Gå til innhold

The Bachelorette - Desiree


MissStiles

Anbefalte innlegg

har ikke turt å klikke meg inn her før nå som jeg har sett alt :) jeg er sånn passe fornøyd, likte egentlig Brooks helt fra begynnelsen av jeg da, også etterhvert synes jeg Drew var veldig kjekk. Chris har jeg ikke lagt så mye merke til egentlig.. synes han er litt "anonym"

Men herreguuuuud som jeg gleder meg til å se Juan Pablo`s sesong... han er så kjekk og morsom. Også spiller han fotball og har accent :ball::dagens-rose: *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kunne godt hatt tre bachelorer neste gang - Brooks, Juan Pablo og Drew.



Anonymous poster hash: ba0f8...7c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne godt hatt tre bachelorer neste gang - Brooks, Juan Pablo og Drew.

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Det hadde vært knallbra!! :D Litt mer action!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært knallbra!! :D Litt mer action!!

Og så ganske forskjellige typer også :) Men det ville jo vært et annet konsept da. Litt a la Bachelor Skandinavia for noen år siden. Og det var egentlig tragisk.

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjorde Brooks det slutt med Des?



Anonymous poster hash: 82ddb...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Finalen ble vist på norsk TV i går og jeg må ærlig si at jeg ble sjokkert. Det virker som Chris var en reserve og det er noe han burde ha forstått. Leser på nettet at dem fortsatt er sammen og det er forsåvidt utrolig bra. Men likevel da... da han fridde til henne sa hun "jeg elsker deg". Hvordan kan hun gå fra å være knust til å elske en annen mann i løpet av to uker. Ærlig talt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det også denne uka. Vanskelig å holde seg unna tråder som dette og google når man vil se det på norsk tv. Syns det var litt vittig at Des sa til Chris Harrison at "it took a long time to get over Brooks"... Eh, to dager? :fnise:

Syns hun og Chris kler hverandre veldig godt, da. Jeg hadde dessverre fått et hint om at han skulle vinne fra noe spoilergreier, men var ikke helt sikker. Jeg syns Des er utrolig pen! :rodmer:

Jeg skjønner ikke greia med Juan Pablo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...