Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hufda!han sa navnet hennes feil! Så hun reagerte på det :s kjipt!!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Jeg er mer imponert over at han klarte å huske alle ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, Maria Fredrikson så "gammel" ut, men det stemmer kanskje også, har jo blitt en del eldre siden de slo igjennom jeg også...

Ellers synes jeg kjolen var fin, men liker bedre som ikke har "markert" overgang mellom over og underdel, eller likte iallefall ikke det på denne.

Anonymous poster hash: f341c...8f1

Oi, Maria Fredrikson så "gammel" ut, men det stemmer kanskje også, har jo blitt en del eldre siden de slo igjennom jeg også...

Ellers synes jeg kjolen var fin, men liker bedre som ikke har "markert" overgang mellom over og underdel, eller likte iallefall ikke det på denne.

Anonymous poster hash: f341c...8f1

Har ikke hun nylig vært kreftsyk? Kan isåfall forklare hvorfor hun ser så gammel ut:)

Anonymous poster hash: 5ddfb...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de sier "I will" i Storbritannia, og siden han har britisk statsborgerskap, så er det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata

Kommer da på det samme hvilket språk de sier ja på vel! Og hvilket ord de velger, i will, i do....

Endret av Ratata
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enda rarere når de snakker til han på svensk også svarer han ja.

Anonymous poster hash: 11e50...cbc

Presten spurte ham jo på engelsk, og henne på svensk.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte at han ristet Madeleines hånd da de ble erklært som ektefeller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at han ristet Madeleines hånd da de ble erklært som ektefeller

Så ut som han tenkte, yesss, vi klarte det :laugh:

Likte også hvordan Daniel tok opp Estelle under Victorias tale, sikkert for å forhindre hylgrining. Og det fungerte ;)

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde høye forventninger, og må si jeg ble litt skuffet. Hadde håpet på en annen kjole, og synes hun er for hardt sminket. Madeleine var virkelig vakker i Haakon og Mette Marits bryllup.

I mine øyne har ingen bruder vært vakrere enn Victoria, hele henne strålte.

Anonymous poster hash: deac7...bf9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

ja kanskje "I will" er britisk da..

dem er så skjønne da... og han er tydelig rørt. vakkert å se på :)

edit. trodde han var amerikansk jeg btw? :klo:

Endret av poindexter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritt etter en svenske på Twitter:

Nå skjønner jeg, som er mann, hvordan dere har det under fotball-VM.

Anonymous poster hash: 27229...0dd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer imponert over at han klarte å huske alle ;)

Imponert iver at han klarte å huske navnet til sin kone? (...eller, klarte det ikke helt heller) . Og det i hele to sekunder etter at presten hadde sagt det?! ..altså, imponert over at han klarte å repetere navnet til sin kone?

Skjønner at han er nervøs altså, men at så mange synes det er pyttpytt synes jeg er rart! Er ikke akkurat campingvogn Laila han giftr seg med!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert iver at han klarte å huske navnet til sin kone? (...eller, klarte det ikke helt heller) . Og det i hele to sekunder etter at presten hadde sagt det?! ..altså, imponert over at han klarte å repetere navnet til sin kone?

Skjønner at han er nervøs altså, men at så mange synes det er pyttpytt synes jeg er rart! Er ikke akkurat campingvogn Laila han giftr seg med!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Herregud så pirkete du er. Det spiller da virkelig ingen rolle. Jeg synes han gjør en god jobb. Han snakker jo ikke engang svensk, og du kan ikke forvente at han uttaler navnet helt slik som de gjør i Sverige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nydelig da de ristet hverandre i hånden. Skulle ønske de så mer på hverandre!

Anonymous poster hash: deac7...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir brudekjolen terningkast fem. Ville gitt den seks om den hadde lange ermer og var litt mindre bar på ryggen. Men forfra er den kjempefin. Mer uskyldig enn jeg hadde trodd :)



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det forresten vanlig i alle svenske bryllup at brudeparet må stå hele vielsen (bortsett fra de korte sekunder de kneler)? Så det samme i Victorias bryllup. Synes det ser slitsomt ut. Men noe må man vel ofre for drømmeprinsen og prinsessen :)



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt at Chris har et smil om munnen, et hjertelig et. Mer av det! Og skulle ønske Madeleine hadde det også. Mere spontane blikk og smil til hverandre.

Anonymous poster hash: deac7...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

synes chris har virket avslappet gjennom seremonien og man ser at han nyter øyeblikket. Madeleine virker noe statisk og påtatt. hun er ikke tilstede på samme måte som han er.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...