Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må være Silvia de har arvet skjønnheten fra. Begge to er veldig like henne, selv om Madeleine har arvet fargene til faren.

Håper bare døtrene holder seg unna operasjonskniven, Silvia har ikke vært helt heldig der. Men hun var også smellvakker i yngre år :)

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brudekjoler-madde+valgte+korter+ermer+so

Synes i grunn at kjolene de hadde på seg var ganske like, selv om stoffet var annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte at dere synes Victoria er penere enn Madeleine! Da må det isåfall ha med personlighet å gjøre, som noen nevner. Madeleine er LANGT penere enn Vic, det trodde jeg da hvem som helst kan se...? Hallo...

Imidlertid var det en periode Madde var ganske lubben - skilte seg sånn sett litt ut i den kongelige + kjendiskretser, der de fleste er tynnere. Men hun hadde slanket seg mye til bryllupet, men er jo fortsatt ikke veldig tynn. Victoria er slankere og ser veldig flott ut i kjole, det spiller vel også inn på hva dere mener...?

Victoria er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men gir et veldig sympatisk inntrykk. Hun har veldig mye hake etter min mening. Madde er klassisk vakker. Men hun har jo rykte på seg for ikke å være sympatisk, så det spiller nok inn. Hun er jo litt "bad girl", også den videoen der hun røyker i brudekjolen... Det er ikke å være et godt forbilde for ungdom, tipper hennes foreldre ikke liker dette...



Anonymous poster hash: bb79a...9ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte at dere synes Victoria er penere enn Madeleine! Da må det isåfall ha med personlighet å gjøre, som noen nevner. Madeleine er LANGT penere enn Vic, det trodde jeg da hvem som helst kan se...? Hallo...

Imidlertid var det en periode Madde var ganske lubben - skilte seg sånn sett litt ut i den kongelige + kjendiskretser, der de fleste er tynnere. Men hun hadde slanket seg mye til bryllupet, men er jo fortsatt ikke veldig tynn. Victoria er slankere og ser veldig flott ut i kjole, det spiller vel også inn på hva dere mener...?

Victoria er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men gir et veldig sympatisk inntrykk. Hun har veldig mye hake etter min mening. Madde er klassisk vakker. Men hun har jo rykte på seg for ikke å være sympatisk, så det spiller nok inn. Hun er jo litt "bad girl", også den videoen der hun røyker i brudekjolen... Det er ikke å være et godt forbilde for ungdom, tipper hennes foreldre ikke liker dette...

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

Madeleine, lubben??? Det er vel det siste hun har vært. Er vel Victoria som kanskje er i slankeste laget. Enig i at Victoria har skarp hake, men likevel synes jeg hun er penere enn Madeleine.

Anonymous poster hash: 6c426...535

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Madeleine er mye penere med mørkt hår, og jeg syns det virker åpenbart at det er det som er hennes naturlig hårfarge som voksen (mange er lyse som barn selv om de er mørke som voksne). Jeg syns fargene hennes for øvrig passer best med mørk farge på håret, derfor jeg tror jeg ikke det blonde håret var hennes naturlige farge.

For øvrig syns jeg hun var en vakker brud, men jeg syns kjolen var kjedelig. Jeg syns skjørtekanten var direkte grusom, med de volangene, mens resten var jeg mer nøytral til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Madeleine kledde mørkt hår bedre, kanskje på grunn av de mørke brynene hun har. Flott som brud, men jeg synes ikke brudgommen var av det peneste slaget gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adriane

Synes også Madeleine kledde mørkt hår bedre, kanskje på grunn av de mørke brynene hun har. Flott som brud, men jeg synes ikke brudgommen var av det peneste slaget gitt.

Det tyder på at selv vakre prinsesser (som kan få hvem de vil) faktisk klarer å se forbi det ytre, og la det indre telle. Noe jeg personlig syns er veldig bra.

