Gå til innhold

The Bachelorette - Desiree


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hvis dere installerer media hint (tillegg til mozilla firefox) kan dere se episodene på abc.com, det er gratis.

Hater at jeg så spoileren på slutten av siste episoden >_< Glad for at de som dro hjem dro hjem denne episoden, spesielt Michael. Han var så utrolig dramaqueen og blandet seg i alt. Heier på Drew!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicola

Hvis dere installerer media hint (tillegg til mozilla firefox) kan dere se episodene på abc.com, det er gratis.

Hater at jeg så spoileren på slutten av siste episoden >_< Glad for at de som dro hjem dro hjem denne episoden, spesielt Michael. Han var så utrolig dramaqueen og blandet seg i alt. Heier på Drew!

Michael har jo ikke dratt hjem. Han fikk rose...Han er den verste synes jeg! Falsk tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Michael har jo ikke dratt hjem. Han fikk rose...Han er den verste synes jeg! Falsk tosk!

han er skikkelig creepy. tror ikke jeg hadde turt å vært alene med han i en mørk bakgate :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael har jo ikke dratt hjem. Han fikk rose...Han er den verste synes jeg! Falsk tosk!

Hahaha, jeg innbilte meg faktisk at han dro hjem fordi jeg ønsket det så sterkt! Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Hehe, jeg var sikker på at hun skulle sende han hjem. Skjønner ikke at det går ann å være så blind. Alle ser jo at han er creepy og falsk? Han fikk jo Ben hjem også. Og nå han andre..Han er som en liten jente som bare mobber andre for sin egen fordel. Nei, æsj!! :P Ikke er han fin heller :O

Endret av nicola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Desiree er veldig søt og underholdende jeg! Nå har jeg sett alle episodene som har kommet ut. Det gikk veldig raskt så nå må jeg vente på en og en episode hver uke fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere siste episoden eller ?

Jeg blir bare mere og mere sjarmert av Drew :)

Akkurat sett de to siste episodene. Håper hun velger enten Drew eller Chris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Akkurat sett de to siste episodene. Håper hun velger enten Drew eller Chris.

Jeg synes Brooks er litt sjarmerende også jeg da.. men håper på Drew.. de passer best sammen, synes jeg :)

gleder meg til hometowns... blir spennende!! :)

Endret av poindexter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slutten av hver episode pleier de å vise hva som skjer fremover eller i neste uke, som en slags spoiler.

I nest siste episode (uke 6 kanskje?) viste de noen korte klipp hvor Des samt alle guttene gråt...

Jeg trodde de bare viste hva som kommer i neste episode, men jeg så ikke noen av de samme klippene i uke 7... Noen andre som la merke til dette?

Jeg må si jeg ble litt nysgjerrig, det så litt spennende ut! Jeg gjorde meg noen tanker og teorier om hva som skjedde, men det trenger jeg ikke å dele her hvis det stemmer og folk vil unngå spoilere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke kommet ut en ny episode?

Jo, episode 8! -Home town-dates! ;-)

skal straks se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, episode 8! -Home town-dates! ;-)

skal straks se den :)

Hva synes du?

Da har jeg fått sett episode 8. Det kom et par tårer mens jeg så på. Litt overrasket over hvem som ble sendt hjem men glad de to jeg liker best, fortsatt er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du?

Da har jeg fått sett episode 8. Det kom et par tårer mens jeg så på. Litt overrasket over hvem som ble sendt hjem men glad de to jeg liker best, fortsatt er med.

Så den ferdig først nå. Ble ikke rørt, men det kan være fordi jeg så episoden over to dager. Ikke spesielt sjokkert over valget, for noen må hjem og synes Des har cirka like god tone med alle sammen.

Men var ikke noe fan av han som ble sendt hjem fra starten, men har likt ham bedre og bedre utover episodene. Men tror jeg liker ham på en annen måte enn at han var den rette for Des. (Litt innviklet forklart...)

I samtalen med Chris Harrison like før roseseremonien forstod jeg det som om det ble sagt hvem hun ønsker å gifte seg med!? Synes det var litt rart, kan ikke huske fra tidligere sesonger at hovedpersonen har sagt noe slikt så rett ut så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg sett "The men tell all" og gleder meg til finalen!! De viste klipp av neste episode og det ser dramatisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke fordra broren til Des....

HELT enig.. grøss.

Anonymous poster hash: 6284d...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten er Drew :rodmer:

ja heier litt på han, kjempesøt gutt. men virker jo som hun er mest betatt av brooks.. tror kanskje Drew blir neste ungkaren om han ikke blir valgt av Des til slutt?!?

Anonymous poster hash: 6284d...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...