Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan da ikke gå sånn i et bryllup!!!

Btw; syns kjolën til Charlene ikke passet til et bryllup? Og hvorfor har hun ikke noen tiara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud......dette tok kaka! :sjokkert::laugh:

Hva skjer med solbriller og?

pupp834.jpg

Trodde det var tullebilde jeg nå...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke gå sånn i et bryllup!!!

Btw; syns kjolën til Charlene ikke passet til et bryllup? Og hvorfor har hun ikke noen tiara?

Kjedelig kjole. Enig.

For min del var Victoria den best kledde i dag. Kjempesøtt at hun hadde med datteren, og ble veldig imponert over at datteren holdt seg så rolig under vielsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke gå sånn i et bryllup!!!

Btw; syns kjolën til Charlene ikke passet til et bryllup? Og hvorfor har hun ikke noen tiara?

Jeg syns Charlene var så fin :sjokkert: Og hun pleier ikke gå med tiara eller andre smykkeligheter i sånne settinger, hørte jeg den svenske kommentatoren si hvert fall. Husker ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var ikke Albert med?



Anonymous poster hash: 7865a...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

Hvorfor var ikke Albert med?

Anonymous poster hash: 7865a...03d

Fordi det ikke var et bryllup med utenlandske statsoverhoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg syns at også Celina Midelfart så svært tynn ut (armene, ansiktet). Syns også at hun ser så... eh... "fiksa" ut i ansiktet? (Iallfall på bildene fra i går) Hun har alltid vært så naturlig pen og elegant, men i går syns jeg hun så ut som en del av disse overopererte, botoxfylte Hollywoodfruene. Kombinert med kjolen - som ville vært flott i så veldig mange andre anledninger enn akkurat denne - syns jeg det minnet lite om den Celina Midelfart jeg "husker".

Helt enig, synes Celina så grusom ut i ansiktet.

I alle dager? Hva har skjedd med Celina? Hun er jo ikke til å kjenne igjen. Hun som er så naturlig vakker bør ikke kline seg inn med så mye sminke. Det får henne til å se tacky ut!!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Enig.

synes chris har virket avslappet gjennom seremonien og man ser at han nyter øyeblikket. Madeleine virker noe statisk og påtatt. hun er ikke tilstede på samme måte som han er.......

Han virker mest forelsket...

"Stor og grov dame", det har jeg alltid tenkt om Mette-Marit også, men aldri turt å si høyt... :fnise: Dette er jo "tabu" å si i Norge da de fleste norske kvinner er mye grovere/kraftigere og høyere bygd enn nette feminine kvinner fra Midt/Sør-Europa (jeg bor i Sør-Europa så vet hva jeg snakker om). Mette-Marit ser ut som om hun aldri helt ble aldri kvitt gravidkiloene sine, og hun kler seg på en måte som ikke skjuler det (selv om det sikkert er nettopp det hun prøver å skjule)...

Anonymous poster hash: e1437...a5f

Jeg synes Mette-Marit er kjempeflott!

Har alltid tenkt at hun har vært så slank og fin jeg... Men hun er jo ikke en liten nett petit dame da.

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Samme her.

Herregud......dette tok kaka! :sjokkert::laugh:

Hva skjer med solbriller og?

pupp834.jpg

Helt jævlig!

Anonymous poster hash: 75198...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen hun tok på seg etter at festen startet privat var helt AMAZING, skikkelig prinsessekjole :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen hun tok på seg etter at festen startet privat var helt AMAZING, skikkelig prinsessekjole :)

Jeg ville akkurat inn her for å skrive det samme. Håper å få se et mer closeup-bilde av den. Den hadde blitt for Barbie for kirken, men ser helt super ut som festkjole. Og så skulle jeg ønske noen hadde smugfilmet talen til Chris, den var visst veldig rørende :rodmer:

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjole nr 2 ser jo mye finere ut.



Anonymous poster hash: ba096...362
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Jeg bryr meg ikke om hvor vakker du er eller hvor kongelig du er man røyker ikke i en brudekjole eller bunad.

uff stinke røyk under bryllupsvalsen. Biter meg forøvrig merke i at som alle andre bruder er det strapless som gjelder. Jeg er bitte litt skuffet kjenner jeg, men Madde er jo klassisk og uperclass ikke moteikon.

Endret av Kiara!
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tarta.jpg

Bryllups "kaken" !! Spennende og utradisjonell :)

Et juletre av makroner :laugh: Nam nam :)

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først at kaken var en typisk fransk bryllupskake (Croquembouche).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvor vakker du er eller hvor kongelig du er man røyker ikke i en brudekjole eller bunad.

uff stinke røyk under bryllupsvalsen. Biter meg forøvrig merke i at som alle andre bruder er det strapless som gjelder. Jeg er bitte litt skuffet kjenner jeg, men Madde er jo klassisk og uperclass ikke moteikon.

Hæ? Røyker Madde i brudekjolen?

Anonymous poster hash: 7b6d0...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...