Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har allerede sneket seg til et kyss på kinnet, blir nok mer klinings snart :P



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så pirkete du er. Det spiller da virkelig ingen rolle. Jeg synes han gjør en god jobb. Han snakker jo ikke engang svensk, og du kan ikke forvente at han uttaler navnet helt slik som de gjør i Sverige.

Herregud! Hvorfor ha en tråd om det om du bestemmer at man ikke kan kritisere og kommentere de man måtte ønske! Har jeg sagt at han er en dritt fordi an ikke kan navnet til kona si? Synes bare det er veldig rart, spesielt siden det er et kongelig bryllup!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Herregud! Hvorfor ha en tråd om det om du bestemmer at man ikke kan kritisere og kommentere de man måtte ønske! Har jeg sagt at han er en dritt fordi an ikke kan navnet til kona si? Synes bare det er veldig rart, spesielt siden det er et kongelig bryllup!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

synes faktisk det var litt søtt jeg.... viser at han er nervøs og at han er bare et menneske, slik som oss andre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes faktisk det var litt søtt jeg.... viser at han er nervøs og at han er bare et menneske, slik som oss andre :)

Enig :)

Blir for dumt om dette skal utvikle seg til en klagetråd. Det er jo bare kjempemorsomt å følge med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

hun er helt nydelig..... vakker jente. hun har ganske mye sminke på seg, men det er greit siden hun er den hun er. Vanligvis liker jeg mer naturlig bryllupssminke.. men hun er breathtaking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han gjorde sitt for å sjarmere folket ute på Slottsbakken... Artig...!



Anonymous poster hash: f341c...8f1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong Gustav så så alvorlig ut. Så ikke lykkelig ut.

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kong Gustav så så alvorlig ut. Så ikke lykkelig ut.

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Han ser alltid alvorlig ut.

Når det gjelder brudeparet så synes jeg hun var nydelig! Vakker musikk. Og så var det jo søtt at han felte noen tårer. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sto Charlene så langt fremme? Altså sammen med den svenske kongefamilien?

Anonymous poster hash: 51f0a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Marie fra Roxette er ikke til å kjenne igjen jo! Alltid vært fan av Roxette, og det er ikke sånn jeg husker henne overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg syns det var spennende at svenskeprinsen sin kjæreste fikk sitte så langt oppe i nærheten av den svenske kongefamilien! Gjett om de blir neste par ut, da? :danse: Hvor lenge tror dere det blir før vi får en ny forlovelse i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

http://www.kjendis.no/2013/06/08/kjendis/utenriks/prinsesse_madeleine/svenske_kongehuset/kongelig_bryllup/27597078/

Tydelig at kjolen ikke har fått så god respons

Anonymous poster hash: 11e50...cbc

Flere svenske aviser syns kjolen var fantastisk.

Typisk Norge å rakke litt ned veit du.

Hadde en norsk kongelig giftet seg i samme kjole så hadde vel kjolen blitt hyllet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sto Charlene så langt fremme? Altså sammen med den svenske kongefamilien?

Anonymous poster hash: 51f0a...d03

Vil tro det har med rang å gjøre. Siden dette ikke er tronfølgerbryllup, er det flere prinser og prinsesser enn konger og dronninger tilstede. Mens Charlene er fyrstinne.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fyrstinne, hakket under de kongelige. Hadde hun og Albert hatt barn i passende alder, skulle de representert, men siden de ikke har det, kom hun alene, for Albert som fyrste har for høy rang for et prinsessebryllup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg syns det var spennende at svenskeprinsen sin kjæreste fikk sitte så langt oppe i nærheten av den svenske kongefamilien! Gjett om de blir neste par ut, da? :danse: Hvor lenge tror dere det blir før vi får en ny forlovelse i Sverige?

Av respekt for sine søstre så vil jeg tro at forlovelsen blir kunngjort tidligst neste år slik at det går minst to år til neste bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...