Gå til innhold

The Bachelorette - Desiree


MissStiles

Anbefalte innlegg

ja heier litt på han, kjempesøt gutt. men virker jo som hun er mest betatt av brooks.. tror kanskje Drew blir neste ungkaren om han ikke blir valgt av Des til slutt?!?

Anonymous poster hash: 6284d...fae

Håper det :) Han hadde passet bra som den neste bachelor. Blir nok Brooks hun velger ja, han har vel vært frontrunner nesten fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit altså. Synes veldig synd i Des etter gårsdagens episode. Følte virkelig med henne! Uendelig kjipt. Håper bare på at det ordner seg på et vis i The Final Rose ;)

Jeg likte Drew best, men har switcha over til Brooks. Skjønner hvorfor hun falt for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye gråting i den episoden. Ble litt lei til slutt. Spent på neste episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye gråting i den episoden. Ble litt lei til slutt. Spent på neste episode.

ja ble mYe grining.. men stakar.. hun har jo sagt for flere ep siden at det er brooks hun er forelsket i.. (selvom jeg må jo si at det er litt spes å vite at den ene av de 3 er den eneste man har ordentlig sterke følelsene for, å alikevel ender man opp på overnattings-date og klining i bøtter og spann.. samtidig som man dagen etterpå skal fortelle den "utkårede" at det er han man elsker..konseptet er jo spes å det er sikkert de som er med på det også...) blir nesten litt rart nå hvis hun virkelig ender opp med en av de andre to... stakars mann.. var liksom ikke første valget..

Anonymous poster hash: 6284d...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal avsløre hvem som blir den neste Bacheloren.. Hvem blir det, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var alt avslørt.. :) Jeg ble litt overrasket over hvordan det endte for Des, men er glad på hennes vegne, så lenge det er genuint. Kjenner jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan hun kunne switche følelsene hennes på den måten.

Angående den nye bacheloren: Kanon!! Han virker rett og slett herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge visst hvordan det gikk til slutt men ante ikke noe om komplikasjonene. Nå må jeg visst benke meg foran laptopen og se tre episoder på rad :D



Anonymous poster hash: ba0f8...7c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge visst hvordan det gikk til slutt men ante ikke noe om komplikasjonene. Nå må jeg visst benke meg foran laptopen og se tre episoder på rad :D

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Du kommer til å bli skuffet. Tidenes kjedeligste sesong, synes jeg. Spolte meg til høydepunktene på de 4 siste episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Du kommer til å bli skuffet. Tidenes kjedeligste sesong, synes jeg. Spolte meg til høydepunktene på de 4 siste episodene.

Jeg synes det er den beste sesongen og synes det var veldig spennende nå de siste episodene. Kjempe glad for at hun valgte Chris! Nydelig par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke undertekster?



Anonymous poster hash: 82ddb...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TRODDE jeg visste hvordan det gikk. Han som alltid har de riktige spoilerne mente at det ble Brooks, så jeg var sikker på at Brooks kom til å komme tilbake!

Det var mye gråting ja.



Anonymous poster hash: ba0f8...7c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er den beste sesongen og synes det var veldig spennende nå de siste episodene. Kjempe glad for at hun valgte Chris! Nydelig par :)

Jeg likte Emily sin sesong. Og selvsagt Sean sin! Gud, som jeg skulle ønske jeg kunne fått han i stedet!! ;)

Blir for øvrig spennende med Juan Pablo som ny bachelor. Damene blir jo helt ville i trusa bare han snakker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte Emily sin sesong. Og selvsagt Sean sin! Gud, som jeg skulle ønske jeg kunne fått han i stedet!! ;)

Blir for øvrig spennende med Juan Pablo som ny bachelor. Damene blir jo helt ville i trusa bare han snakker!

Jeg skulle ønske jeg hadde fått Ben. Sluttet å se på fordi han bare valgte dumme jenter.

Gleder meg til Juan Pablo jeg også. Aksenten hans er artig og så har han humor.

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris og Desiree passer bra sammen, virker som noen håpløse romantikere begge to :yvonne:

Fikk helt vondt av Drew på "after the final rose". Han var jo helt på gråten når han pratet stakkars :frown: Skulle ønske han var den nye bacheloren fremfor Juan Pablo. Skjønner ikke helt den store fasinasjonen med han, men han virker jo som en sympatisk fyr så langt i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig også fått sett finalen. Holder på å se "after the final rose" nå.

Det kom noen tårer på slutten.. Wow! Synes synd på Drew. Likte han! Men Chris og Des er søte sammen!! Håper de holder sammen!! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...