Gjest Skogkar Skrevet 28. mai 2013 #141 Skrevet 28. mai 2013 Ja, det står et spørsmål. Jeg kan ikke se noen "innvandrerfiendtlige som ønsker borgerkrig". Men det kan visst du. Ser du disse innvandrerfiendtlige som ønsker borgerkrig ofte? Kommer de inn på soverommet om kvelden? Bor de på loftet ditt? Håper du får hjelpen du trenger. i-mariuz er et håpløst tilfelle. Det er bare å ignorere ham. Han gadd ikke en gang svare eller ta stilling til mitt lange og gjennomtenkte innlegg. Han er bare en simpel dust. 1
Gjest Skogkar Skrevet 28. mai 2013 #142 Skrevet 28. mai 2013 Nå er jo også en politimann siktet for uaktsomt drap. Lurer på hva hans kollegaer, familie, venner og bekjente synes om det? Lurer på hva politiet, som tross alt ser virkeligheten på kloss hold, tenker om det som skjer. Får Sverige, eller Norge for den saks skyld, et politi som blir mer og mer innvandringsfiendtlige samtidig som innvandrergjenger og pøbler blir mer politifiendtlige..ja, da har vi kokt oss ei fin suppe. Tror middagen snart er servert jeg.
jabx Skrevet 1. juni 2013 #143 Skrevet 1. juni 2013 Jepp, jeg har nemlig en rekke internasjonale undersøkelser å støtte meg på, mens det eneste de innvandringsfiendtlige kan vise til er noen få pøbler som lager bråk i et avgrenset områder som liksom skal bli borgerkrig haha Hvis undersøkelsene dine faktisk har noe for seg så er jo situasjonen verre enn noen kunne ane. Til tross for slik enorm "suksess" med integrering, opplever Sverige enorme problemer med innvandringen. De seneste tids hendelser beviser jo faktisk at selv når man gjør det godt med integrering, vil det gå til helvete før eller senere. Dette må jo være spikeren i kista på multikulturalismen. 2
jabx Skrevet 1. juni 2013 #144 Skrevet 1. juni 2013 Nå er jo også en politimann siktet for uaktsomt drap. Hva skjedde?
kat-e Skrevet 1. juni 2013 #145 Skrevet 1. juni 2013 Nå er jo også en politimann siktet for uaktsomt drap. Lurer på hva hans kollegaer, familie, venner og bekjente synes om det? Lurer på hva politiet, som tross alt ser virkeligheten på kloss hold, tenker om det som skjer. Får Sverige, eller Norge for den saks skyld, et politi som blir mer og mer innvandringsfiendtlige samtidig som innvandrergjenger og pøbler blir mer politifiendtlige..ja, da har vi kokt oss ei fin suppe. Tror middagen snart er servert jeg. Snakk om å gi etter for demonstrantene. Mannen stormet jo i mot politiet med en maschete. Siktelsen er politisk. 2
jabx Skrevet 1. juni 2013 #146 Skrevet 1. juni 2013 Siden alle er så forvirret at de ikke klarer å komme med linker om siktelsen mot politimannen, så har jeg en her: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Politimann-i-Husby-etterforskes-for-drap-7214133.html Det er altså snakk om politmannen som skjøt den rabiate machetedesperadoen. Lukter politisk siktelse ja. Man må til enhver pris legge seg flate for den fremmedkulturelle mobben. 2
Gjest iMariuz Skrevet 2. juni 2013 #147 Skrevet 2. juni 2013 Dette må jo være spikeren i kista på multikulturalismen. Nei, hvorfor skulle det være det? Fungerer godt i USA og Canada hvor de har lykkes enda bedre med integreringen og har lengre erfaring med å ta imot ikke-vestlige
Gjest Lincoln Skrevet 2. juni 2013 #148 Skrevet 2. juni 2013 Nei, hvorfor skulle det være det? Fungerer godt i USA og Canada hvor de har lykkes enda bedre med integreringen og har lengre erfaring med å ta imot ikke-vestlige USA med sine over trehundre millioner innbyggere har faktisk lavere innvandring fra Somalia enn både Norge og Sverige. Der har vi et eksempel til etterfølgelse. I tillegg er det slik at i USA får innvandrere lite og ingenting fra staten, noe som selvsagt er både en begrensende og stimulerende faktor. Det gleder meg at du synes at vi bør følge USAs eksempel. Jeg er helt enig,
jabx Skrevet 2. juni 2013 #149 Skrevet 2. juni 2013 Nei, hvorfor skulle det være det? Fungerer godt i USA og Canada hvor de har lykkes enda bedre med integreringen og har lengre erfaring med å ta imot ikke-vestlige I USA stilles det krav til innvandrere. De får ikke sydd puter under armene, men må jobbe hardt for å klare seg. Lavkvalitetsinnvandrere holder seg unna fordi de ikke vil komme noen vei der. Når det er sagt, har også USA problemer med ikke-vestlige innvandrere. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #150 Skrevet 23. oktober 2017 Venter fortsatt i spenning på at denne borgerkrigen skal bryte ut, skjer nok any day nå for det har breivikerne sagtAnonymkode: e860a...b25
ElinX0Xpoliti Skrevet 23. oktober 2017 #151 Skrevet 23. oktober 2017 34 minutes ago, AnonymBruker said: Venter fortsatt i spenning på at denne borgerkrigen skal bryte ut, skjer nok any day nå for det har breivikerne sagt Anonymkode: e860a...b25 Om vi snakker om Sverige om du ikke har fått det med deg, om vi bare tar Gotland så er det 2 borgerverns grupper på ca 1200 personer som er dannet av SD og lokal folk på en populasjon på 20 000. Sverige har også misset kontrollen over 63 områder og politiet sier Hjelp oss, hjelp oss. Velferd systemet er på totalt havari, der i år kutter de enda en gang tilbudet til pensjonistene. Jeg så langt jeg kan se drar Sverige planer å bruke Norsk og Dansk militær til holde kontrollen siden Svensk militær ikke kan opprettholde seg selv. Jeg vet ikke hva du jubler for, situasjonen er langt verre i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #152 Skrevet 23. oktober 2017 De som ikke har sett problemene som Sverige står ovenfor når det gjelder innvandrere fra midt-østen har nok ikke lest seg godt nok opp. Det er trist at Sverige prøver å skjule fakta, istede for å ha en god åpenhet. Åpenhet er helt sentralt om de ønsker å få bukt med problemet de nå har. Anonymkode: 0b2bf...bae 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #153 Skrevet 24. oktober 2017 21 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Om vi snakker om Sverige om du ikke har fått det med deg, om vi bare tar Gotland så er det 2 borgerverns grupper på ca 1200 personer som er dannet av SD og lokal folk på en populasjon på 20 000. Sverige har også misset kontrollen over 63 områder og politiet sier Hjelp oss, hjelp oss. Velferd systemet er på totalt havari, der i år kutter de enda en gang tilbudet til pensjonistene. Jeg så langt jeg kan se drar Sverige planer å bruke Norsk og Dansk militær til holde kontrollen siden Svensk militær ikke kan opprettholde seg selv. Jeg vet ikke hva du jubler for, situasjonen er langt verre i dag. Ja, "tøffinger" med hakekrors og barberte skaller som skal "beskytte" befolkningen ved å bryte loven Sikkert tegn på den nærstående borgerkrigen breivikerne her inne marer om Anonymkode: e860a...b25
wintergirl Skrevet 24. oktober 2017 #154 Skrevet 24. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, "tøffinger" med hakekrors og barberte skaller som skal "beskytte" befolkningen ved å bryte loven Sikkert tegn på den nærstående borgerkrigen breivikerne her inne marer om Anonymkode: e860a...b25 Breivikerne? Hva har Breivik med saken å gjøre,at noen faktisk er oppegående og tør å se realiteten i øyne og si ifra, enn de som later til at alt er bra og tier ned en så viktig sak? 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Venter fortsatt i spenning på at denne borgerkrigen skal bryte ut, skjer nok any day nå for det har breivikerne sagt Anonymkode: e860a...b25 Om så ikke borgerkrig så blir det enda mer brenning av biler og enda mer lovløshet i Sverige. Politiet sliter selv og forteller om de høye voldtektsstatistikkene som øker med innvandringen+ drap og annet kriminalitet. Du får bare le videre. Fortsetter det sånn så blir det ille. 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 24. oktober 2017 #155 Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, "tøffinger" med hakekrors og barberte skaller som skal "beskytte" befolkningen ved å bryte loven Sikkert tegn på den nærstående borgerkrigen breivikerne her inne marer om Anonymkode: e860a...b25 Du er helt på jorde om du kaller 60 årige bestemødre som organiserer dette for neo nazister. Det var 6-9 nord front folk der, som deler noen nazistiske ider under 2015 demonstrasjonen det er ingen neo nazister som kommer ifra Gotland. Hvem her snakker for Breivik, Kan du vise meg noen. Ganske tøff du selv som gjemer deg bak AB fusjonen. Du har ingen argumenter igjen derfor bruker du Emojys og skittkasting, og det er mer trist enn du aner. Endret 24. oktober 2017 av ElinX0Xpoliti 1
Gjest Karts Skrevet 24. oktober 2017 #156 Skrevet 24. oktober 2017 Tviler. Sverige er et pittelite land. På størrelse med et "nabolag" i Asia/Afrika/Latin-Amerika. Tviler på at de kommer til å starte en slags krig med ikke-vestlige. For det er ikke akkurat mulig å "se" hvem som er muslim.
ElinX0Xpoliti Skrevet 24. oktober 2017 #157 Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 1 hour ago, Karts said: Tviler. Sverige er et pittelite land. På størrelse med et "nabolag" i Asia/Afrika/Latin-Amerika. Tviler på at de kommer til å starte en slags krig med ikke-vestlige. For det er ikke akkurat mulig å "se" hvem som er muslim. Se her Sverige har 2 valg, enten å sette inn militæret eller gjøre ingen ting og skylde alt på "høyre ekstreme". Om De gjør det første så har de defakto innrømt at immigrasjonen er feil slått til det punktet at de spørre andre om hjelp og omgjøre på en eller annen måte det de har gjort i godhets rus. Dette vil innebære å kartlegge, hus til hus sjekking, kraftig overvåking og skape et svensk muslimsk råd kontrollert av staten og godkjenne imamer, Forbud av wahabisme, sulifisme og teokratisk autkratisk styre, forbud av sharia. Noe mindre vil ikke ikke fungere med mindre de velger deportere da. Om de gjør ingen ting og del av byene blir til defako små enklaver i seg selv, kommer perfiriet (distriktene) tilslutt ikke å betale skatt og bli en motpol til enklavene og essensielt staten kollapser og blir til Somalia. Sverige som Norge er byene totalt avheng av diskrikene for å overleve, Oslo som hovedstad tar ekstremt mye av skattebetalerens penger for byråkrater og fordeler penger til folk som ikke er fortjent til dette, om skatten ikke kan inndrives så er Oslo over samme med Stockholm og enklaver med muslimer som bor der kommer til å komme i konflikt med lokal befolkingen eller såkalt oss. Dette har skjedd ofte i historien, Roma, Konstiopel, Aten, Persia, Qui osv osv, det som skjer er at nytt pax emperie tar over det gamle maktsentere og "skaper fred" og orden eller en mørk alder som varer fler hundre år før fremskritt skjer igjen. Endret 24. oktober 2017 av ElinX0Xpoliti 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #158 Skrevet 26. oktober 2017 På 23.10.2017 den 13.35, AnonymBruker skrev: Venter fortsatt i spenning på at denne borgerkrigen skal bryte ut, skjer nok any day nå for det har breivikerne sagt Anonymkode: e860a...b25 Forsøk på latterliggjøring, er en hersketeknikk. Det må bety at du ikke har noen saklige argumenter å komme med. Hvorfor kaller du innvandringskritikere for breivikinger? Husk at vi er virkelige mennesker, i det virkelige livet, med familier, jobb, venner og alt som hører med. Det er en temmelig sterk beskyldning å komme med. Anonymkode: 01aa5...ac9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #159 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kaller du innvandringskritikere for breivikinger? Husk at vi er virkelige mennesker, i det virkelige livet, med familier, jobb, venner og alt som hører med. Det er en temmelig sterk beskyldning å komme med. Sniff sniff, alle ær så slemme med meg Stakkars lille høyrerasist, du får gå å grine litt på neste Vrigrid møte da vetdu Anonymkode: e860a...b25
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #160 Skrevet 26. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sniff sniff, alle ær så slemme med meg Stakkars lille høyrerasist, du får gå å grine litt på neste Vrigrid møte da vetdu Anonymkode: e860a...b25 Som sagt: Forsøk på latterliggjøring, er en hersketeknikk. Det må bety at du ikke har noen saklige argumenter å komme med. Du har allerede tapt. Anonymkode: 01aa5...ac9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå