Gå til innhold

Vakre Celina Midelfart truseløs i bryllup...stasen titter frem :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det mer lov for damer å stirre på andre damer enn det er for menn å gjøre det? Er det på grunn av faren for at menn skal få seksuelle tanker? Men også kvinner (lesbiske) kan få seksuelle tanker. Betyr det at lesbiske ikke får lov til å stirre? Eller har lesbiske lov siden det ikke kan bli barn av det?

Herregud! Selvfølgelig er det lov å stirre på damene. De går jo på løper og stiller seg opp og poserer for kameraene for at vi skal se på dem! De er jo på utstilling, og det er de fullstendig klar over selv.

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg bryr meg katta om mote eller kongelige bryllup, men det er jo ganske åpenbart at dette er ganske usmakelig i en såpass formell anledning.

Jeg ser tydelig at hun ikke har truse, men problemet er vel den alt for høye splitten til en slik anledning.

Hun vet jo veldig godt om alt av etikette og kotyme, så det er ganske merkelig at hun stiller i noe sånt.

Det er brudeparet som skal ha oppmerksomhet, ikke høna til en av gjestene :P

Og med tanke på at hun derre prinsessa allerede har vært rammet av X antall skandaler med utro eksforlovede/farens påståtte isfront og utroskap eller hva så kan man jo tenke seg to ganger om ifht at dette kan bli en anti-dramatisk anledning ;)



Anonymous poster hash: 82f03...b55
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvem skulle noen gang trodd at vi fikk se fitta til den skjønnheten!

Hvilken glede gir det deg? Gir det deg større glede enn å se navlen til Jens Stoltemberg eller ørene til Siv Jensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilken glede gir det deg? Gir det deg større glede enn å se navlen til Jens Stoltemberg eller ørene til Siv Jensen?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare KGere som ser tissekona hennes!!

Har vi fått supersyn av å henge her inne?



Anonymous poster hash: 498ef...360
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare KGere som ser tissekona hennes!!

Har vi fått supersyn av å henge her inne?

Anonymous poster hash: 498ef...360

Tissekona? :skratte: Kongebra...

Men nei, vi har da forstørrelsesglass. Normalt blir de brukt til detalj-granskning av bloggere (spesielt Fotballfrua), da. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo hyggelig å si. Hva er galt med anatomien?

Bildet er hentet fra Dagbladet, tviler på at de har photoshopet det!

Anonymous poster hash: 335de...42f

Etter å ha sett på andre bilder ser det for meg tydelig ut som den nederste delen av en hudfarget truse har fått seg en brett. Hvis du måler lengde ned til håndledd og ser på hvor beina hennes skulle møttes vil du skjønne hva jeg mener med anatomien. At hoftene hennes går så mye lengre opp mens underlivet hennes skulle vært så langt ned virker meget snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter å ha sett på andre bilder ser det for meg tydelig ut som den nederste delen av en hudfarget truse har fått seg en brett. Hvis du måler lengde ned til håndledd og ser på hvor beina hennes skulle møttes vil du skjønne hva jeg mener med anatomien. At hoftene hennes går så mye lengre opp mens underlivet hennes skulle vært så langt ned virker meget snodig.

For meg ser det ut som en kjøttsprekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som en kjøttsprekk.

"the heart sees what the heart wants" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på andre bilder ser det for meg tydelig ut som den nederste delen av en hudfarget truse har fått seg en brett. Hvis du måler lengde ned til håndledd og ser på hvor beina hennes skulle møttes vil du skjønne hva jeg mener med anatomien. At hoftene hennes går så mye lengre opp mens underlivet hennes skulle vært så langt ned virker meget snodig.

Truse eller ikke, det er jo underlivet hennes som synes, så anatomien er riktig. Med mindre hun har hengekøyetruse på seg som dingler rundt mye lenger ned enn selve underliet.

Anonymous poster hash: 498ef...360

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"the heart sees what the heart wants" ;)

Last ned bilde og zoom in, da ser du hva jeg mener, det er åpenbart en fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på andre bilder ser det for meg tydelig ut som den nederste delen av en hudfarget truse har fått seg en brett. Hvis du måler lengde ned til håndledd og ser på hvor beina hennes skulle møttes vil du skjønne hva jeg mener med anatomien. At hoftene hennes går så mye lengre opp mens underlivet hennes skulle vært så langt ned virker meget snodig.

Hoftene er da mye høyere ett tissen hos alle kvinner. Se på hvor rompa er heller du!

Er nok sprekken man ser her ja!

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter å ha sett på andre bilder ser det for meg tydelig ut som den nederste delen av en hudfarget truse har fått seg en brett. Hvis du måler lengde ned til håndledd og ser på hvor beina hennes skulle møttes vil du skjønne hva jeg mener med anatomien. At hoftene hennes går så mye lengre opp mens underlivet hennes skulle vært så langt ned virker meget snodig.

Her har vi en kar som kan mye om damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Truseløs? Splitten går da ikke så høyt at man kan se om hun har truse på seg

Enig! Dette er svindel! Jeg ser ingenting!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en del mannfolk her inne som ikke klaser å kjenne igjen en mus rett forran øynene deres :P mine mistanker er blitt bekreftet :D

Anonymous poster hash: 335de...42f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Haha, en del mannfolk her inne som ikke klaser å kjenne igjen en mus rett forran øynene deres :P mine mistanker er blitt bekreftet :D

Anonymous poster hash: 335de...42f

Haha! :), det at Guybrush, Testosteron og Mann 42 ikke har daglig tilgang på mus, er ikke noen stor overraskelse nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt av dagbladet å legge ut sånt uten å sladde eller sensurere...? Er jo ikke helt sikkert men ser jo litt ut som hun er naken eller som om det er noe av trusen man ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt av dagbladet å legge ut sånt uten å sladde eller sensurere...? Er jo ikke helt sikkert men ser jo litt ut som hun er naken eller som om det er noe av trusen man ser..

Bildet var stort også, så var ikke vanskelig å se. Med iPad er det lett å some inn, og det er liten tvil om hva det er.

Anonymous poster hash: 335de...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...