Gjest Lincoln Skrevet 24. mai 2013 #81 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har ikke noe tro på at internasjonale organ og ulike watchgroups bryr seg om at det formelt sett er et demokrati i Sverige, hvis det ikke fungerer slik i praksis. Men for all del. Sikkert helt jævlig der. Konspirasjon og sånt. Skikkelig undertrykkende greier. Dra til f.eks. Malmø og fortell at du liker Sverigedemokratarna så skal du få se hvor "demokratisk" mottatt du blir.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #82 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har ikke noe tro på at internasjonale organ og ulike watchgroups bryr seg om at det formelt sett er et demokrati i Sverige, hvis det ikke fungerer slik i praksis. Men for all del. Sikkert helt jævlig der. Konspirasjon og sånt. Skikkelig undertrykkende greier. Man kan ikke måle konformitet, selvsensur og ensretting utifra statistikk på en tabell. Selvsensur er bare et problem, langt viktigere er det at journalister faktisk ikke føler de sensurerer seg i det hele tatt. Grunnen til at de nettopp har de posisjonene de har er fordi de elsker flerkulturen. Hvis de ikke hadde hatt de holdningene de har så hadde de ikke vært der de er. Og de beskytter posisjonene sine. Du kan jo forsøke å finne kritiske journalister i toneangivende svenske medier til innvandringspolitikken som føres? Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720
oeas Skrevet 24. mai 2013 #83 Skrevet 24. mai 2013 Uten å gå inn på detaljer, så kan jeg bare bekrefte det Lincoln sier. I tillegg er det bare å gå inn på diverse norske blogger, forum og kommentarfelt til YT videoer og facebook innlegg, så forstår du snart hvordan ståa er i Sverige. Svensker som oppriktig roper om hjelp og er dypt fortvilet over at de ikke blir hørt i sitt eget land. Hører det står mye spennende inne på VG Debatt, også, om den norske regjeringen, for eksempel. Skumle greier. Ordentlig hysj-hysj. Visst nok demokratisk underskudd i Norge, også, har jeg lest. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #84 Skrevet 24. mai 2013 Når det står på internett er det sant. Anonym poster: 482582e96aac2300afbf80ba3d5959dc
Gjest Lincoln Skrevet 24. mai 2013 #85 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Hører det står mye spennende inne på VG Debatt, også, om den norske regjeringen, for eksempel. Skumle greier. Ordentlig hysj-hysj. Visst nok demokratisk underskudd i Norge, også, har jeg lest. Reis til Sverige du og gå med en SD-button gjennom Malmø sentrum. Siden det er et slik demokratisk fyrtårn så er det jo ingenting i veien for det! Les på www.avpixlat.info eller www.friatider.se så får du et kritisk blikk på Sverige fra svensker selv. Det vil si, hvis du er interessert i fakta. Noe sier meg at du ikke er det. Endret 24. mai 2013 av Lincoln 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #86 Skrevet 24. mai 2013 Hører det står mye spennende inne på VG Debatt, også, om den norske regjeringen, for eksempel. Skumle greier. Ordentlig hysj-hysj. Visst nok demokratisk underskudd i Norge, også, har jeg lest. Du kan jo forsøke å finne kritiske journalister i toneangivende svenske medier til innvandringspolitikken som føres? Det bør jo være lett for deg. Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #87 Skrevet 24. mai 2013 Fy søren. Jeg venta bare på ansvarsfraskrivelsen, og HER kom den sannelig.. "Da Stockholm-politiet skjøt og drepte en 68-åring i sin egen leilighet i Husby, påkallet de seg mobbens vrede." Selvfølgelig, da er det jo nesten greit liksom... Innvandrerungdom kan jo ikke på noen måte stilles til ansvar ovenfor egne handlinger, der de brenner uskyldiges biler, tenner på hus og skriker religiøse kamprop når de banker opp politiet. Dette er vel bare en smakebit på hvilke sinnsyke tilstander vi vil få etterhvert. Anonym poster: 58f2f33bc8370a09a63579720eb2b2a6 Politimannen er kanskje drapsmann og det skal i utgangspunktet derfor være like ille som når han negern drepte den engelskmannen på åpen gate. Hvis ikke så er man verdikorrupt...eller at man er etnosentristisk.
Gjest Lincoln Skrevet 24. mai 2013 #88 Skrevet 24. mai 2013 Politimannen er kanskje drapsmann og det skal i utgangspunktet derfor være like ille som når han negern drepte den engelskmannen på åpen gate. Hvis ikke så er man verdikorrupt...eller at man er etnosentristisk. For en latterlig sammenligning. At du er verdikorrupt er helt tydelig ihvertfall. 2
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #89 Skrevet 24. mai 2013 For en latterlig sammenligning. At du er verdikorrupt er helt tydelig ihvertfall. Nei, mennesker er mennesker. Akkurat som london-terroristen(e) skal ha straff så skal en politimann som gjør det samme ha straff.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #90 Skrevet 24. mai 2013 Hvis arbeidsledighet er den store forklaringen på slike opptøyer i Frankriket, Hellas og Sverige, hvorfor fortsetter inntaket av innvandrere? Blir ikke arbeidsledigheten større da?
Gjest Lincoln Skrevet 24. mai 2013 #91 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Nei, mennesker er mennesker. Akkurat som london-terroristen(e) skal ha straff så skal en politimann som gjør det samme ha straff. Ja, jeg er enig i at en politimann som går til angrep på en tilfeldig forbipasserende på åpen gate og hugger hodet av ham skal ha straff. Endret 24. mai 2013 av Lincoln
marion Skrevet 25. mai 2013 #92 Skrevet 25. mai 2013 Fyttihelvete! ...trodde aldri i livet det skulle være så ille. Er på helgetur å besøker en venninne i Stockholm. Her vi bor på Södermalm virker det ganske så rolig, men bare noen hundre meter sørover over Årstaviken er det jo helt texas. Gikk ute i går og der var det ikke bare biler i brann men drøssevis med butikker hvor rutene var smadret. Ser jo som en krigssone! Men det som skremte meg enda mer var ikke bare denne pøbelgjengen som herjet rundt, men MANGE åpenbart nynazistsympatisører som samlet seg i gjenger og gikk løs på denne pøbelgjengen. Så bl.a. en fyr som stod å hoppet opp på taket på en bil hvor 4-5 skinheads kom til og ga han skikkelig juling. Turde ikke stå der mer og kom oss fort som f.. vekk derfra. Politiet ba også folk holde seg inne. :-( Det her er jo helt vilt! Hvis politikerne i Sverige fortsetter å lukke øynene for dette vil dette bli helt ille. De tør jo knapt gi kommentarer i media. Kan umulig gå bra dette.. Du har en hel haug sinte ungdommer med innvandrerbakgrunn som åpenbart virkelig går inn for å skape kaos og gjøre hærverk, og nå "svenske" ungdommer med fiendtlige holdninger til innvandrere som er dritforbanna og vil "ta" disse.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #93 Skrevet 25. mai 2013 Når Sveriges myndigheter svikter i å opprettholde ro og orden, må folk gjøre noe selv for egen sikkerhet. Da oppstår det borgervern. Skjønner ikke hvorfor Stockholms politi er redd for det - det er bare å ta dere sammen og gjøre jobben deres, kjære politi, så blir det ikke behov for borgervern. Anonym poster: 12a33fff60f3415db3e82c63c28b3eca 1
jabx Skrevet 25. mai 2013 #94 Skrevet 25. mai 2013 Hvordan kan det at jeg ikke registrerer noe kritikk av mediene eller tilstanden til demokratiet i Sverige nettopp være et bevis på det du kaller for "det enorme demokratiske underskuddet" blant etablissementet i Sverige? Jeg snakker jo selvfølgelig om internasjonale organer, ulike watchgroups og den type ting. For disse gruppene er det legitimt å trakassere motstandere av masseimport av fremmedkultur. De frykter sannsynligvis også voldsom motstand hvis de våger å gjøre noe som ser ut som de støtter innvandringsmotstandere.
jabx Skrevet 25. mai 2013 #95 Skrevet 25. mai 2013 Politimannen er kanskje drapsmann og det skal i utgangspunktet derfor være like ille som når han negern drepte den engelskmannen på åpen gate. Hvis ikke så er man verdikorrupt...eller at man er etnosentristisk. Det er like ikke å drepe noen i selvforsvar som det er å henrette noen på åpen gate?
sebastianen Skrevet 25. mai 2013 #96 Skrevet 25. mai 2013 Fyttihelvete! ...trodde aldri i livet det skulle være så ille. Er på helgetur å besøker en venninne i Stockholm. Her vi bor på Södermalm virker det ganske så rolig, men bare noen hundre meter sørover over Årstaviken er det jo helt texas. Gikk ute i går og der var det ikke bare biler i brann men drøssevis med butikker hvor rutene var smadret. Ser jo som en krigssone! Men det som skremte meg enda mer var ikke bare denne pøbelgjengen som herjet rundt, men MANGE åpenbart nynazistsympatisører som samlet seg i gjenger og gikk løs på denne pøbelgjengen. Så bl.a. en fyr som stod å hoppet opp på taket på en bil hvor 4-5 skinheads kom til og ga han skikkelig juling. Turde ikke stå der mer og kom oss fort som f.. vekk derfra. Politiet ba også folk holde seg inne. :-( Det her er jo helt vilt! Hvis politikerne i Sverige fortsetter å lukke øynene for dette vil dette bli helt ille. De tør jo knapt gi kommentarer i media. Kan umulig gå bra dette.. Du har en hel haug sinte ungdommer med innvandrerbakgrunn som åpenbart virkelig går inn for å skape kaos og gjøre hærverk, og nå "svenske" ungdommer med fiendtlige holdninger til innvandrere som er dritforbanna og vil "ta" disse. Hvorfor ikke fremstille det som to gjenger som faktisk nesten er i krig ? Hvorfor fremstiller du noen som "sinte ungdommer" og noen som "svenske" med "fiendlige holdninger ?" Mener du at den ene gruppen er mer berettiget sitt raseri enn den andre ?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #97 Skrevet 25. mai 2013 Hvis arbeidsledighet er den store forklaringen på slike opptøyer i Frankriket, Hellas og Sverige, hvorfor fortsetter inntaket av innvandrere? Blir ikke arbeidsledigheten større da? Hensikten med innvandringen er å fremprovosere borgerkrig i de angjeldende landene.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #98 Skrevet 25. mai 2013 Fyttihelvete! ...trodde aldri i livet det skulle være så ille. Er på helgetur å besøker en venninne i Stockholm. Her vi bor på Södermalm virker det ganske så rolig, men bare noen hundre meter sørover over Årstaviken er det jo helt texas. Gikk ute i går og der var det ikke bare biler i brann men drøssevis med butikker hvor rutene var smadret. Ser jo som en krigssone! Men det som skremte meg enda mer var ikke bare denne pøbelgjengen som herjet rundt, men MANGE åpenbart nynazistsympatisører som samlet seg i gjenger og gikk løs på denne pøbelgjengen. Så bl.a. en fyr som stod å hoppet opp på taket på en bil hvor 4-5 skinheads kom til og ga han skikkelig juling. Turde ikke stå der mer og kom oss fort som f.. vekk derfra. Politiet ba også folk holde seg inne. :-( Det her er jo helt vilt! Hvis politikerne i Sverige fortsetter å lukke øynene for dette vil dette bli helt ille. De tør jo knapt gi kommentarer i media. Kan umulig gå bra dette.. Du har en hel haug sinte ungdommer med innvandrerbakgrunn som åpenbart virkelig går inn for å skape kaos og gjøre hærverk, og nå "svenske" ungdommer med fiendtlige holdninger til innvandrere som er dritforbanna og vil "ta" disse. De aller fleste vet nå at avisene og TV juger helt vilt. Derfor er det kjempefint at uavhengige som deg kan rapportere om tingenes virkelige tilstand. (Og NEI - JEG MENER DET IKKE IRONISK!)
Jegern Puahate Skrevet 25. mai 2013 #99 Skrevet 25. mai 2013 For grei oppdatering for hva som skjer i kveld: https://www.realisten.se/2013/05/25/svenskar-samlas-i-kvall-igen-for-att-bekampa-raskravallerna/ Svensk media = 100% ubrukelig. Jeg synes det i utgangspunktet er bra at folket beskytter seg mot pøbler og vandaler, spesielt når myndighetene er såpass tafatte og bare bortforklarer samt setter merkelapper på kritikere. Jeg håper likevel at ingen uskyldige blir rammet av dette borgervernet, noe som dessverre fort kan skje når lynsjestemningen er igang. Uansett hva som skjer så er det politikernes udugelighet som har skylden. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #100 Skrevet 25. mai 2013 Deutsche Wirtschafts Nachrichten rapporterer om at Sverige er nær borgerkrig: ”In Schweden droht der Bürgerkrieg: Bürgerwehren gegen die Polizei. Schweden steht an der Schwelle zu einem Bürgerkrieg: Nach den Ausschreitungen von Einwanderern haben sich die Schweden zu Bürgerwehren zusammengeschlossen. Sie trauen der Polizei offenkundig nicht zu, dass sie die Lage unter Kontrolle bringen kann.” ”I Sverige truer borgerkrigen: Borgervern mot politiet. Sverige står på terskelen til borgerkrig. Etter innvandrerurolighetene har svenskene sluttet seg sammen til borgervern. De tror åpenbart ikke at politiet kan få situasjonen under kontroll.”
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå