Gå til innhold

Vakre Celina Midelfart truseløs i bryllup...stasen titter frem :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er originalbildet, før det ble photoshoppet.

http://minmote.no/wp-content/uploads/2013/06/celina-fredag-madeleine-fest.jpg

Men det bildet er jo tatt i en helt annen vinkel, enn det vi tidligere har diskutert.

http://gfx.dagbladet.no/labrador/275/275972/27597268/jpg/active/0.jpg

Anonymous poster hash: 12757...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nix!

Hvorfor er det ingen som svarer på hva Dagbladet tjener på å photoshoppe bildet? Ikke tjener de penger på det, ikke gjør de en sak ut av det for å få lesere, og bildet ble slettet fra sidene deres når de ble gjort oppmerksom på det! De har ikke kjøpt bildet, det er tatt av Dagbladets egne fotograf!

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Celina hadde vel hudfarget truse. Iført en svært høy splitt, pluss vind= bad result..Anonymous poster hash: 7b22f...637

Hva er grunnen til å ha en hudfarget truse?

"Å jo, jeg hadde truse på meg, men den var hudfarget så det skulle se ut som om jeg ikke hadde truse!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lincoln, on 09 Jun 2013 - 11:29, said:

Hva er grunnen til å ha en hudfarget truse?

"Å jo, jeg hadde truse på meg, men den var hudfarget så det skulle se ut som om jeg ikke hadde truse!"

Det er helt normalt å ha hudfarget truse hvis man har hvite bukser/skjørt/kjole på seg, da synes den ikke gjennom stoffet. Noe de fleste kvinner vet ;)Anonymous poster hash: c5c91...5a3
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dristig splitt, men om man faktisk må diskutere om det er truse eller hmhm man får et glimt av - så er det vel ikke så krise med det bildet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den høye splitten der har hun garantert på seg truse. Man bruker ikke kjole med så høy splitt uten truse, rett og slett fordi man i løpet av kvelden er i bevegelse. Bare når man sitter stille på en stol sklir splitten ned til siden. Å gå truseløs under en slik kjole ville dermed bare vært stressende siden man hele tiden måtte vokte seg for ikke å flashe musa. Kan aldri i verden tenke meg at Celina gidder det eller tar den risikoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den høye splitten der har hun garantert på seg truse. Man bruker ikke kjole med så høy splitt uten truse, rett og slett fordi man i løpet av kvelden er i bevegelse. Bare når man sitter stille på en stol sklir splitten ned til siden. Å gå truseløs under en slik kjole ville dermed bare vært stressende siden man hele tiden måtte vokte seg for ikke å flashe musa. Kan aldri i verden tenke meg at Celina gidder det eller tar den risikoen.

Nei, for man ser ikke at det ikke er en truse der......

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Fint å se at folk engasjerer seg i det viktigste som skjer i denne verden.

Når det uungåelige som er i ferd med å skje, faktisk skjer, så kan folk i alle fall se tilbake på she-hulk celina og musen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for man ser ikke at det ikke er en truse der......

Anonymous poster hash: 335de...42f

Det kan se ut som det ikke er truse der, men det er enten photoshoppa eller hudfarget truse.

Men for all del - klamre deg til fantasiene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest småhjerte

Hvem er det som i det hele tatt velger en så dristig kjole i et bryllup??? Synes det rett og slett er helt respektløst. Og spesielt da i et kongelig bryllup som er svært høytidelig. Man skal kle seg pent, men man kommer ikke i et bryllup for å vise frem kroppen sin på den måten! Og ja, det ser faktisk ut som om hun er truseløs. Greit nok at folk dropper trusen under kjoler, fordi de ikke ønsker å vise sømmer og slikt. Men man bør absolutt ikke være truseløs under en kjole som skjuler såpass lite.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det kan se ut som det ikke er truse der, men det er enten photoshoppa eller hudfarget truse.

Men for all del - klamre deg til fantasiene dine

Tror ikke dagbladet har for vane å photoshoppe bort truser på de bildene de tar. Så da har vi to muligheter - enten så er hun uten truse, eller så har hun valgt å ha en truse som ser ut som om hun ikke har truse på seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celina så ut som en dragqueen, mager og rett som ei fjæl. Mette Marit så ut som tanta til Dronning Elisabeth av England, fredriksenkvinnfolkene som horer fra Moskva (grøss)

Sprettgærne Martha var flott i sin lilla kjole i dag.

Kronprinsesse Victoria ubeskrivelig vakker...

Og forøvrig er hele greien...fasinerende. Litt som HA, de har sin egen klubb... :fnise:

Ha,ha :)

Det ville jo vært merkelig å gå truseløs i et bryllup med den sykt lange splitten. Det er nok en hudfarget truse som er litt for nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 8f1aa...24e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dagbladet har for vane å photoshoppe bort truser på de bildene de tar. Så da har vi to muligheter - enten så er hun uten truse, eller så har hun valgt å ha en truse som ser ut som om hun ikke har truse på seg.

Det er slettes ikke uvanlig at kvinner har på seg truser som er mest mulig usynlige under en kjole, skjønner du.

Med den splitten der bruker man truse. Dessuten hadde hun aldri stilt seg opp og posert med den splitten og i den vinden der om hun ikke hadde truse under. Beklager hvis jeg ødelegger fantasien her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har påpekt er dette tatt fra en litt annen vinkel. Bare se på personene i bakgrunnen. Og kjolen.

Ja, ser det nå. Rart at ingen andre medier har publisert noe om truse-glippen. De pleier jo ikke å være vanskelige å be ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg satt då verkeleg og las om kjolen til Celina før i dag, på Dagbladet, og der var det ikkje mus, altså. Eg tippar på Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg satt då verkeleg og las om kjolen til Celina før i dag, på Dagbladet, og der var det ikkje mus, altså. Eg tippar på Photoshop.

Som det står sikkert 15ganger tidligere, bildene har blitt slettet fra Dagbladet etter de ble gjort oppmerksom på dette!

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at folk engasjerer seg i det viktigste som skjer i denne verden.

Når det uungåelige som er i ferd med å skje, faktisk skjer, så kan folk i alle fall se tilbake på she-hulk celina og musen hennes.

Snerpeguri :natti:

Anonymous poster hash: ab2a9...91d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Snerpeguri :natti:

Anonymous poster hash: ab2a9...91d

Pass deg ellers kommer jeg til å introdusere deg for Jesus og denge deg med bibelen! Her skal man knipe igjen bena og lekte prektig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...