimen😩..eheee.. Nei, jeg har fri jo! Let it goooo fryd. Jeg er inne å leser på psykologvirke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #219 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (21 minutter siden): Selvbilde er det indre bildet man har ha seg selv, ikke hvordan man ser ut billedlig talt Det er ikke min tolkning av ordene, finnes to ord så da kan man ha et for hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april #220 Del Skrevet 19. april Cid skrev (9 minutter siden): Det er ikke min tolkning av ordene, finnes to ord så da kan man ha et for hvert. Det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå