Gå til innhold

The Bachelorette - Desiree


MissStiles

Anbefalte innlegg

En ny sesong av The Bachelorette har startet. Noen andre enn meg som skal følge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal (som alltid) følge med! :) Men har ikke sett noen episoder ennå. Må få ferdig alt av skole først. Har heller ikke bestemt meg for om jeg skal starte å se om et par uker (når skolen er ferdig) eller om jeg skal vente til alt er kommet ut :P

Fordelen med å vente er at jeg bare kan pløye gjennom episoder når det passer og slipper å vente! Ulempen er faren for å plutselig lese noe man ikke burde på internett osv... Er alltid så redd for spoilere ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på det! Er ikke så fan av Desiree egentlig, synes hun er litt kjedelig. Men følger med for dramaet sitt skyld, hehe. Er noen kjekke menn med, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med! Skjønner ikke hva hun liker med Brooks, jeg syns han er kjempeekkel! Jeg liker Bryden, Chris og Drew.

Endret av Kajal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett de 3 episodene som ligger ute.

Liker heller ikke Brooks. Tror nok at Ben kommer langt. Men vet ikke hva jeg synes om han. Ikke bestemt meg for hvem jeg liker best enda.. men MANGE kjekke menn der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se når det begynner på norsk tv. Så det blir vel ikke før til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge ut link til episodene? :) Vil gjerne se, men finner det ikke.



Anonymous poster hash: c1d89...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare opp "Error"... Hvordan får dere sett episodene?

Kanskje det er fordi jeg har innstallert Media Hint. Det er en extension til Firefox eller Chrome som gjør at du kan feks bruke amerikansk Netflix, den avslører ikke at du befinner deg i Norge via IPen din! Så innstaller den og se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny sesong av The Bachelorette har startet. Noen andre enn meg som skal følge med?

Jeg ser på selv om jeg vet hvordan det går.

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på selv om jeg vet hvordan det går.

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Ikke spoil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spoil!

Neida, ingen fare :)

Anonymous poster hash: ba0f8...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se på nå! Sett første episode. Liker heller ikke så godt Desiree, hun er veldig kjedelig. Synes ikke hun er noe spesielt pen heller, sammenlignet med tidligere bachelorettes. Men skal følge med :)

Reklamene på ABC irriterer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett den siste episoden. Snilt gjort av dem å gi bort daten sin til det eldre paret som hadde mistet alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...