Edit: etter bryllupet, hvor han viste mer av sin personlighet, syns jeg forresten at han kan være svært så sjarmerende :) Det er langt å foretrekke, fremfor et mer "perfekt" ytre :)

Endret av Adriane
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleine, lubben??? Det er vel det siste hun har vært. Er vel Victoria som kanskje er i slankeste laget. Enig i at Victoria har skarp hake, men likevel synes jeg hun er penere enn Madeleine.

Anonymous poster hash: 6c426...535

Jeg sier ikke at Madde er lubben nå! Synes hun er perfekt nå, hun er blant de mer formfulle kjendisene og det er flott!

Men hun har absolutt vært det til tider, tidligere. Hun har slanket seg MYE til bryllupet. Se bare her:

http://www.seher.no/861815/prinsesse-madeleine-hetses-for-disse-bildene

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at Madde er lubben nå! Synes hun er perfekt nå, hun er blant de mer formfulle kjendisene og det er flott!

Men hun har absolutt vært det til tider, tidligere. Hun har slanket seg MYE til bryllupet. Se bare her:

http://www.seher.no/861815/prinsesse-madeleine-hetses-for-disse-bildene

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

????????????? :klo: Tuller du eller? Ser ikke noe særlig forskjell her, annet enn at bildene er tatt fra forskjellige vinkler... ?

Anonymous poster hash: e3b46...21c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

????????????? :klo: Tuller du eller? Ser ikke noe særlig forskjell her, annet enn at bildene er tatt fra forskjellige vinkler... ?

Anonymous poster hash: e3b46...21c

Jeg tuller ikke, nei. Ja, bildet er tatt fra ulike vinkler. Bildet der hun er slankest er den uheldigste vinkelen (man ser jo rundere ut med armen fra siden enn forfra)

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novacane

????????????? :klo: Tuller du eller? Ser ikke noe særlig forskjell her, annet enn at bildene er tatt fra forskjellige vinkler... ?

Anonymous poster hash: e3b46...21c

Enig, er det rart man får komplekser for sin egen kropp når noen påstår at det er lubbent.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med min beste velvilje (?) klarer jeg å se at hun skal være lubben på det bildet, eller for den saks skyld mye større enn på det andre bildet. Kanskje jeg har benektelses-brillene på...



Anonymous poster hash: e3b46...21c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tyder på at selv vakre prinsesser (som kan få hvem de vil) faktisk klarer å se forbi det ytre, og la det indre telle. Noe jeg personlig syns er veldig bra.

Edit: etter bryllupet, hvor han viste mer av sin personlighet, syns jeg forresten at han kan være svært så sjarmerende :) Det er langt å foretrekke, fremfor et mer "perfekt" ytre :)

Jeg prøvde å vende fokuset bort fra å diskutere prinsessens utseende. Man kan også snu det opp ned, og anta en (sositets) mann med penger kan få hvem han vil, selv en vakker prinsesse, om han har utseendet med seg eller ei.

Uansett håper jeg jo virkelig at de begge har valgt hverandre utfra personlighet, selv som status nok også er en del av bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke med min beste velvilje (?) klarer jeg å se at hun skal være lubben på det bildet, eller for den saks skyld mye større enn på det andre bildet. Kanskje jeg har benektelses-brillene på...

Anonymous poster hash: e3b46...21c

Da har jeg også benektelsesbrillene på. Og jeg trenger ikke briller.

Hun er ikke lubben. Og var det ikke heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Jeg prøvde å vende fokuset bort fra å diskutere prinsessens utseende. Man kan også snu det opp ned, og anta en (sositets) mann med penger kan få hvem han vil, selv en vakker prinsesse, om han har utseendet med seg eller ei.

Uansett håper jeg jo virkelig at de begge har valgt hverandre utfra personlighet, selv som status nok også er en del av bildet.

Okei; da misoppfattet jeg muligens hensikten din, for ved å skrive "Flott som brud, men jeg synes ikke brudgommen var av det peneste slaget gitt" fikk jeg vel heller inntrykk av at du ønsket å dra frem og diskutere brudgommens utseende. Men du mener altså at du bare ønsket å flytte fokuset vekk fra prinsessens utseende?

Edit: forøvrig håper og tror også jeg at de har valgt hverandre fordi de elsker hverandre; ikke hverandres status og sosiale stilling.

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei; da misoppfattet jeg muligens hensikten din, for ved å skrive "Flott som brud, men jeg synes ikke brudgommen var av det peneste slaget gitt" fikk jeg vel heller inntrykk av at du ønsket å dra frem og diskutere brudgommens utseende. Men du mener altså at du bare ønsket å flytte fokuset vekk fra prinsessens utseende?

Edit: forøvrig håper og tror også jeg at de har valgt hverandre fordi de elsker hverandre; ikke hverandres status og sosiale stilling.

Ja, jeg ville flytte fokuset vekk fra prinsessens utseende. Synes det har blitt litt vel mye objektivisering av kvinnekroppen, mens mannen ikke blir stilt under det samme kritiske blikket (som vanlig). Jeg synes det faktisk er litt trist. Ikke det at jeg vil at menn skal diskuteres på samme måte, men det ble sagt for at noen kanskje skulle åpne øynene for hva som skjer, hvorfor alltid henne og aldri han.. hva er det vi gjør, og hva hvilke effekter har det egentlig? Vil vi bli sett med det samme kritiske blikket selv? Ja, Madeleine er en offentlig person, men jeg synes likevel ikke at det rettferdiggjør at kroppen hennes blir et objekt.

Endret av Ahs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke fatte at dere synes Victoria er penere enn Madeleine! Da må det isåfall ha med personlighet å gjøre, som noen nevner. Madeleine er LANGT penere enn Vic, det trodde jeg da hvem som helst kan se...? Hallo...

Imidlertid var det en periode Madde var ganske lubben - skilte seg sånn sett litt ut i den kongelige + kjendiskretser, der de fleste er tynnere. Men hun hadde slanket seg mye til bryllupet, men er jo fortsatt ikke veldig tynn. Victoria er slankere og ser veldig flott ut i kjole, det spiller vel også inn på hva dere mener...?

Victoria er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men gir et veldig sympatisk inntrykk. Hun har veldig mye hake etter min mening. Madde er klassisk vakker. Men hun har jo rykte på seg for ikke å være sympatisk, så det spiller nok inn. Hun er jo litt "bad girl", også den videoen der hun røyker i brudekjolen... Det er ikke å være et godt forbilde for ungdom, tipper hennes foreldre ikke liker dette...

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

Hun er faktisk over 30 år, og mer enn nok gammel til å bestemme selv. Det er dessuten en fillesak i forhold til det faren hennes er blitt beskyldt for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er faktisk over 30 år, og mer enn nok gammel til å bestemme selv. Det er dessuten en fillesak i forhold til det faren hennes er blitt beskyldt for.

DET har du veldig rett i!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At denne dama(datter til JohnFredriksen)er 29 og ikke 50, er helt uforståelig. Hvordan kan noen gjøre noe sånn med ansiktet er forferdelig

http://minmote.no/2013/06/milliardaerarving-kathrine-fredriksen-valgte-rodr-i-prinsessebryllupet/

Anonymous poster hash: dc105...936

Vel, hennes skjønnhetssinspirasjon er visst de her unge mødre bloggerne, eller kanskje det er de her unge mødrene som aper etter henne. Uansett damen ser ikke ut.

Tror nesten alle kongelige røyker. Både Märtha, Mette Marit, kongen, dronningen av Danmark og Madeleine røyker eller har røyket.

Anonymous poster hash: 93174...1f8

De får bare holde på.

Hvorfor i all verden skal ikke en som røyker få lov til å røyke i sitt eget bryllup? Eller helst ikke i bryllup i det hele tatt? Skal man ta på seg en maske og bli en annen person enn den man egentlig er?

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, er det rart man får komplekser for sin egen kropp når noen påstår at det er lubbent.

Pen der og pen i bryllupet. Lubben? Kanskje litt mer formfull, og det kledde hun.

Anonymous poster hash: 6c426...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...