AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #201 Skrevet 9. juni 2013 Ååå, kaken ser kjempegod ut Elsker makroner, tipper den smakte! Anonymous poster hash: 7b6d0...7af
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #202 Skrevet 9. juni 2013 At denne dama(datter til JohnFredriksen)er 29 og ikke 50, er helt uforståelig. Hvordan kan noen gjøre noe sånn med ansiktet er forferdelig http://minmote.no/2013/06/milliardaerarving-kathrine-fredriksen-valgte-rodr-i-prinsessebryllupet/ Anonymous poster hash: dc105...936 Trist. Anonymous poster hash: ba096...362 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #203 Skrevet 9. juni 2013 Hæ? Røyker Madde i brudekjolen? Anonymous poster hash: 7b6d0...7af De røyker jo som svamper begge to til vanlig. På bildene av henne fra festen står hun jo ute og røyker. Anonymous poster hash: 51f0a...d03
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #204 Skrevet 9. juni 2013 De røyker jo som svamper begge to til vanlig. På bildene av henne fra festen står hun jo ute og røyker.Anonymous poster hash: 51f0a...d03 Røyker svamper? Siden Chris også røyker så bryr han seg nok ikke om (eller merker) røyklukt ved brudevalsen. Men jeg håper de legger av seg denne uvanen etter hvert begge to. I hvert fall innen det blir aktuelt med små Bernadotte/O'neills Anonymous poster hash: 86b91...4a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #205 Skrevet 9. juni 2013 Røyker svamper? Siden Chris også røyker så bryr han seg nok ikke om (eller merker) røyklukt ved brudevalsen. Men jeg håper de legger av seg denne uvanen etter hvert begge to. I hvert fall innen det blir aktuelt med små Bernadotte/O'neills Anonymous poster hash: 86b91...4a8 Ja. De er kjent som storrøykere. Anonymous poster hash: 93174...1f8
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #206 Skrevet 9. juni 2013 Røyking i slike settinger er trashy. Mette-Marit var vel også ute på røykehjørnet under festen. :s 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #207 Skrevet 9. juni 2013 Røyking i slike settinger er trashy. Mette-Marit var vel også ute på røykehjørnet under festen. :s Tror nesten alle kongelige røyker. Både Märtha, Mette Marit, kongen, dronningen av Danmark og Madeleine røyker eller har røyket. Anonymous poster hash: 93174...1f8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #208 Skrevet 9. juni 2013 De er bare mennesker de også. De er så nydelige. Hun stråler av skjønnhet. Anonymous poster hash: 7865a...03d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #209 Skrevet 9. juni 2013 Røyking i slike settinger er trashy. Mette-Marit var vel også ute på røykehjørnet under festen. :s Ja, hva skal de gjøre da, da? Det er ikke bare å droppe røyken på en festlig dag, som skal være en av de beste dagene i deres liv! Det hadde ødelagt mye av dagen for dem.Anonymous poster hash: 75fbc...7a7 3
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #210 Skrevet 9. juni 2013 Spiller ingen rolle for meg hvem de er eller hva de jobber med røyking i slike settinger ødelegger hele mitt inntrykk av det hele. Røyker ikke selv, så det er sikkert sant det du sier med at det hadde ødelagt dagen det vet jeg ingenting om. Ja, hva skal de gjøre da, da? Det er ikke bare å droppe røyken på en festlig dag, som skal være en av de beste dagene i deres liv! Det hadde ødelagt mye av dagen for dem.Anonymous poster hash: 75fbc...7a7
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #211 Skrevet 9. juni 2013 uff... Trodde de viste bedre. Tror nesten alle kongelige røyker. Både Märtha, Mette Marit, kongen, dronningen av Danmark og Madeleine røyker eller har røyket. Anonymous poster hash: 93174...1f8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #212 Skrevet 9. juni 2013 Spiller ingen rolle for meg hvem de er eller hva de jobber med røyking i slike settinger ødelegger hele mitt inntrykk av det hele. Røyker ikke selv, så det er sikkert sant det du sier med at det hadde ødelagt dagen det vet jeg ingenting om. Nå er verken bryllupet eller festen for din skyld da! Det er for brudeparet!Anonymous poster hash: 75fbc...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #213 Skrevet 9. juni 2013 Royale og kjendiser er også bare mennesker. Bare se på den åpenbare usikkerheten til Celina og Fredriksen. Så er da ikke mer unaturlig at de røyker enn at andre gjør det. Anonymous poster hash: ba096...362
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #214 Skrevet 9. juni 2013 Nå er verken bryllupet eller festen for din skyld da! Det er for brudeparet!Anonymous poster hash: 75fbc...7a7 Klart det er for brudeparet! Noe annet har jeg ikke ment eller sagt. Jeg bare misliker røyking i brudekjole og bunad. For min del er det nok til at jeg tenker røykelukt etc. Vakkert par er de. 1
Purple Basil Skrevet 9. juni 2013 #215 Skrevet 9. juni 2013 Begge kjolene til Madeleine var fantastiske Utrolig fint bryllup 2
Pringle Skrevet 9. juni 2013 #216 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Jeg synes Kathrine Fredriksens kjole var flott, helt riktig for et sosietetsbryllup til tross for at hun brøt alle reglene. Stoffet var fint, det så ikke ut som en gardin og det dekket ordentlig (sammenlign med kronprinsesse Marys kjedelige kjole hvor man også ser underkjolen), splitten var ikke så høy at det ville blitt noe problem med vind (slik som for Celina). Kjolen passet også perfekt til kroppen hennes, hun har fine proporsjoner og ser både passelig myk og passelig veltrent ut. Men ansiktet... hun kan jo ikke noe for at hun er som snytt ut av nesen på sin far... men leppene kunne hun latt være i fred... og nå så hun gammel ut i tillegg. Endret 9. juni 2013 av Pringle
Samaysa Skrevet 9. juni 2013 #217 Skrevet 9. juni 2013 Kathrine Fredriksen ligner på sin far, og i utgangspunktet ser hun vel ut som en ganske normal dame. Det er tydelig at hun har fikset mer enn bare leppene. Ansiktet så helt stivt ut, så skulle ikke forundre meg om hun har botox og fyllinger også. Disse inngrepene pluss all den harde sminken gjør at hun ser veldig hard og bitchy ut. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #218 Skrevet 9. juni 2013 Jeg får ikke fulgt med for jeg gifter meg selv i dag Super spent, ønsk meg lykke til <3 Jeg får ikke fulgt med for jeg gifter meg selv i dag Super spent, ønsk meg lykke til <3 Jeg også giftet meg i går, og fikk ikke sett på Gratulerer med overstått bryllupsdag Jeg hadde iallfall en fantastisk dag. Anonymous poster hash: c2073...85b
Gjest Emera Skrevet 9. juni 2013 #219 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Røyker svamper? Anonymous poster hash: 86b91...4a8 Ja. Røyker som svamper og drikker som skorsteiner. Endret 9. juni 2013 av Emera
Mariahamm Skrevet 9. juni 2013 #220 Skrevet 9. juni 2013 Skjønner tanken med å ikke røyke i bryllup, men å ødelegge dagen med røyksug dersom man røyker er jo ikke akkurat nødvendig det heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå