AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #102 Skrevet 25. mai 2013 For grei oppdatering for hva som skjer i kveld: https://www.realiste...raskravallerna/ Svensk media = 100% ubrukelig. Jeg synes det i utgangspunktet er bra at folket beskytter seg mot pøbler og vandaler, spesielt når myndighetene er såpass tafatte og bare bortforklarer samt setter merkelapper på kritikere. Jeg håper likevel at ingen uskyldige blir rammet av dette borgervernet, noe som dessverre fort kan skje når lynsjestemningen er igang. Uansett hva som skjer så er det politikernes udugelighet som har skylden. Kjære Jegern Puahate; vanligvis ser jeg bare brukernavnet ditt og scroller forbi i frykt for å måtte slå hodet mitt gjentatte ganger i hodet for å eliminere dumskapen før den slår rot, men her leste jeg det faktisk da dette ikke var en tråd om kvinner. Dette høres muligens syrlig ut, men jeg ville egentlig bare si at dette var et svært vettugt innlegg og at jeg er således meget positivt overrasket. Så vet jeg at du er i stand til et mer nyansert syn på ting! Kudos. Anonym poster: 2349f87b6b67a1e88ca213f840270aa6
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #103 Skrevet 25. mai 2013 Hjelpes! Er det noen som har hørt intervju med Fabian Stang i dag, på TV2 eller Ukeslutt? Han sammenligner tidliger tiders Tveita-gjengen (som var hvite) og 1. mai bråk, med urolighetene i Sverige. Hvor får Høyre disse nissene sine fra? Og enda verre, det sies at han er så populær som ordfører! Uforståelig.
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #104 Skrevet 26. mai 2013 Deutsche Wirtschafts Nachrichten rapporterer om at Sverige er nær borgerkrig: ”In Schweden droht der Bürgerkrieg: Bürgerwehren gegen die Polizei. Schweden steht an der Schwelle zu einem Bürgerkrieg: Nach den Ausschreitungen von Einwanderern haben sich die Schweden zu Bürgerwehren zusammengeschlossen. Sie trauen der Polizei offenkundig nicht zu, dass sie die Lage unter Kontrolle bringen kann.” ”I Sverige truer borgerkrigen: Borgervern mot politiet. Sverige står på terskelen til borgerkrig. Etter innvandrerurolighetene har svenskene sluttet seg sammen til borgervern. De tror åpenbart ikke at politiet kan få situasjonen under kontroll.” Det blir ikke borgerkrig kun fordi noen få pøbler lager bråk i et begrenset område som flertallet tar avstand fra og ikke deltar i, Sverige har blitt kåret til beste land på integrering og gjør det svært godtintegreringsmessig og det vil ikke denne saken endre på. Så de innvandringsfiendtlige som håper på borgerkrig blir nok skuffet.
Gjest Skogkar Skrevet 26. mai 2013 #105 Skrevet 26. mai 2013 Det blir ikke borgerkrig kun fordi noen få pøbler lager bråk i et begrenset område som flertallet tar avstand fra og ikke deltar i, Sverige har blitt kåret til beste land på integrering og gjør det svært godtintegreringsmessig og det vil ikke denne saken endre på. Så de innvandringsfiendtlige som håper på borgerkrig blir nok skuffet. Link til at Sverige har blitt kåret til beste land på integrering? Få pøbler? 35 stykker ble arrestert i natt. I følge venner jeg har i Stockholm så er det borgerkriglignende tilstander i drabantbyene nå. Folk holder seg innendørs. Masse tilfeller av overfall, blind vold osv som mediene ikke rapporterer om. Jeg forstår at din agenda her inne av en eller annen grunn er å hvitmale innvandringen. Om du er blitzer eller radikal venstreekstremist vet jeg ikke, men jeg tar ikke noe du sier for god fisk. Du er en propagandafigur som sprer løgn. Sverige har 15% innvandrere, og allerede nå ser vi hva det vil komme mer av i årene som kommer. Massiv innvandring FUNGERER ikke. Da spiller det liten rolle at Sverige eventuelt har vunnet noen form for "best i klassen" award fra ett eller annet institutt for rosa skyer og skylapper på. Men sånne som deg kommer vel til å sitte og vugge fram og tilbake på gulvet til slutt. "Innvandringen er bare positiv" "Norge ble best i test i innvandringen" "Jeg er for flerkultur" "Jeg fortjente dette" "Dette er bare barnesykdommer" Ta deg en bolle. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2013 #106 Skrevet 26. mai 2013 lol, og så... 'hundrevis av svenske nasjonalister dukker opp i Stockholm' http://www.nationell.nu/2013/05/24/300-nationella-i-stockholm-polisen-till-attack/
Gjest Lincoln Skrevet 26. mai 2013 #107 Skrevet 26. mai 2013 Det blir ikke borgerkrig kun fordi noen få pøbler lager bråk i et begrenset område som flertallet tar avstand fra og ikke deltar i, Sverige har blitt kåret til beste land på integrering og gjør det svært godtintegreringsmessig og det vil ikke denne saken endre på. Så de innvandringsfiendtlige som håper på borgerkrig blir nok skuffet. Fortell mer om denne kåringen, og utdyp gjerne hvordan massive innvandreropptøyer passer inn i den fantastiske integreringspolitikken til svenskene
