Gjest Blondie65 Skrevet 15. desember 2016 #861 Skrevet 15. desember 2016 Nå ble jeg glad. Det er nok ikke uvanlig å være skeptisk og frykte det verste når man har strevd så fælt for å bli gravid. Ingen som ikke har opplevd dette selv kan nok helt forstå hvor tungt dette er. Men jeg gleder meg over din lille spire - håper hjertet fortsetter å slå taktfast. Stor til deg.
miore Skrevet 15. desember 2016 #862 Skrevet 15. desember 2016 Så godt å høre Når man har sett hjertet slå såpass sent som dette, er det jo overveldende sannsynlig at alt skal gå veldig, veldig bra!
Weebs Skrevet 15. desember 2016 #863 Skrevet 15. desember 2016 Hallo, så bra! Nå må du prøve å slappe av litt, frøken 1
Susa Skrevet 15. desember 2016 #864 Skrevet 15. desember 2016 Juhu! Jeg hadde trua hele tida jeg, skal se dette blir tidenes 40-årsgave☺
Mayah Skrevet 15. desember 2016 #865 Skrevet 15. desember 2016 (endret) Åhh, så bra Mirabella! Nok en gang har jeg luska litt rundt her og lest, og egentlig hatt trua hele veien! Du og jeg har vel termin omtrent samme dag, om jeg ikke husker helt feil? Vi hadde vel innsett ganske samtidig? Jeg har iallefall fått 27.juli som termindato... Åhhh, ønsker sånn at det går bra for oss begge frem til sommeren Edit: så nå at du også er 8+3, så da ligger vi helt likt 😊 Endret 15. desember 2016 av Mayah
Leopanter Skrevet 15. desember 2016 #866 Skrevet 15. desember 2016 Vet du, nå er det godt over 98 % sjanse for at alt går bra Herlige nyheter
Kakaoen Skrevet 15. desember 2016 #868 Skrevet 15. desember 2016 ååååå så bra Jeg har hatt en god magefølelse hele veien med dette her jeg altså Og den magefølelsen min har så ofte rett Hipp hurra.. Så fantastisk. Hva sier mannen om nyheten?
Grønt blad Skrevet 15. desember 2016 #869 Skrevet 15. desember 2016 Gjør meg til kjenne etter å ha sniklest i lang tid. Dette var utrolig gode nyheter, Mirabella! Gratulerer så mye med den lille, friske, aktive spiren!
Mumsy Skrevet 15. desember 2016 #870 Skrevet 15. desember 2016 Så braDu fortjener absolutt at ting går din vei nå!
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #871 Skrevet 15. desember 2016 (endret) 4 timer siden, Jill skrev: Ååh så bra! Satser på du slipper flere bekymringer nå. 3 timer siden, Blondie65 skrev: Nå ble jeg glad. Det er nok ikke uvanlig å være skeptisk og frykte det verste når man har strevd så fælt for å bli gravid. Ingen som ikke har opplevd dette selv kan nok helt forstå hvor tungt dette er. Men jeg gleder meg over din lille spire - håper hjertet fortsetter å slå taktfast. Stor til deg. Tusen takk, begge to! Jill: No vil eg helst ikkje ha fleire store bekymringar, nei! Eg er heilt enig i det du seier, Blondie! Det er umulig for dei som ikkje ha opplevd det samme, å forstå heilt korleis det følest. Etter årevis med prøving, og fleire abortar, så blir ein ikkje glad når graviditetstesten endelig blir positiv. Ein klarar rett og slett ikkje å gleda seg over at ein er gravid, fordi frykten for at det skal gå gale enda ein gang, overskyggar gleda over å vera gravid. For det er ikkje sånn at eg berre kan prøva på nytt og bli gravid igjen fort, viss eg mistar - sånn som dei fleste andre kan. Eg veit at viss eg mistar igjen no, så vil eg sannsynligvis aldri få oppleva å bli mamma igjen. Og det er ein forferdelig tanke, som gjer meg full av angst. Og når eg i tillegg har hatt tydelige tegn på at noko kan vera gale, så blir dei vonde tankane og bekymringane nesten uutholdelige! Håpar eg klarar å slappa litt meir av no framover, og klarar å nyta juleferien, som nærmar seg med stormskritt! Så går forhåpentligvis tida fort fram mot fosterdiagnostikk i januar. Endret 15. desember 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #872 Skrevet 15. desember 2016 (endret) 3 timer siden, miore skrev: Så godt å høre Når man har sett hjertet slå såpass sent som dette, er det jo overveldende sannsynlig at alt skal gå veldig, veldig bra! 3 timer siden, Weebs skrev: Hallo, så bra! Nå må du prøve å slappe av litt, frøken 2 timer siden, Susa skrev: Juhu! Jeg hadde trua hele tida jeg, skal se dette blir tidenes 40-årsgave☺ Tusen takk, alle tre! Håpar du har rett i det, miore! Eg skal prøva så godt eg kan, Weebs - men det er ikkje så enkelt alltid! Susa: Ja, eg håpar veldig på at dette blir verdens beste 40-årsgave! Egget har sannsynligvis festa seg berre nokon få dagar før 40-års dagen min. Endret 15. desember 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #873 Skrevet 15. desember 2016 (endret) 3 timer siden, Mayah skrev: Åhh, så bra Mirabella! Nok en gang har jeg luska litt rundt her og lest, og egentlig hatt trua hele veien! Du og jeg har vel termin omtrent samme dag, om jeg ikke husker helt feil? Vi hadde vel innsett ganske samtidig? Jeg har iallefall fått 27.juli som termindato... Åhhh, ønsker sånn at det går bra for oss begge frem til sommeren Edit: så nå at du også er 8+3, så da ligger vi helt likt 😊 Tusen