Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

I går fekk eg brev i posten, med time til fosterdiagnostikk. Eg har fått ein time til blodprøvetaking m.m., og ein time til ultralyd. Og den første timen er allerede på mandag! :overrasket: Time nr 2 er rett over nyttår.
Eg synst det var litt rart at eg skulle ha første time allerede på mandag, for då er eg berrre akkurat 9 veker. Så eg ringte sykehuset i går, for å spørja. Ho eg snakka med i telefonen sa at blodprøvane måtte takast på forhånd, slik at resultatet var ferdig analysert til neste time, når eg skulle ha UL. Og no når det var juleferie og mange fridager i tillegg, så måtte blodprøvane takast i ekstra god til før UL- timen. Så då blir første time til fosterdiagnostikk allerede på mandag! :)
Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Ny Bruker skrev:

Jeg tipper du venter en gutt siden graviditeten føles så annerledes enn før.

Ja, det trur eg og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎12‎.‎2016 den 22.47, Blondie65 skrev:

Spennende :)

 

På ‎19‎.‎12‎.‎2016 den 10.19, Kakaoen skrev:

Lykke til med blodprøver i dag :) 

Takk! :)

Ja, no er eg heime igjen, etter første time med fosterdiagnostikk. Ikkje så mykje som skjedde i dag egentlig. Eg snakka først med ei dame, som sikkert var sykepleiar. Ho viste meg eit skjema som skulle fyllast ut, over kor stor risiko det var for å få eit barn med kromosomfeil. Uten å ta hensyn til noko anna, var sjansen for at ein 40-åring fekk eit barn med kromosomfeil, 1 av 90 og noko. 

Så skulle eg ta ein blodprøve (dobbeltest), som skulle vera klar til ultralydtimen i januar. Eg fekk forresten flytta timen litt fram. Så no har eg time 9. januar, når eg er akkurat 12 veker. :) På ultralyden i januar sjekkar dei nakkefolden, og mykje anna. Og så legg dei saman resultatet frå ultralyden og resultatet frå blodprøven, for å finna ut kor stor risiko eg har for å få eit barn med kromosomfeil. 

Viss eg kjem over ei bestemt grense på det risikovurderings-skjemaet, så får eg tilbud om fostervannsprøve. Kjem eg under denne grensa, som dei alle fleste gjer, så er forhåpentligvis alt bra med babyen.

Eg kjem til å grua med til den neste timen i januar - men eg får berre kryssa fingrane for at alt ser bra ut, sjølv om eg ikkje føler meg gravid! 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjeld graviditetssymptom, så er det omtrent det samme som før - altså ingen symptom! Det einaste eg har merka den siste veka, er at eg har følt meg bittelitt uggen om dagane - men det er så lite at eg ikkje kan kalla det for kvalme. Matlysten er egentlig som vanlig. Og så lurer eg på om eg har kjent eitt eller anna i livmora dei siste dagane. Ein sånn rar følelse, som eg ikkje heilt kan forklara. Men eg er usikker på om det virkelig er noko, eller om det berre er innbilning/ønsketenkning. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/15/2016 den 23.31, Mirabella76 skrev:

Tusen takk, Mayah:klem:

Utrulig gøy at me har termin samtidig! :hoppe: No hugsar eg ikkje akkurat når du hadde innsett, men eg hadde iallfall innsett 3. november. Men eg reknar uansett ikkje frå innsettdagen, for det varierer jo frå person til person om ein får sett inn 2-dagars, 3-dagars, 4-dagars eller 5-dagars-egg. Så eg tar utgangspunkt i egguttaksdagen, for den dagen blir jo rekna som eggløsningsdagen. Og starten av svangerskapet blir rekna 14 dagar før eggløsningsdagen. Derfor synst eg det er best å rekna ut frå egguttaksdagen, og ikkje frå innsettdagen. Eg hadde eggutak 31. oktober, og eg reknar derfor ut frå den dagen. :) 

Og då går eg inn i ei ny veke kvar mandag, og skal altså vera 8+3 i dag. Eg får litt forskjellige termindatoar alt etter kva for ein terminkalkulator eg brukar. ;) Men legen meinte iallfall at termin blir 26. juli. :)

Kryssar fingrane for sommarbabyar på oss begge to! :tommel:

Hallo, selvfølgelig :klaske: Skjønner ikke hvorfor jeg skrev innsett, regner jo fra egguttaksdagen jeg også! :tongue: Men jeg også hadde jo egguttak 31/10! (og innsett samme dag som deg også, sånn by the way :laugh:) Jeg også har fått litt forskjellige datoer når jeg har sjekka på ulike kalkulatorer, men er ganske sikker på at legen på klinikken satte terminen til 27.juli da jeg var på UL 7+2. Eller kanskje den hormondrukna hjernen min husker feil? :fnise: Er uansett veldig artig at vi ligger så likt! 

Jeg har heller ikke kjent noen sterk kvalme hittil, bare uggenhet og begynt å bli kvalm hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten. Har liksom kvalmen i halsen, men føler meg ikke kvalm, hvis det maker sense! :tongue: Spurte mamma om hvordan ho opplevde sine graviditeter, og ho var aldri kvalm i sine tre graviditeter, selv når ho gikk med meg og tvillingbroren min. Så prøver å ikke bekymre meg over at jeg ikke henger over doskåla! :P Men jeg er ikke akkurat nedlessa i symptomer selv... Lyst til å bestille en privat UL tidlig på nyåret bare for å sjekke at alt er som det skal. 

Håper du får en fredfull og fin jul uten altfor mye graviditetsbekymringer! :klem: Så fort vi bikker 2017 nærmer vi oss 12 uker... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mayah skrev:

Hallo, selvfølgelig :klaske: Skjønner ikke hvorfor jeg skrev innsett, regner jo fra egguttaksdagen jeg også! :tongue: Men jeg også hadde jo egguttak 31/10! (og innsett samme dag som deg også, sånn by the way :laugh:) Jeg også har fått litt forskjellige datoer når jeg har sjekka på ulike kalkulatorer, men er ganske sikker på at legen på klinikken satte terminen til 27.juli da jeg var på UL 7+2. Eller kanskje den hormondrukna hjernen min husker feil? :fnise: Er uansett veldig artig at vi ligger så likt! 

Jeg har heller ikke kjent noen sterk kvalme hittil, bare uggenhet og begynt å bli kvalm hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten. Har liksom kvalmen i halsen, men føler meg ikke kvalm, hvis det maker sense! :tongue: Spurte mamma om hvordan ho opplevde sine graviditeter, og ho var aldri kvalm i sine tre graviditeter, selv når ho gikk med meg og tvillingbroren min. Så prøver å ikke bekymre meg over at jeg ikke henger over doskåla! :P Men jeg er ikke akkurat nedlessa i symptomer selv... Lyst til å bestille en privat UL tidlig på nyåret bare for å sjekke at alt er som det skal. 

Håper du får en fredfull og fin jul uten altfor mye graviditetsbekymringer! :klem: Så fort vi bikker 2017 nærmer vi oss 12 uker... :hjerte:

Å, så utrulig artig at me hadde både egguttak og innsett på samme dag! :hoppe: Det synst eg var skikkelig kult, altså! :nigo:

No har eg fått bekrefta frå to forskjellige legar at termin er 26. juli, når eg har sagt kva dag eg hadde egguttak - så eg trur det stemmer altså! ;) Eg har forresten også lasta ned ein gravidapp på mobilen, og la då inn 31. oktober som eggløsningsdag - og eg får også der 26. juli som termindato! :) Så eg er ganske sikker på at me begge har termin 26. juli! :jepp: Det er forresten ein ganske spesiell dato for oss, for då har me bryllupsdag! :) Og veldig lett å hugsa at eg kvar mandag går inn i ei ny veke - det passar meg perfekt! ;) Så då skal både du og eg altså vera 9+1 i dag!

Godt å høyra at det ikkje berre er eg som er nesten heilt uten symptom! :) Eg kjente ikkje noko som helst før eg var 8 veker, då kom den uggenheten som eg kjenner litt på no. Trudde først det berre var fordi eg var sulten og det var lenge sidan eg hadde ete. Men no har eg kjent det kvar dag i rundt ei veke, så då må det vel vera noko? Men det er ikkje i nærheten av sånn eg hadde det når eg var gravid med jentene mine. Då var eg skikkelig kvalm og kasta opp ein del, mellom veke 6 og veke 12! Eg skal ikkje klaga på lite symptom altså, så lenge alt er bra med den lille i magen. Men det blir jo lett til at ein bekymrar seg meir enn ein ellers ville ha gjort, når ein har ingen eller minimalt med graviditetssymptom. :sjenert:

Mora mi har født 5 ungar, og ho var heller aldri kvalm i nokon av svangerskapa sine! Men den eine søstera mi som har 3 guttar, var veldig kvalm lenge i alle sine svangerskap, sånn til rundt veke 18-19 trur eg, viss eg ikkje hugsar heilt feil. Og eg har jo vore kvalm og kasta opp i mine to forrige svangerskap. Så eg klarar liksom ikkje heilt å sjå nokon samanheng. :vetikke:

Ja, det skal bli veldig godt å passera 12 veker på nyåret! :hjerte: Når fosterdiagnostikken er overstått håpar eg at eg klarar å senka skuldrene litt, viss alt ser fint ut då.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både 26 og 27 juli er rett, kommer an på om man opererer med svangerskapslengde på 40+2 eller 40+3. 40+3 er nok mest vanlig, men tror Hausken bruker 40+2. 

Jeg hadde også veldig lite symptomer, så slet ofte med å tro på at det kom til å gå bra. Men det gjorde det jo! :) nå hadde jeg "heldigvis" ikke tidligere svangerskap å sammenligne med. Håper du greier å nyte litt at formen er bra! Det kan jo fort endre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det @Sisti sa :) 40+2 er vanligst i Norge tror jeg, men det er ingen fasit, og de ulike legene og sykehusene opererer med begge deler. I USA opererer de med 40+0 :rolleyes: Det er litt irriterende for en realfagshjerne at de bruker så mange ulike tall for noe som i utgangspunktet skulle være ganske lett å finne ut statistisk sett, selv om jeg innser at "ingen" føder akkurat på termindato uansett! 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sisti skrev:

Både 26 og 27 juli er rett, kommer an på om man opererer med svangerskapslengde på 40+2 eller 40+3. 40+3 er nok mest vanlig, men tror Hausken bruker 40+2. 

Jeg hadde også veldig lite symptomer, så slet ofte med å tro på at det kom til å gå bra. Men det gjorde det jo! :) nå hadde jeg "heldigvis" ikke tidligere svangerskap å sammenligne med. Håper du greier å nyte litt at formen er bra! Det kan jo fort endre seg. 

 

12 timer siden, miore skrev:

Det @Sisti sa :) 40+2 er vanligst i Norge tror jeg, men det er ingen fasit, og de ulike legene og sykehusene opererer med begge deler. I USA opererer de med 40+0 :rolleyes: Det er litt irriterende for en realfagshjerne at de bruker så mange ulike tall for noe som i utgangspunktet skulle være ganske lett å finne ut statistisk sett, selv om jeg innser at "ingen" føder akkurat på termindato uansett! 

Ja, det stemmer sikkert. Eg veit ikkje om legane tok utgangspunkt i svangerskapslengde 40+2 eller 40+3. Eg veit berre at begge legane kom fram til 26. juli som termindato, og det samme gjorde gravidappen eg lasta ned på mobilen min. Ganske rart egentlig, at ikkje alle opererer med samme svangerskspslengde. Blir jo berre rot av sånt! :dry:

Eg klarar ikkje heilt å nyta at formen er bra - for eg vil helst ha nokon symptom, sånn at eg klarar på tru på at eg er gravid! ;) Men no er der jul, og eg har mange kjekke dagar i vente. :) Så då går forhåpentligvis tida fort fram mot fosterdiagnostikk i januar! 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, om noen uker kommer du til å begynne å merke bevegelsene :hjerte: Da kommer det nok ikke til å være noen problemer med troa! Merket du det tidlig med forrige barn? "Alle" sier jo at man merker det tidligere med barn 2 og 3 etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, miore skrev:

Tenk, om noen uker kommer du til å begynne å merke bevegelsene :hjerte: Da kommer det nok ikke til å være noen problemer med troa! Merket du det tidlig med forrige barn? "Alle" sier jo at man merker det tidligere med barn 2 og 3 etc.

Å, ikkje sei det! Eg er så redd for at eg aldri kjem til å koma så langt at eg får kjenna bevegelsar. Dei 2-3 siste dagane har både uggenheten og den spesielle følelsen i livmora vore  heilt vekke, så no har eg ikkje antydning til nokon symptom ein gang. :sukk: Kjenner at eg begynnar å bli gal over å ikkje få nokon tegn på at eg er gravid, for då klarar eg heller ikkje å tru på at alt er sånn som det skal vera. :sjenert:

Eg har ikkje kjent bevegelsar tidlig i nokon av dei to forrige svangerskapa mine. Første gang kjente eg vel bevegelsar første gang i veke 19. Hugsar at eg fortsatt ikkje hadde kjent bevegelsar når eg var på ordinær UL, men eg kjente det kort tid etterpå. Andre gangen kjente eg bevegelsar for første gang i veke 18, rundt den tida eg var på ordinær UL.

Eg var innom legekontoret i går, på grunn av kulen i magen, som ikkje har blitt noko mindre. :( Føler ikkje at eg har blitt undersøkt godt nok, og eg tvilar på at det er ein forstørra eggstokk eg kjenner. Eg har no fått legetime rett over nyttår, der eg skal levera avføringsprøve. Så sa legen at eg måtte be om å få sjekka eggstokkane grundig, når eg skulle på fosterdiagnostikk i januar. Men fastlegen min trudde fortsatt at kulen kunne koma av at eggstokken er forstørra på grunn av overstimulering. Eg trur mindre og mindre på den teorien. 

I alle fall, når eg fortalte at eg hadde vore på tidlig UL og at eg var gravid, så meinte ho eg snakka med i ekspedisjonen på legekontoret, at eg måtte få ein time til første svangerskapskontroll no før jul. Eg sa at eg var så usikker på om dette kom til å gå bra, så eg hadde tenkt å venta med å bestilla time til svangerskapskontroll etter fosterdiagnostikken i januar, når eg visste om alt såg bra ut, eller ikkje. Men det var ho ikkje enig i, for det var visst vanlig å ha første svangerskapskontroll i veke 8-9. Ho sa at veke 12 vart seint, fordi det var jordmorkontroll i veke 14. Og då kon svangerskapskontroll hos lege og jordmor veldig tett på kvarandre.

Så ho sette opp ein time til meg allerede i dag. Så eg har alt gjort unna første svangerskapskontroll! Eg fekk til og med time til jordmor, når eg er 14 veker på vei. Egentlig synst eg ikkje noko særlig om det, for å vera heilt ærlig. :sjenert: Eg vil helst ikkje begynna å styra med sånt, før eg veit om dette svangerskapet blir noko av. Det er berre så utrulig kjipt viss eg må ringa og avbestilla oppsatte timar, i tilfelle dette ikkje skulle gå bra. Men eg får berre håpa at eg slepper det!

Legen fylte iallfall ut sånt helsekort (er det riktig?) i dag, og urinprøven eg hadde med såg heilt fin ut. Så får eg vel berre venta og sjå korleis dette utviklar seg vidare. 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mirabella76 skrev:

Å, ikkje sei det! Eg er så redd for at eg aldri kjem til å koma så langt at eg får kjenna bevegelsar. Dei 2-3 siste dagane har både uggenheten og den spesielle følelsen i livmora vore  heilt vekke, så no har eg ikkje antydning til nokon symptom ein gang. :sukk: Kjenner at eg begynnar å bli gal over å ikkje få nokon tegn på at eg er gravid, for då klarar eg heller ikkje å tru på at alt er sånn som det skal vera. :sjenert:

Eg har ikkje kjent bevegelsar tidlig i nokon av dei to forrige svangerskapa mine. Første gang kjente eg vel bevegelsar første gang i veke 19. Hugsar at eg fortsatt ikkje hadde kjent bevegelsar når eg var på ordinær UL, men eg kjente det kort tid etterpå. Andre gangen kjente eg bevegelsar for første gang i veke 18, rundt den tida eg var på ordinær UL.

Eg var innom legekontoret i går, på grunn av kulen i magen, som ikkje har blitt noko mindre. :( Føler ikkje at eg har blitt undersøkt godt nok, og eg tvilar på at det er ein forstørra eggstokk eg kjenner. Eg har no fått legetime rett over nyttår, der eg skal levera avføringsprøve. Så sa legen at eg måtte be om å få sjekka eggstokkane grundig, når eg skulle på fosterdiagnostikk i januar. Men fastlegen min trudde fortsatt at kulen kunne koma av at eggstokken er forstørra på grunn av overstimulering. Eg trur mindre og mindre på den teorien. 

I alle fall, når eg fortalte at eg hadde vore på tidlig UL og at eg var gravid, så meinte ho eg snakka med i ekspedisjonen på legekontoret, at eg måtte få ein time til første svangerskapskontroll no før jul. Eg sa at eg var så usikker på om dette kom til å gå bra, så eg hadde tenkt å venta med å bestilla time til svangerskapskontroll etter fosterdiagnostikken i januar, når eg visste om alt såg bra ut, eller ikkje. Men det var ho ikkje enig i, for det var visst vanlig å ha første svangerskapskontroll i veke 8-9. Ho sa at veke 12 vart seint, fordi det var jordmorkontroll i veke 14. Og då kon svangerskapskontroll hos lege og jordmor veldig tett på kvarandre.

Så ho sette opp ein time til meg allerede i dag. Så eg har alt gjort unna første svangerskapskontroll! Eg fekk til og med time til jordmor, når eg er 14 veker på vei. Egentlig synst eg ikkje noko særlig om det, for å vera heilt ærlig. :sjenert: Eg vil helst ikkje begynna å styra med sånt, før eg veit om dette svangerskapet blir noko av. Det er berre så utrulig kjipt viss eg må ringa og avbestilla oppsatte timar, i tilfelle dette ikkje skulle gå bra. Men eg får berre håpa at eg slepper det!

Legen fylte iallfall ut sånt helsekort (er det riktig?) i dag, og urinprøven eg hadde med såg heilt fin ut. Så får eg vel berre venta og sjå korleis dette utviklar seg vidare. 

Her var det legekontoret som ringte og innkalte meg til f;rste svangerskapskontroll. Da satte de den opp i min uke 10. Så sa legen at han bestiller ordinær ultralyd på sykehuset i uke 17. Dette skal regnes som min andre sv.kontroll. Etter det blir det sv.kontroll hos jordmor i uke 24, så 28, 32, osv. Dette stemmer godt med rettningslinjene jeg finner på nettet: https://helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller

Første svangerskapskontroll uke 8–12

Andre kontroll uke 18

Tredje kontroll uke 24

Fjerde, femte og sjette kontroll i uke 28, 32 og 36

Sjuende, åttende og niende kontroll i uke 38, 40 og 41

Overtidskontroll

 

Det vil si det virker som om din legekontor opererer med flere kontroller enn i min by. Heldig du er hvis det stemmer. Ellers ser jeg at kontrollene senere skal gå med 4 ukers mellomrom. Så det passer fint for deg å ta timen rett etter jul, når du er i uke 10 og så jordmortime i uke 14, hvis det er det de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg må spørre deg om noe, Mirabella. Hjelper det å ikke håpe? Kommer du ikke til å bli slått helt flatt ut dersom det ikke går bra likevel? At du ikke tør å glede deg er en ting, det skjønner jeg. Men jeg synes nesten du tenderer i en retning der du fornekter at du er gravid. Er det sunt? Burde du kanskje snakket med noen om denne engstelsen?

Det er vondt å lese om de vonde følelsene dine og jeg ønsker så sterkt at du skal få glede deg over den lille spiren din. God jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.12.2016 den 7.07, Ny Bruker skrev:

Her var det legekontoret som ringte og innkalte meg til f;rste svangerskapskontroll. Da satte de den opp i min uke 10. Så sa legen at han bestiller ordinær ultralyd på sykehuset i uke 17. Dette skal regnes som min andre sv.kontroll. Etter det blir det sv.kontroll hos jordmor i uke 24, så 28, 32, osv. Dette stemmer godt med rettningslinjene jeg finner på nettet: https://helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller

Første svangerskapskontroll uke 8–12

Andre kontroll uke 18

Tredje kontroll uke 24

Fjerde, femte og sjette kontroll i uke 28, 32 og 36

Sjuende, åttende og niende kontroll i uke 38, 40 og 41

Overtidskontroll

 

Det vil si det virker som om din legekontor opererer med flere kontroller enn i min by. Heldig du er hvis det stemmer. Ellers ser jeg at kontrollene senere skal gå med 4 ukers mellomrom. Så det passer fint for deg å ta timen rett etter jul, når du er i uke 10 og så jordmortime i uke 14, hvis det er det de vil.

Ja, eg trur nok det stemmer at legekontoret mitt set opp fleire timar til svangerskaspskontroll hos lege og jordmor, enn det som er retningslinjene. Hugsar frå forrige svangerskap at eg var til lege og jordmor ganske ofte. Men det er heilt i orden for meg altså! :) Eg vil gjerne berre vita at alt er bra med den lille i magen min, før det blir sett opp timar til meg hos lege og jordmor - sånn at eg ikkje risikerer å måtte avbestilla timane. :sjenert: For eg synst det er skikkelig kjipt om eg blir nødt til det. Meinar legen sa at ho også skulle senda henvisning til ordinær UL, og det synst eg egentlig er for tidlig å gjera før eg veit noko meir. Og det får eg jo først vita på fosterdiagnostikken i januar. 

Eg har forresten allerede hatt første svangerskapskontroll no rett før jul, når eg var i veke 9. Synst som sagt egentlig at det var for tidlig, men dei på legekontoret ville at eg skulle gjera det sånn. Så blir neste svangerskapskontroll hos jordmor, i veke 14.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2016 den 7.37, Blondie65 skrev:

Jeg må spørre deg om noe, Mirabella. Hjelper det å ikke håpe? Kommer du ikke til å bli slått helt flatt ut dersom det ikke går bra likevel? At du ikke tør å glede deg er en ting, det skjønner jeg. Men jeg synes nesten du tenderer i en retning der du fornekter at du er gravid. Er det sunt? Burde du kanskje snakket med noen om denne engstelsen?

Det er vondt å lese om de vonde følelsene dine og jeg ønsker så sterkt at du skal få glede deg over den lille spiren din. God jul :klem:

Ja, det hjelper faktisk å ikkje håpa, på den måten at då begynnar eg heller ikkje å gleda meg over å vera gravid! Og viss eg først begynna å gleda meg, og sjå for meg at eg at eg skal bli mamma igjen til sommaren, så blir det enda verre om den gleda eg i tilfelle kjenner å over å vera gravid, skulle bli knust på fosterdiagnostikken i januar! Sjølvsagt blir eg kjempelei meg uansett, om dette svangerskapet går til grunne. Men eg ser for meg at det vil bli litt lettare å takla, når eg er forberedt på det verste, og ikkje har begynt å gleda meg for tidlig! Derfor hjelper det meg å tenka på meg sjølv som ikkje gravid, til eg eventuelt får det motsatte bevist på fosterdiagnostikken.

Så sterkt som eg ønskjer å få bli mamma igjen, så er eg nødt til å vera realistisk, og ikkje ta heilt av før eg er meir sikker på at dette kjem til å gå bra. Ellers kjem eg til å bli så knust at eg aldri kjem til å klara å koma over det, om eg skulle mista enda ein gang. For eg er så realistisk at eg skjønnar at dette er vår siste sjanse til å få eit barn til. Går det ikkje bra no, så blir det aldri fleire barn på meg, det er eg nesten 100% sikker på. Og det er ein ubeskrivelig vond tanke. Derfor eg eg berre nødt til å ikkje gi meg sjølv forhåpningar før eg veit noko meir. Ellers ville eg nok ha gått heilt i kjellaren, og blitt verande der, om dette skulle gå gale. :trist:

Eg treng ikkje å snakka med nokon om dette, nei. Eg hjelper faktisk meg sjølv ved å tenka som eg gjer, sjølv om du du og mange andre ser ut til å meina noko anna. Så kryssar eg fingrane for at eg endelig kan begynna å gleda meg i januar! :)

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg mener ingenting annet enn å hjelpe deg. Men hvis du har funnet ut at dette er den beste måten, ja da velger jeg å støtte deg i dette valget, og ønske sterkt for deg og spiren at dette går bra.

Fortsatt god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...