Meridian Skrevet 26. mai 2013 #108 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jeg syns disse pøblene kan rydde opp etter seg i stockholm når de er ferdig å herje. Da får de jo noe å gjøre på også. Jobbe fra 9-15 hver dag, det er jobb det! Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke noen prater med disse ungdommene og setter de kraftig på plass. Hvorfor tør ingen det? Er det så vanskelig å tale til folket og si "Nok er nok!" Om ikke foreldrene til disse ungdommene kan ta seg av de, så får de som styrer landet tale til de. Eller er det kanskje rasistisk.... Lurer på hva som hadde skjedd etnisk svensk ungdom hadde holdt på sånn? Eller nei, de gjør jo ikke det, fordi de har foreldre som passer på. Hvor er foreldrene til disse pøblene? Eller er de også arbeidsløse? Endret 26. mai 2013 av Bølle
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #109 Skrevet 26. mai 2013 Link til at Sverige har blitt kåret til beste land på integrering? Få pøbler? 35 stykker ble arrestert i natt. Sverige best på integrasjon for n'te gang på rad: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7527360 Jepp, de utgjør kun noen promille av det totale antall innvandrere. Resten deltar ikke i dette og tar avstand fra det. Blir ikke noen borgerkrig av slikt, så der må jeg nok skuffe de innvandringsfiendtlige 1
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #110 Skrevet 26. mai 2013 Fortell mer om denne kåringen, og utdyp gjerne hvordan massive innvandreropptøyer passer inn i den fantastiske integreringspolitikken til svenskene Hvilke massive opprør? Det som skjer nå er det kun noen promille av den totale innvandringsbefolkningen som deltar i og det skjer i svært avgrensede områder. Så nasjonalistene og de innvandringsfiendtlige som drømmer om borgerkrig blir nok skuffet. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7527360 1
Gjest Lincoln Skrevet 26. mai 2013 #111 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Hvilke massive opprør? Det som skjer nå er det kun noen promille av den totale innvandringsbefolkningen som deltar i og det skjer i svært avgrensede områder. Så nasjonalistene og de innvandringsfiendtlige som drømmer om borgerkrig blir nok skuffet. http://www.nrk.no/ny...erden/1.7527360 Men hvorfor skjer dette hos svenskene som er så flinke på integrering mon tro? Og ja, du har nok helt rett, Sverige er rene utstilingsvinduet for fremmedkulturell innvandring. Når man ser hvor bra det går der så er det ingenting man heller vil enn å ha en ukontrollert innvandring. Endret 26. mai 2013 av Lincoln
Gjest Lincoln Skrevet 26. mai 2013 #112 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Sverige best på integrasjon for n'te gang på rad: http://www.nrk.no/ny...erden/1.7527360 Jepp, de utgjør kun noen promille av det totale antall innvandrere. Resten deltar ikke i dette og tar avstand fra det. Blir ikke noen borgerkrig av slikt, så der må jeg nok skuffe de innvandringsfiendtlige HAHAHA - ja tenk om vi var like flinke på integrasjon som dem! Da hadde vi også kunnet hatt store opptøyer i byene våre! Målingen har fullstendig galt premiss, og setter likhetstegn mellom liberal innvandringspolitikk og god integreringspolitikk. At Sverige har Europas mest liberale innvandringspolitikk er en kjent sak, og nå har de virkelig begynt å få kjenne prisen for det. Endret 26. mai 2013 av Lincoln
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #113 Skrevet 26. mai 2013 Men hvorfor skjer dette hos svenskene som er så flinke på integrering mon tro? Og ja, du har nok helt rett, Sverige er rene utstilingsvinduet for fremmedkulturell innvandring. Når man ser hvor bra det går der så er det ingenting man heller vil enn å ha en ukontrollert innvandring. - At de er flinke på integrering betyr ikke at systemet er perfekt av den grunn, de har mangler i systemet sitt og når man itillegg fikk finanskrisen med medførende økende ledighet og sosiale forskjeller forsterket dette problemene. Likevel utgjør bråkmakerne noen få promille av den totale innvandrerbefolkningen mens resten holder seg utenfor og tar avstand fra dette noe som nok sårer de innvandringsfiendtlige på ytre-tøysehøyre som håper på borgerkrig. - Er ingen som tar til ordet for ukontrollert innvandring, det er enighet om at den må kontrolleres og ha begrensninger. Selv Sverige har strammet inn bla. gjennom et forsørgingskrav for familieinnvandring. 1
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #114 Skrevet 26. mai 2013 HAHAHA - ja tenk om vi var like flinke på integrasjon som dem! Da hadde vi også kunnet hatt store opptøyer i byene våre! Det er slik det er at noen vil alltid være ute etter bråk, men disse utgjør altså kun noen promille av innvandringsbefolkningen i svært begrensede områder mens flertallet holder seg utenfor og tar avstand. Det skyldes selvsagt at integreringen fungerer godt, at det sårer de innvandringsfiendtlige som har våte drømmer om borgerkrig får så være *gjeeesp* 1