takk, Mayah! Utrulig gøy at me har termin samtidig! No hugsar eg ikkje akkurat når du hadde innsett, men eg hadde iallfall innsett 3. november. Men eg reknar uansett ikkje frå innsettdagen, for det varierer jo frå person til person om ein får sett inn 2-dagars, 3-dagars, 4-dagars eller 5-dagars-egg. Så eg tar utgangspunkt i egguttaksdagen, for den dagen blir jo rekna som eggløsningsdagen. Og starten av svangerskapet blir rekna 14 dagar før eggløsningsdagen. Derfor synst eg det er best å rekna ut frå egguttaksdagen, og ikkje frå innsettdagen. Eg hadde eggutak 31. oktober, og eg reknar derfor ut frå den dagen. Og då går eg inn i ei ny veke kvar mandag, og skal altså vera 8+3 i dag. Eg får litt forskjellige termindatoar alt etter kva for ein terminkalkulator eg brukar. Men legen meinte iallfall at termin blir 26. juli. Kryssar fingrane for sommarbabyar på oss begge to! Endret 15. desember 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #874 Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, Leopanter skrev: Vet du, nå er det godt over 98 % sjanse for at alt går bra Herlige nyheter 2 timer siden, Kokos skrev: Dette var gode nyheter! Tusen takk, begge to! Leopanter: Viss det stemmer at det er over 98% sjanse for at det går bra no, så er jo det fantastisk! Kokos:Ja, no er eg veldig glad og letta!
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #875 Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, Kakaoen skrev: ååååå så bra Jeg har hatt en god magefølelse hele veien med dette her jeg altså Og den magefølelsen min har så ofte rett Hipp hurra.. Så fantastisk. Hva sier mannen om nyheten? Tusen takk, Kakaoen! Eg er superglad for at magefølelsen din stemte, og at min magefølelse var feil denne gangen! Mannen min seier vel egentlig ikkje så mykje. Han har jo ikkje akkurat engasjert seg så veldig i dette babyprosjektet. Men eg trur nok han er veldig letta over at det ikkje er to der inne!
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #876 Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, Grønt blad skrev: Gjør meg til kjenne etter å ha sniklest i lang tid. Dette var utrolig gode nyheter, Mirabella! Gratulerer så mye med den lille, friske, aktive spiren! 1 time siden, Mumsy skrev: Så braDu fortjener absolutt at ting går din vei nå! Tusen takk, begge to! Velkommen hit til dagboka mi, Grønt blad! Alltid kjekt når nye sniklesarar gir seg til kjenne. Mumsy: Ja, no håpar eg virkelig at alt går min vei heretter!
Leopanter Skrevet 15. desember 2016 #877 Skrevet 15. desember 2016 16 minutter siden, Mirabella76 skrev: Leopanter: Viss det stemmer at det er over 98% sjanse for at det går bra no, så er jo det fantastisk! Jeg måtte dobbelsjekke, og tallene jeg får opp er mellom 95 og 98 % sjanse i 8. uke, og enda større når det er påvist at hjertet slår og fosterveksten er normal Nå er jo du jo godt inne i 9. uke også, så dette lover jo ganske godt
attegløyma Skrevet 16. desember 2016 #878 Skrevet 16. desember 2016 Sidan ting er annleis enn sist er det sikkert ein gut denne gongen Eg har to av sorten, og eg hadde ein del symptom med den fyste (ømme bryst, problem med å puste, stikkingar) så vart eg ikkje kvalm før rundt vekek 8-9, og eg spydde vel aldri trur eg. Berre litt småkvalm når eg kjende lukta av smør og løk, uavhengig av kvarandre Så vaks håret mitt utruleg fort, mista ikkje hår i heile tatt med nokon av dei, så det var jo toppers MIsta verken kilo eller hår då eg amma heller, så det var litt meir middels. Uansett, fullt mogleg at du får ein gut no, og derfor du ikkje kjenner att symptoma 1
Mirabella76 Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #879 Skrevet 16. desember 2016 (endret) 18 timer siden, Leopanter skrev: Jeg måtte dobbelsjekke, og tallene jeg får opp er mellom 95 og 98 % sjanse i 8. uke, og enda større når det er påvist at hjertet slår og fosterveksten er normal Nå er jo du jo godt inne i 9. uke også, så dette lover jo ganske godt Det høyrest jo veldig bra ut! Endret 16. desember 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #880 Skrevet 16. desember 2016 6 timer siden, attegløyma skrev: Sidan ting er annleis enn sist er det sikkert ein gut denne gongen Eg har to av sorten, og eg hadde ein del symptom med den fyste (ømme bryst, problem med å puste, stikkingar) så vart eg ikkje kvalm før rundt vekek 8-9, og eg spydde vel aldri trur eg. Berre litt småkvalm når eg kjende lukta av smør og løk, uavhengig av kvarandre Så vaks håret mitt utruleg fort, mista ikkje hår i heile tatt med nokon av dei, så det var jo toppers MIsta verken kilo eller hår då eg amma heller, så det var litt meir middels. Uansett, fullt mogleg at du får ein gut no, og derfor du ikkje kjenner att symptoma Eg trur også at det er ein gut denne gangen, sidan alt er så annleis enn når eg var gravid med jentene mine. Så får me sjå etter kvart om det stemmer, eller ikkje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå