Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
22 timer siden, Weebs skrev:

Klem til deg, kjære Mirabella! Forstår at du føler deg oppgitt når prosessen blir så lang :(  Håper gullegget står løpet ut neste gang :klem:

Takk for klem! :klemmer:

Nei, det er vel ikkje så mykje anna eg kan gjera enn å kryssa fingrar og tær for at me finn gullegget neste gang! 

Endret av Mirabella76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testdato i dag. Og graviditetstesten var sjølvsagt heilt negativ, akkurat som forventa. :sukk:

Gjest Sisti
Skrevet
8 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Testdato i dag. Og graviditetstesten var sjølvsagt heilt negativ, akkurat som forventa. :sukk:

:klem:

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne dele fruktbarhet med deg. Hadde gladelig gått mange negative måneder i møte om det hadde hjulpet deg. Stor klem! 

Skrevet

Selv om du venter det så er den testen forferdelig trist :( Tenker på deg i dag! Får flashback til de tunge dagene med det svaret. Det er virkelig ikke et fasitsvar på hvordan det skal takles, men håper du finner noe som virker for deg og at du koser deg litt i pinsen likevel. 

Skrevet

Det var trist, Mirabella :( :klem:til deg! Jeg tenker det kan være lurt med en utredning før dere går i gang med siste forsøk, i tilfelle det er noe bestemt som gjør at eggene er festet seg. Skal dere snakke med legene om det?

Håper du får en fin 17. mai-helg likevel!

Skrevet (endret)
Den 14.5.2016 at 10.16, Sisti skrev:

Den 14.5.2016 at 13.22, Havrekjeksen skrev:

Skulle ønske jeg kunne dele fruktbarhet med deg. Hadde gladelig gått mange negative måneder i møte om det hadde hjulpet deg. Stor klem! 

Takk for klem, begge to! :klem:

Snill du Havrekjeksen, som ville ha delt fruktbarheten din med meg! :klemmer: Hadde det vore mulig, så hadde eg med glede tatt imot litt ekstra fruktbarhet! ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
Den 14.5.2016 at 16.53, Weebs skrev:

Selv om du venter det så er den testen forferdelig trist :( Tenker på deg i dag! Får flashback til de tunge dagene med det svaret. Det er virkelig ikke et fasitsvar på hvordan det skal takles, men håper du finner noe som virker for deg og at du koser deg litt i pinsen likevel. 

Den 14.5.2016 at 20.26, Harlekin skrev:

Det var trist, Mirabella :( :klem:til deg! Jeg tenker det kan være lurt med en utredning før dere går i gang med siste forsøk, i tilfelle det er noe bestemt som gjør at eggene er festet seg. Skal dere snakke med legene om det?

Håper du får en fin 17. mai-helg likevel!

Takk for klemmar, begge to! :klem:

Ja, det å få ein endelig bekreftelse når testen viser 100% negativt resultat, er alltid like trist, sjølv om ein er veldig forberedt på svaret. :trist:

Eg har ikkje ringt klinikken enda, men eg tenkte å snakka med legane om det, ja. For eg har også tenkt på at det kanskje kan vera ein spesiell grunn til at egga ikkje festar seg. Når symptoma også har vore heilt fråverande alle gangane, så tyder jo det også på at egga ikkje ein gang har vore i nærheten av å festa seg. :sukk:

Mensen kom forresten i dag. :trist: Testdato var jo på lørdag. Men sjølv om testen var heilt negativ då, så fortsatte eg på medisinane til og med mandag kveld, og tok ein ny test tirsdag morgon, på 17. mai. Testen var sjølvsagt akkurat like negativ som den første testen. :( Grunnen til at eg ikkje slutta på medisinane etter første negative test, er fordi eg i ein naturlig syklus alltid har så lang lutealfase at eg ville ha fått mensen enten mandag eller tirsdag. Og derfor ville eg venta med å kutta ut medisinane, til eg var sikker på at testen fortsatt var negativ ved ikm. Dessuten fekk eg testdato på eit tidligare tidspunkt denne gangen, enn eg har gjort før. Grunnen til at mensen kom først i dag, er nok fordi Progynovaen utsetter mensen litt. Eg har høyrt at det er vanlig at det skjer. 

No får me sjå om eg rekker eit nytt fryseforsøk før sommaren, eller om det blir nytt forsøk først i august. Optimismen er dessverre ikkje lenger den samme som i starten, så eg er ikkje lenger like spent på nytt forsøk som før. Faktisk er det sånn at eg aller mest går rundt og gruar meg til enda eit negativt forsøk, og enda ein mulighet mindre til å få oppleva å bli mamma igjen. :trist:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
Eg ringte klinikken i går, og informerte om at eg hadde fått mensen. Sykepleiaren sa at ein av legane kunne ringa meg i dag. Så i dag fekk eg telefon frå legen, for å diskutera kva me gjer vidare. Me rekker ikkje noko nytt forsøk før sommaren, for klinikken tar tidlig ferie i år. Så då skjer det dessverre ikkje noko meir på ei stund. :( 

Legen meinte iallfall at etter 4 negative forsøk, så kunne det vera greit å gjera nokon undersøkelsar før neste forsøk. Han nevnte først at eg kunne få tatt scratching i syklusen før neste forsøk. Då blir eit lite plastrøyr ført inn i livmorhula, og skrapar overflata i livmorslimhinna. Dette skal visst føra til auka graviditetssjanse ved prøverørsforsøk. Det var også mulig å få tatt hysteroskopi samtidig. Det er ein undersøkelse der legen brukar eit spesielt instrument til å undersøka innsida av livmora. Men begge delar kostar pengar, og hysteroskopi var ekstra dyrt. Så eg kunne velga om dei berre skulle gjennomføra scratching, eller begge delar.

Legen trudde at det mest sannsynlig er eggkvaliteten min som er dårlig pga alderen min (eg fyller 40 i år), og at det er grunnen til at ingen av egga har festa seg. :sukk: Men i tilfelle det skulle vera andre årsaker, så kunne hysteroskopi avdekka det. Tvilar veldig på at eg får mannen min med på å betala så mykje pengar for hysteroskopi, i tillegg til alt det andre me har betalt for alle forsøka så langt. :snurt: Så det blir nok berre med scratching, sjølv om eg gjerne skulle ha ønska meg begge delar før neste forsøk!

Planen er no å gjennomføra scratching og evt. hysteroskopi i august, og så ta eit nytt fersk- eller fryseforsøk i september. Håpar virkelig at det blir vår tur etter sommaren. :hjerte: Eg synst me har venta lenge nok no.
Endret av Mirabella76
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Sidan me må venta heilt til september med nytt forsøk, så satsar eg sterkt på heimeprøving i sommar! :tommelopp: Eg har åpne eggledarar, og sædkvaliteten til mannen min er ikkje så dårlig at det er heilt umulig for oss å få det til på eiga hand. Men sjansen er sjølvsagt liten, sidan det har gått mellom 1 og 2 år mellom kvar gang eg har blitt gravid, sjølv om eg og mannen min har vore aktive prøvarar heile tida, faktisk i 9 år! Sjølvsagt med unntak av når eg har gått gravid med dei to jentene mine, og eit halvt års tid etter kvar av fødslane. ;) Eg har i løpet av desse åra vore gravid 4 gangar, men har mista tidlig to av gangane. Det eg ville fram til, er iallfall at sidan det er ein teoretisk sjanse for at eg kan bli gravid uten hjelp, så tenkte eg å gjera ein skikkelig innsats for å prøva å bli gravid no i sommar! Ikkje at eg trur det kjem til å gå, men litt spennande er det jo. :jepp:

Eg har begynt med EL-testar igjen denne syklusen, etter gammalt. Det er faktisk ganske lenge sidan sist! Og i dag kom det jammen smilefjes fram på EL-testen! :) Eg er på syklusdag 12 i dag. Synst egentlig det er litt for tidlig med eggløsning allerede på CD 12, men sånn har det vore kvar einaste syklus sidan eg fekk minstejenta mi. Eggløsning på CD 12, eller seinast på CD 13. Då me starta prøvinga på nr 1, så hadde eg alltid eggløsning mellom syklusdag 14 og 19, så det er ganske stor forskjell frå sånn det har blitt no! Får berre ikkje håpa den tidlige eggløsninga er eit tegn på at egga mine begynnar å bli gamle, og modnar dårlig. :unsure: Eg og mannen min har faktisk kost oss litt 3 dagar på rad no, kun fordi eg visste at det nærma seg eggløsning. :lur: Så må det vel bli ein runde i kveld og, for å vera på den sikre sida. ;) No skal det iallfall vera nok svømmarar som ligg klare der inne! Så då er det uansett ikkje innsatsen vår det står på, om det endar med mensen denne gangen og! :sjenert:
Endret av Mirabella76
Skrevet

Åh, så gøy! Gleder meg til å følge med her i sommer :jepp: 

Smilefjes på eggløsningstest var så stas, husker jeg. Ble nesten litt stolt, liksom :fnise: Det klaffet ikke den måneden selv om vi kjørte på som galne, men jeg synes likevel det var ekstra spennende :) 

Det hadde vært kjempekjekt om dere fikk det til nå. Men hvis ikke blir det jo uansett scratching (vet ikke om jeg tør å google hva det er) osv til høsten. Lykke til! :strix:

Skrevet (endret)
37 minutter siden, Weebs skrev:

Åh, så gøy! Gleder meg til å følge med her i sommer :jepp: 

Smilefjes på eggløsningstest var så stas, husker jeg. Ble nesten litt stolt, liksom :fnise: Det klaffet ikke den måneden selv om vi kjørte på som galne, men jeg synes likevel det var ekstra spennende :) 

Det hadde vært kjempekjekt om dere fikk det til nå. Men hvis ikke blir det jo uansett scratching (vet ikke om jeg tør å google hva det er) osv til høsten. Lykke til! :strix:

Takk for det, Weebs! :klem:

Eg kan iallfall prøva å laga litt spenning her inne i sommar, sjølv om det nok dessverre er minimal sjanse for at me skal klara å laga ein heimelaga spire. Me har jo ikkje fått det til etter 4 prøverørsforsøk ein gang! :sukk: Men eg har blitt overraska over kroppen min før. Spesielt i mars i fjor, då eg heilt ut av det blå vart gravid, men dessverre mista. Eg ante ikkje når eg hadde eggløsning då. Og eg og mannen min hadde faktisk samleie kun ein einaste gang heile den syklusen! :overrasket: Så me må virkelig ha treft heilt perfekt tidspunkt, uten å vera klar over det. Så ja, ting kan skje! ;)

Ja, det er superstas når smilefjeset på EL-testen lyser mot meg! :)  Blir faktisk litt stolt eg og då. :fnise: Prøvde du berre eggløsningstestar i ein syklus? Eg har tatt så mange EL-testar i mitt liv, at eg har kome ut av tellinga for lenge sidan. :sjenert: Men no er det lenge sidan sist, så då var det ekstra gøy å sjå at kroppen min fortsatt fungerer bra nok til at eg får opp smilefjes på EL-testen når det nærmar seg eggløsning. :) 

Du treng iallfall ikkje vera redd for å google scrathing, for det er absolutt ikkje noko skummelt! ;) Men viss du vil unngå å bli sitjande framfor PCen og lesa om schratching dei neste timane, så er det sikkert lurt å la vera. :fnise: Du har vel meir enn nok med å google etter babyutstyr og diverse om dagane, tenker eg. :skya:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Ting kan skje! Mannen din hadde tydeligvis ladet opp med noen skikkelig kongesvømmere den gangen det klaffet etter ett samleie! Godt jobba ;) 

Jeg brukte bare Clearblue sine EL-tester i én syklus. Resten var sånne billigstrimler :) Men jeg fikk bare positiv test to ganger. Den ene gangen var samme dagen jeg fikk fast smilefjes på CB (måtte sjekke at jeg virkelig klarte å produsere en sterk strek på den strimmelen :P) og den andre gangen var den gangen det klaffet. Da fikk jeg det bekreftet med både ultralyd, EL-smerter, EL-slim og positiv test. Så den gangen var bankers ;) 

Jeg googlet scratching pittelitt ;) Selv om folk skriver at det ikke var en big deal så syntes jeg det hørtes litt skummelt ut likevel. Men jeg får angst bare legen pirker litt borti livmorhalsen min, så jeg er kanskje litt special. Når jeg ser på Fødeavdelingen eller Jordmødrene på TV må jeg holde meg for ørene og snu meg vekk når de kjenner hvor stor åpning den fødende har! :bond: Akkurat nå er det den delen av fødselen jeg gruer meg mest til :ler:

Skrevet

Hei Mirabella! Jeg "så" deg inne på prøverørstråden på forumet. Jeg skal i gang med søskenforsøk over sommerferien, og legger igjen et lite spor her - synes det er så hyggelig å følge noen som ligger omtrent like i løypa :) Jeg har faktisk brukt hele kvelden på å lese dagboken din nå :fnise:

Skrevet (endret)
Den 28.6.2016 at 15.20, Weebs skrev:

Ting kan skje! Mannen din hadde tydeligvis ladet opp med noen skikkelig kongesvømmere den gangen det klaffet etter ett samleie! Godt jobba ;) 

Jeg brukte bare Clearblue sine EL-tester i én syklus. Resten var sånne billigstrimler :) Men jeg fikk bare positiv test to ganger. Den ene gangen var samme dagen jeg fikk fast smilefjes på CB (måtte sjekke at jeg virkelig klarte å produsere en sterk strek på den strimmelen :P) og den andre gangen var den gangen det klaffet. Da fikk jeg det bekreftet med både ultralyd, EL-smerter, EL-slim og positiv test. Så den gangen var bankers ;) 

Jeg googlet scratching pittelitt ;) Selv om folk skriver at det ikke var en big deal så syntes jeg det hørtes litt skummelt ut likevel. Men jeg får angst bare legen pirker litt borti livmorhalsen min, så jeg er kanskje litt special. Når jeg ser på Fødeavdelingen eller Jordmødrene på TV må jeg holde meg for ørene og snu meg vekk når de kjenner hvor stor åpning den fødende har! :bond: Akkurat nå er det den delen av fødselen jeg gruer meg mest til :ler:

Eg tvilar sterkt på at det var kongesvømmarar mannen min hadde den gangen. :fnise: Trur vel heller at me traff med samleie på det heilt perfekte tidspunktet, og at dei middelmådige svømmarane så vidt klarte å koma seg heile veien fram til egget, som løsna akkurat i det svømmarane var framme. :tongue:

Clearblue sin digitale eggløsningstest er uten tvil min favoritt! :) Eg vil ha eit sikkert svar på om eggløsninga er rett rundt hjørnet, og det får eg når smilefjeset dukkar opp. ;) Likar ikkje billigtestar, for då må strekane tolkast, og ein kan aldri vera 100% sikker på om testen er heilt positiv, eller berre nesten. :sjenert:

Ikkje rart at du vart gravid akkurat den syklusen, når du hadde både EL-smerter, EL-slim  og positiv EL-test, i tillegg til at du fekk det bekrefta med UL! :tommel:

Eg og synst det høyrest litt skummelt ut med scratching. Men eg tenker at når eg har komme meg gjennom to egguttak, så går det sikkert greit det og. :) Og kva gjer ein vel ikkje for å auka sjansen for å bli gravid? 

Fødselen går forhåpentligvis bedre enn du fryktar! :Nikke: Eg skulle gjerne ha sett enda meir enn det me får sjå, når eg ser på Fødeavdelingen eller Jordmødrene. :ler2: Så der er me nok ganske forskjellige. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet
1 time siden, miore skrev:

Hei Mirabella! Jeg "så" deg inne på prøverørstråden på forumet. Jeg skal i gang med søskenforsøk over sommerferien, og legger igjen et lite spor her - synes det er så hyggelig å følge noen som ligger omtrent like i løypa :) Jeg har faktisk brukt hele kvelden på å lese dagboken din nå :fnise:

Hei miore, og velkommen hit! :klem: Imponert over at du har brukt heile kvelden på lesa dagboka mi. :tommelopp:

Veldig kjekt å følgja andre som ligg omtrent likt i løypa, ja! :Nikke: Så det var heilt supert at du tok turen inn hit. :) Har du dagbok forresten?

Skrevet
9 timer siden, Mirabella76 skrev:

Hei miore, og velkommen hit! :klem: Imponert over at du har brukt heile kvelden på lesa dagboka mi. :tommelopp:

Veldig kjekt å følgja andre som ligg omtrent likt i løypa, ja! :Nikke: Så det var heilt supert at du tok turen inn hit. :) Har du dagbok forresten?

Har ikke dagbok, nei! Det viser seg når jeg prøver å lage en at jeg aldri skriver noe der :PJeg bare renner ned andres dagbøker istedenfor.

Når starter dere neste forsøk? Har dere bestemt dere enda? Vi skal til i starten av august, og jeg merker allerede at jeg begynner å bli litt "gal" ;) Trodde jeg skulle være litt mer avbalansert denne gangen, siden vi allerede har ei lita jente etter forrige prøverørsrunde - men dengang ei :fnise:

Skrevet (endret)
50 minutter siden, miore skrev:

Har ikke dagbok, nei! Det viser seg når jeg prøver å lage en at jeg aldri skriver noe der :PJeg bare renner ned andres dagbøker istedenfor.

Når starter dere neste forsøk? Har dere bestemt dere enda? Vi skal til i starten av august, og jeg merker allerede at jeg begynner å bli litt "gal" ;) Trodde jeg skulle være litt mer avbalansert denne gangen, siden vi allerede har ei lita jente etter forrige prøverørsrunde - men dengang ei :fnise:

Eg gløymer dagboka mi og innimellom, når det ikkje er noko spennande som skjer. Men når me er i gang med eit forsøk, så synst eg det er veldig kjekt med dagbok. :) Då blir det med ein gang litt meir som skjer her inne. ;)

Eg skal etter planen ha scratching i august. Så blir det nytt ferskforsøk (vårt tredje og siste) i september. Så då ligg du litt før meg i løypa! Ikkje lett å vera avbalansert og rolig når ein skal/er i gang med forsøk, det veit eg alt om. ;) Og eg har to barn frå før! :bond:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Denne syklusen har eg jo brukt EL-testar. Har ein ny pakke med testar, som eg hadde planar om å bruka. Men så fann eg ein ubrukt pakke med Clearblue digitale eggløsningstestar i nattbordskuffa, frå me prøvde på nr. 2. Tenkte først at eg berre kunne kasta heile pakken, for den gjekk ut på dato i juli 2013, altså for 3 år sidan! :overrasket: Men så fann eg ut at det kunne vera gøy å testa dei ut, for å sjå om batteriet var tomt, eller om nokon av testane fortsatt virka. :lur:

Og gjett om eg vart overraska?! ;) Batteriet haldt faktisk heilt til alle dei 7 testane var brukt opp (det var 7 testar i pakken den gang, mot 10 i dei ein får kjøpt no)! :bond: Eg fekk til og med opp eit fint smilefjes den dagen eg hadde eggløsning. :) Så ikkje kast gamle CB digitale EL-testar, viss du har nokon liggjande! Sjansen er nemlig stor for at dei fortsatt virkar like bra som før! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Til tross for innsatsen vår denne syklusen, så kom dessverre mensen i dag. :trist: Det var vel for mykje å forventa at eg skulle ha ein sjanse til å bli naturlig gravid, når eg ikkje ein gang har blitt det etter to ferskforsøk og to fryseforsøk. :sukk:

Eg har skjønt veldig lenge at eg ikkje var gravid. Har ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom, og har følt meg heilt som vanlig. For nokre dagar sidan hadde eg også ganske kraftige menssmerter. Var sikker på at mensen skulle koma då. Men den kom først i dag tidlig, ein dag etter det som er vanlig for meg. Lutealfasen min pleier alltid å vera på 14 eller 15 dagar, men denne gangen var den på 16 dagar. Men eg fekk jo mensen om morgonen i dag, så då er det jo nesten innanfor normalen. 

Uansett er det noko dritt at eg aldri blir gravid! :kjefte: Håpte så veldig at eg skulle klara å bli gravid før eg fyller 40 i november. Er så redd for at det allerede er for seint, og at egga mine er for gamle. :trist: Men eg får prøva å halda motet oppe ei stund til, og kryssa fingrane for at scratching i august og nytt ferskforsøk i september er det som skal til! 

Endret av Mirabella76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...