Gjest Lincoln Skrevet 26. mai 2013 #115 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Det er slik det er at noen vil alltid være ute etter bråk, men disse utgjør altså kun noen promille av innvandringsbefolkningen i svært begrensede områder mens flertallet holder seg utenfor og tar avstand. Det skyldes selvsagt at integreringen fungerer godt, at det sårer de innvandringsfiendtlige som har våte drømmer om borgerkrig får så være *gjeeesp* Jada, integreringen i Sverige fungerer så godt at. Det ser vi alle! Lykke til med å selge inn det! Hvillken psyko-organisasjon er det du tilhører egentlig? Folk er folk? SOS rasisme? Blitz? Endret 26. mai 2013 av Lincoln 1
Gjest iMariuz Skrevet 26. mai 2013 #116 Skrevet 26. mai 2013 Jada, integreringen i Sverige fungerer så godt at. Det ser vi alle! Lykke til med å selge inn det! Jepp, jeg har nemlig en rekke internasjonale undersøkelser å støtte meg på, mens det eneste de innvandringsfiendtlige kan vise til er noen få pøbler som lager bråk i et avgrenset områder som liksom skal bli borgerkrig haha 1
Gjest Lincoln Skrevet 26. mai 2013 #117 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jepp, jeg har nemlig en rekke internasjonale undersøkelser å støtte meg på, mens det eneste de innvandringsfiendtlige kan vise til er noen få pøbler som lager bråk i et avgrenset områder som liksom skal bli borgerkrig haha Åja, du har internasjonale undersøkelser ja! Ja, det er jo mye mer verdt enn hva man kan se med sine egne øyne! Vi får håpe at vi blir like flinke til å integrere som svenskene, det er altfor lite opprør her til lands, ikke sant? Endret 26. mai 2013 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #118 Skrevet 26. mai 2013 Jeg tror ikke problemet ene og alene kan sentreres til opptøyene, men også i stor grad hvordan det hanskes og hvordan folk reagerer på det. Selv om ikke det angår den jevne svenske direkte, påvirkes hen jo likevel, ikke sant? Uten å ha noen kilder til grunn kan jeg se for meg at atmosfæren er nokså ille, spesielt i de områdene som fungerer som krigssoner (i mangel på bedre ord), men at det også sprer seg rundt, som vi så i facebookdiskusjonen noen la ut bilde av ovenfor. Det blir et press som ulmer i samfunnet og det får ikke utløp gjennom en objektiv vinkling i media eller noen ordentlig diskusjon rundt temaet fra statens side, så folk tar det naturlig nok i egne hender. Men som vi har sett tendenser til tidligere, folk radikaliseres fort og får gjerne blod på tann av små hendelser som egentlig ikke behøver å bety noe, og man får dermed en kjedereaksjon hvor presset bare stiger og stiger innad i Sverige. Noen borgerkrig tror jeg ikke det blir direkte innen kort tid, men stemningen er utvilsomt vond og betent og det kommer ikke til å bli bedre før styresmaktene tar grep om det ved å la folket føle seg hørt og respondert til. Beklager krotete skriving. Dette er ikke et svar til den forløpende diskusjonen ovenfor, bare litt tenkning fra min side. : ) Anonym poster: 2349f87b6b67a1e88ca213f840270aa6
Gjest iMariuz Skrevet 27. mai 2013 #119 Skrevet 27. mai 2013 Åja, du har internasjonale undersøkelser ja! Ja, det er jo mye mer verdt enn hva man kan se med sine egne øyne! Vi får håpe at vi blir like flinke til å integrere som svenskene, det er altfor lite opprør her til lands, ikke sant? Hehe, ytre-tøysehøyre forsøker å lage storm i vannglass over det som skjer i Sverige for det er nemlig et stort mindretall som deltar i dette i et avgrenset område mens resten ikke deltar og tar avstand fra det som skjer. Hvorfor forsøker dere å late som noe annet? Har dere så stort håp om at det skal bli borgerkrig i Sverige? Hehe, brunskjortene er så enkle. 1
Gjest Lincoln Skrevet 27. mai 2013 #120 Skrevet 27. mai 2013 Hehe, ytre-tøysehøyre forsøker å lage storm i vannglass over det som skjer i Sverige for det er nemlig et stort mindretall som deltar i dette i et avgrenset område mens resten ikke deltar og tar avstand fra det som skjer. Hvorfor forsøker dere å late som noe annet? Har dere så stort håp om at det skal bli borgerkrig i Sverige? Hehe, brunskjortene er så enkle. Jada, det går så fint så! Malmø også er jo et prakteksempel på den svenske suksessmodellen. Nordens mest multikriminelle by, der er det slike opptøyer minst en gang i året. Lykke til med å selge inn den svenske modellen du, din psykofant. Jeg registrerer at 99.99 % av den norske befolkning tilhører ytre-tøysehøyre i følge deg, så det burde kvalifisere til å putte deg på et galehus med resten av de Tjen Folket-gærningene du tilhører. Kos deg med trygda! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå