kokkos Skrevet 9. januar 2017 #941 Skrevet 9. januar 2017 Så glad på dine vegne! 😀 Vennlig hilsen en snikleser :-)
miore Skrevet 9. januar 2017 #942 Skrevet 9. januar 2017 Så flott at alt så bra ut Og ikke minst godt å høre at du endelig klarer å glede deg litt over dette nå!
Grønt blad Skrevet 9. januar 2017 #943 Skrevet 9. januar 2017 Så gode nyheter! Gratulerer så mye! Jeg håper du bare gleder deg framover. Tenk at du er ferdig med første trimester. Hurra!
Gjest Blondie65 Skrevet 9. januar 2017 #944 Skrevet 9. januar 2017 Jeg er så utrolig glad på dine vegne. Gratulerer med sprell levende mageboer. Ble skikkelig skikkelig rørt nå.
Kakaoen Skrevet 9. januar 2017 #945 Skrevet 9. januar 2017 Hurra Visste dette kom til å gå veldig bra Jeg tipper fortsatt gutt jeg altså Mine gutter har hatt tidvis høy fosterlyd på målinger (spes i de tidlige ukene), så jeg har blitt lurt til å tro at begge har vært jenter
tr.heimspia83 Skrevet 10. januar 2017 #946 Skrevet 10. januar 2017 Jeeeeey ! Deilig lesing! Sier som Kakkaoen jeg, tror på gutt Hadde heller ingen plager i starten med minien min (gutt), foruten litt ømme bryst.... Thats it. Sies at det er "lettere" å bære frem gutter, men det er noe jeg leste for leeeeeenge siden (typ 5 år siden)
Høstjenta Skrevet 10. januar 2017 #947 Skrevet 10. januar 2017 Så utrolig godt å høre Nå ble jeg så glad, sitter med små gledestårer her Kos deg masse i tiden fremover, og til å fortelle det til familien!
Susa Skrevet 10. januar 2017 #949 Skrevet 10. januar 2017 5 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Jeeeeey ! Deilig lesing! Sier som Kakkaoen jeg, tror på gutt Hadde heller ingen plager i starten med minien min (gutt), foruten litt ømme bryst.... Thats it. Sies at det er "lettere" å bære frem gutter, men det er noe jeg leste for leeeeeenge siden (typ 5 år siden) Jeg har hatt to grufulle svangerskap med kvalme og oppkast de første 20 ukene, tær ikke tenke på hvordan det skulle Vært å få ei jente da😂
Gjest Dorey Skrevet 10. januar 2017 #950 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Susa skrev: Jeg har hatt to grufulle svangerskap med kvalme og oppkast de første 20 ukene, tær ikke tenke på hvordan det skulle Vært å få ei jente da😂 Samme her...
Mirabella76 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #951 Skrevet 10. januar 2017 På 9.1.2017 den 14.14, Atziri skrev: Gratulerer så mye  På 9.1.2017 den 14.23, Susa skrev: Hurra!!! På 9.1.2017 den 15.38, Jill skrev: Så godt å høre! Endelig får du slappe av og bare nyte svangerskapet ditt. På 9.1.2017 den 15.45, Weebs skrev: Excellent! Tusen takk!
Mirabella76 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #952 Skrevet 10. januar 2017 (endret) På 9.1.2017 den 16.21, Harlekin skrev: Fantastisk, gratulerer så mye! Tenk at det skulle gå slik på det siste forsøket ditt 😀 På 9.1.2017 den 18.09, Nótt skrev: Så flott å lese at alt står bra til og at du nå har kommet gjennom de første 12 ukene uten å være dårlig. Tusen takk! Ja, fantastisk at me endelig skulle lykkast på det aller siste forsøket! Herlig å ha passert 12 veker! Endret 10. januar 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #953 Skrevet 10. januar 2017 (endret) På 9.1.2017 den 18.18, kokkos skrev: Så glad på dine vegne! 😀 Vennlig hilsen en snikleser :-) På 9.1.2017 den 20.37, miore skrev: Så flott at alt så bra ut Og ikke minst godt å høre at du endelig klarer å glede deg litt over dette nå! 23 timer siden, Grønt blad skrev: Så gode nyheter! Gratulerer så mye! Jeg håper du bare gleder deg framover. Tenk at du er ferdig med første trimester. Hurra! Tusen takk! Kjenner allerede at eg endelig klarar å gleda meg litt over graviditeten no. Samtidig er eg realistisk, og veit at mykje kan skje enda - det er fortsatt lenge igjen til juli! Endret 10. januar 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #954 Skrevet 10. januar 2017 22 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg er så utrolig glad på dine vegne. Gratulerer med sprell levende mageboer. Ble skikkelig skikkelig rørt nå. 21 timer siden, Kakaoen skrev: Hurra Visste dette kom til å gå veldig bra Jeg tipper fortsatt gutt jeg altså Mine gutter har hatt tidvis høy fosterlyd på målinger (spes i de tidlige ukene), så jeg har blitt lurt til å tro at begge har vært jenter 13 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Jeeeeey ! Deilig lesing! Sier som Kakkaoen jeg, tror på gutt Hadde heller ingen plager i starten med minien min (gutt), foruten litt ømme bryst.... Thats it. Sies at det er "lettere" å bære frem gutter, men det er noe jeg leste for leeeeeenge siden (typ 5 år siden) Tusen takk! Veldig godt mulig at det er ein gutt altså, sjølv om fosterlyden var rask. Eg har jo ikkje vore kvalm ein dag, og det er veldig annleis enn sånn det var når eg var gravid med jentene mine. Det blir iallfall veldig spennande å få vita kjønn på OUL i slutten av neste månad!
Mirabella76 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #955 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 11 timer siden, Høstjenta skrev: Så utrolig godt å høre Nå ble jeg så glad, sitter med små gledestårer her Kos deg masse i tiden fremover, og til å fortelle det til familien! 10 timer siden, Dorey skrev: Åh, nå ble jeg glad!!!!!!!! Tusen takk! Eg fortalte nyheten både til jentene mine og resten av familien min i går, og alle vart kjempeglade! Dei veit kor sterkt ønsket mitt om fleire barn er, og at eg har strevd med å bli gravid. Så det var utrulig koselig med så mange positive reaksjonar. Jentene mine vart også kjempeglade når eg fortalte dei at mamma har ein bitteliten baby i magen! Dei lo av glede, og spurte om det var sant. Begge to ville kjenna på magen min. Eldstejenta mi på 8 henta ein spilledåse som ho trekte opp og la på magen min, sånn at babyen kunne høyra musikken. Minstejenta på 4 koste på magen min om og om igjen, og sa at ho måtte stryka forsiktig sånn at babyen ikkje fekk vondt. Dei har virkelig ønska seg eit lite søsken begge to, så no kryssar eg fingrane for at dei får ønsket sitt oppfylt, og får ein liten bror eller ei lita søster til sommaren! Endret 10. januar 2017 av Mirabella76
miore Skrevet 10. januar 2017 #956 Skrevet 10. januar 2017 Det høres ut som om de blir et par flotte storesøstre
Gjest Blondie65 Skrevet 10. januar 2017 #957 Skrevet 10. januar 2017 Nåååååååh så søte jentene er med mageboeren! Nå må vi ha tippeliste her asså!
tr.heimspia83 Skrevet 11. januar 2017 #958 Skrevet 11. januar 2017 For noen herlige reaksjoner av jentene Høres ut som om du har noen fine små fra før av og, så det blir nok deilig med enda en liten en i flokken
*Frida* Skrevet 11. januar 2017 #959 Skrevet 11. januar 2017 Gratulera med gode nyheter. Glad for deg!
Mirabella76 Skrevet 12. januar 2017 Forfatter #960 Skrevet 12. januar 2017 (endret) På 10.1.2017 den 21.24, miore skrev: Det høres ut som om de blir et par flotte storesøstre På 10.1.2017 den 21.28, Blondie65 skrev: Nåååååååh så søte jentene er med mageboeren! Nå må vi ha tippeliste her asså! Ja, jentene mine gledar seg veldig til å få eit lite søsken! Det er kjempekoselig at dei er så opptatt av den lille i magen allerede. Eg har lasta ned ein gravid-app på mobilen min. Eldstejenta mi kjem ofte og vil sjå bilete der av kor stor babyen har blitt no. Og så vil ho sjå korleis babyen ser ut heilt frå unnfangelsen, og fram til veke 12, der eg er no. Eg har også lest litt for henne om babyen si utvikling kvar veke, fram til veke 12. Og så er ho veldig opptatt av kor stor babyen er akkurat no. I appen står det at fosteret er ca 5,5 cm lang i veke 12. Så fleire gangar har eldstejenta mi henta ein linjal. Så må eg leggja linjalen på magen min, og måla opp 5,5 cm, så ho kan sjå akkurat kor stor babyen er no. Blir artig å sjå på mandag når eg passerer 13 veker, kor stor babyen skal vera då. Eg blir nok nødt til å henta fram linjalen kvar einaste veke heilt fram til termin, tenker eg. Tippeliste ja - det kan eg ordna, veit du! Endret 12. januar 2017 av Mirabella76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå