Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Madeleines kjole var nydelig syns jeg... Jeg ville gjerne ha giftet meg i noe lignende, men litt lavere liv som markerer midjen enda mer hadde gjort seg...

Har bare sett bildene, men jeg er enig i at Mette - Marits kjole ikke var pen. Hun er en stor og grov dame, og bør ikke ha på seg noe som fremhever det enda mer.



Anonymous poster hash: e1353...48a

"Stor og grov dame", det har jeg alltid tenkt om Mette-Marit også, men aldri turt å si høyt... :fnise: Dette er jo "tabu" å si i Norge da de fleste norske kvinner er mye grovere/kraftigere og høyere bygd enn nette feminine kvinner fra Midt/Sør-Europa (jeg bor i Sør-Europa så vet hva jeg snakker om). Mette-Marit ser ut som om hun aldri helt ble aldri kvitt gravidkiloene sine, og hun kler seg på en måte som ikke skjuler det (selv om det sikkert er nettopp det hun prøver å skjule)...

Victoria kjole var fantastisk :rodmer: hadde den vært hvit hadde det den vært min drømme-brudekjole.... Og Silvias kjole var også flott (Silvia er en av de peneste og mest elegante dronningene syns jeg!)



Anonymous poster hash: e1437...a5f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var spennende at svenskeprinsen sin kjæreste fikk sitte så langt oppe i nærheten av den svenske kongefamilien! Gjett om de blir neste par ut, da? :danse: Hvor lenge tror dere det blir før vi får en ny forlovelse i Sverige?

Forhåpentligvis veldig lenge til! Synes Sofia er hakket værre enn Mette-Marit. Altså totalt uegnet til å være del av kongefamilien.

Anonymous poster hash: 51f0a...d03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det har med rang å gjøre. Siden dette ikke er tronfølgerbryllup, er det flere prinser og prinsesser enn konger og dronninger tilstede. Mens Charlene er fyrstinne.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

De sa det var fordi hun var den høyest rangerte utenlandske gjesten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med alle syv sidene her, men ååh fy jeg må bare få si hvor utrolig nydelig Madde er. Den kjolen var så enkel men så stunning og passet henne så inderlig. Designeren sa jo at Madde er så pen i seg selv at noen ekstravagant kjole ikke er nødvendig, og han var spot on med sin kreasjon synes jeg. Og Chris sitt uttrykk da hun kom nedover gulvet mot han. Nesten så han stod å hoppet opp og ned, rørt og glad. Det hele var SÅ fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner er gærne, men fortsatt ganske søte. :P



Anonymous poster hash: 18998...f20
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av TV2 å le av vinkingen til Chris. Flott å se at han er så ivrig!

Anonymous poster hash: 51f0a...d03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

)Victoria kjole var fantastisk :rodmer: hadde den vært hvit hadde det den vært min drømme-brudekjole...Anonymous poster hash: e1437...a5f

Samme tenkte jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Av respekt for sine søstre så vil jeg tro at forlovelsen blir kunngjort tidligst neste år slik at det går minst to år til neste bryllup.

Av respekt? Madde og Chris ble jo forlovet før broren sin, selv om alle trodde de var neste paret ut. Ble jo en haug med oppslag av dette rundt den tiden. Men igjen, skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på alle detaljene, men er det ingen fra det britiske kongehuset der idag? Eller bare jeg som ikke har sett det? Hvem er det i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på alle detaljene, men er det ingen fra det britiske kongehuset der idag? Eller bare jeg som ikke har sett det? Hvem er det i såfall?

Ingen fra UK nei.

Anonymous poster hash: 51f0a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fra UK nei. Anonymous poster hash: 51f0a...d03

Mener jeg så prins Edward og...øh...kona!? Mulig jeg så feil altså...

Anonymous poster hash: 27a1e...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hun er fyrstinne, hakket under de kongelige. Hadde hun og Albert hatt barn i passende alder, skulle de representert, men siden de ikke har det, kom hun alene, for Albert som fyrste har for høy rang for et prinsessebryllup.

Den egentlige grunnen til at han ikke kom var vel fordi de har en regel på at noen av dem alltid må være i landet for å "beskytte" det? Eller var det noen av de andre deltagerne i vielsen som var uten partner som hadde den årsaken? De nevnte noe slikt på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, Edvard & Sophie:)

Er ofte de som representerer i sånne sammenhenger. Dronning Elizabeth er nesten aldri i kongelige bryllup utenom sin egen familie.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den egentlige grunnen til at han ikke kom var vel fordi de har en regel på at noen av dem alltid må være i landet for å "beskytte" det? Eller var det noen av de andre deltagerne i vielsen som var uten partner som hadde den årsaken? De nevnte noe slikt på NRK.

Høres rart ut, de har da vært på mange utenlandsturer sammen.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily

Den egentlige grunnen til at han ikke kom var vel fordi de har en regel på at noen av dem alltid må være i landet for å "beskytte" det? Eller var det noen av de andre deltagerne i vielsen som var uten partner som hadde den årsaken? De nevnte noe slikt på NRK.

Tror det var danskene, at de nevnte at det var uvanlig at Marie go Joachim var i bryllup sammen siden de oftest var hjemme når Mary, Fredrik, dronning Margrete og mannen hennes (som jeg aldri husker navnet på) representerte? Skal ikke si det for sikkert altså, men mener på jeg hørte det på NRK... Tror også de sa at grunnen til Albert ikke var der var pga. rang. At han hadde høyere rang, og derfor ikke ble invitert. Jeg synes personlig da det er merkelig at kona deltok, så kanskje noen med litt mer innsikt kan forklare?

Endret av Emily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha hengt en stund på KGs bryllupsforum og overvært opphetede diskusjoner ang farger på kjoler til bryllupsgjester synes jeg det var befriende og også litt moro å se både sorte og røde kjoler. Bl a hadde kronprinsesse Mary av Danmark en knall rød, nyyydelig kjole. Hva sier etikette-gjengen på KG nå, tenkte jeg!

Anonymous poster hash: 27a1e...82d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var danskene, at de nevnte at det var uvanlig at Marie go Joachim var i bryllup sammen siden de oftest var hjemme når Mary, Fredrik, dronning Margrete og mannen hennes (som jeg aldri husker navnet på) representerte? Skal ikke si det for sikkert altså, men mener på jeg hørte det på NRK... Tror også de sa at grunnen til Albert ikke var der var pga. rang. At han hadde høyere rang, og derfor ikke ble invitert. Jeg synes personlig da det er merkelig at kona deltok, så kanskje noen med litt mer innsikt kan forklare?

Jeg antar det er fordi de ikke pleier invitere regenten. Da som regel ikke regentens kone heller, men i dette tilfellet er det ikke barn som kan representere. Evt kunne feks Stephanie eller Caroline kommet, men synes ikke jeg har sett mye av dem i slike sammenhenger i det siste.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Tror det var danskene, at de nevnte at det var uvanlig at Marie go Joachim var i bryllup sammen siden de oftest var hjemme når Mary, Fredrik, dronning Margrete og mannen hennes (som jeg aldri husker navnet på) representerte? Skal ikke si det for sikkert altså, men mener på jeg hørte det på NRK... Tror også de sa at grunnen til Albert ikke var der var pga. rang. At han hadde høyere rang, og derfor ikke ble invitert. Jeg synes personlig da det er merkelig at kona deltok, så kanskje noen med litt mer innsikt kan forklare?

Ok, det var nok det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleine er den fjerde i arverekken og derfor er ikke dette et bryllup der de viktigste kongelige deltar. Det går nok etter rang, og dette bryllupet er ikke like "viktig" som Victoria sitt var ettersom hun er tronearving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...