AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #41 Skrevet 23. mai 2013 Opptøyer - ja. Demonstrasjoner - åja. Men branner? (Tenker mest på Spania) Vis meg. Tall jeg har sett er rundt 22%, men ok. Mange av de kommer også over grensa for å jobbe her. Det ser ut til at svenskeghettoene går de franske en høy gang i disse dager. Foranledningen for at kruttønna ble tent, var også ganske lik. Å angripe ambulanser og brannbiler er også veldig gjenkjennelig. Det er ikke ghettoer. Sverige har minst fattigdom i verden, ifølge EUs statistikk, lavere enn Norge også. Disse menneskene i "ghettoene" har en velstand som 90% av verden bare kan drømme om. Det er bortskjemte 15-åringer som går amok i gatene, ikke fordi de er "arbeidsledige", (de skulle vært på skolen) men fordi de driter i skolen, frykter ikke politiet som knapt har maktmidler igjen. Bøllene velger å leke tøff og gangster for å dekke over sin mislykkethet i et samfunn som gir de alle muligheter. Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720 5
Drizzt Skrevet 23. mai 2013 #42 Skrevet 23. mai 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Hvorfor-gjor-du-dette-mot-meg-7209824.html#.UZ4RtrWSQWY Ja, det ser ut som at den multikulturelle eksperimentet feilet fullstendig i Sverige. Vi ser resultatene her - ikke noe overraskende, men helt logisk. Når man masseimporterer ukultur og ikke assimilerer der integreringen ikke er mulig, blir det tilstander som vi ser nå. Nå er det på tide at Sverige VÅKNER fra sin multikulturelle søvn og ta tak i problemene - politi, brannbiler, spesielle styrker, militæret, hva som trengs for å knuse drittsekkene og vise dem at det er ikke de som bestemmer i landet. 3
Leifern Skrevet 23. mai 2013 #43 Skrevet 23. mai 2013 Når rakner Sverige skikkelig? Dette er nok bare begynnelsen. Og Norge, det tar nok noen år før det kommer skikkelig, men med dagens utvikling kommer det hit også. 5
Gjest iMariuz Skrevet 23. mai 2013 #44 Skrevet 23. mai 2013 Feil. Det er opplest og vedtatt at man trenger innvandring for å dekke behovet for arbeidskraft.Anonym poster: 37a198a015c520648f3f9fd4cacad587 Selvsagt, det har vi siden vi ble en stat på 900-tallet og vil vi fortsatt trenge i fremtiden også
Gjest Alexandra Skrevet 23. mai 2013 #45 Skrevet 23. mai 2013 Feil. Det er opplest og vedtatt at man trenger innvandring for å dekke behovet for arbeidskraft. Anonym poster: 37a198a015c520648f3f9fd4cacad587 Mangel på arbeidskraft EKSISTERER IKKE i økonomisk teori, derimot finnes det noe som heter knapphet på ressurser. Om du skulle ha oppdaget noe annet, ber jeg deg publisere dette, slik at du kan motta nobels økonomipris, for da revolusjonerer du all økonomisk forskning.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 23. mai 2013 #46 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Selvsagt, det har vi siden vi ble en stat på 900-tallet og vil vi fortsatt trenge i fremtiden også Innvandringen hit rundt 900-tallet var om ikke annet strengt kontrollert. Mangel på arbeidskraft EKSISTERER IKKE i økonomisk teori, derimot finnes det noe som heter knapphet på ressurser. Om du skulle ha oppdaget noe annet, ber jeg deg publisere dette, slik at du kan motta nobels økonomipris, for da revolusjonerer du all økonomisk forskning. Huff, kveldskurs på BI er virkelig ikke noe å trakte etter. Økonomi er ikke det eneste feltet her i verden som undersøker og beskriver samfunnsforhold. For eksempel EKSISTERTE DET mangel på arbeidskraft lenge før noe overhodet het "økonomisk teori". Om du skulle kunne dokumentere noe annet, ber jeg deg publisere dette, slik at du kan revolusjonere all historieskriving. Oh weh. Endret 23. mai 2013 av Eric of Hlathir
Gjest magic force Skrevet 23. mai 2013 #47 Skrevet 23. mai 2013 I det minnste er innvandringa godt for noe \m/
oeas Skrevet 23. mai 2013 #48 Skrevet 23. mai 2013 Den eneste grunnen til at et parti som Sverigedemokratene har så stor oppslutning er jo nettopp fordi mediene har vært enstemmig i sin hyllest av masseinnvandring og fordømt kritiske røster som rasister. Mediene tvinger folk til å stemme på stadig mer ytterliggående partier. En gavepakke til disse partiene med andre ord. Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720 Jeg er uenig i at svenske medier enstemmig hyller masseinnvandring til Sverige. Hvorfor skulle de ha noe interesse av det? Men jeg er glad for at du i det minste er enig i at det finnes kritiske røster i svenske medier. Selv om du påstår at disse blir "fordømt som rasister". Utover det så vil jeg si at det ikke ser ut til at du har store tanker om det svenske folket, dersom du mener at svenske medier er i stand til å "tvinge folk til å stemme på stadig ytterliggående partier". Svenskene er da i like stor grad som alle andre til å tenke selv.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #49 Skrevet 23. mai 2013 Derimot synes jeg den er et fint eksempel på at det liksomt er greit og morsomt å gjøre narr av "oss", mens man på ingen måte må finne på å gjøre noe tilsvarende med muslimer. Kristne, jøder og muslimer gjør blot til samme himmelgud. De er det samme abrahamittiske svineriet etter mitt syn, bare med en del genetiske ulikheter hvis man skal generalisere.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #50 Skrevet 23. mai 2013 Jeg er uenig i at svenske medier enstemmig hyller masseinnvandring til Sverige. Hvorfor skulle de ha noe interesse av det? Men jeg er glad for at du i det minste er enig i at det finnes kritiske røster i svenske medier. Selv om du påstår at disse blir "fordømt som rasister". Rasister finnes i alle politiske retninger (selv om de er særdeles representative i feministiske og venstrenazistiske miljø) og begrenser seg ikke til innvandring. Faktisk så støtter nynazistiene fri innvandring sånn at det blir fortere etnisk konflikt i stedet for et 'langsomt folkemord' (restriktiv innvandring) slik de ser det. Go figure.
oeas Skrevet 23. mai 2013 #52 Skrevet 23. mai 2013 Rasister finnes i alle politiske retninger (selv om de er særdeles representative i feministiske og venstrenazistiske miljø) og begrenser seg ikke til innvandring. Faktisk så støtter nynazistiene fri innvandring sånn at det blir fortere etnisk konflikt i stedet for et 'langsomt folkemord' (restriktiv innvandring) slik de ser det. Go figure. Kan du fortelle meg hvor jeg finner litteratur om rasisters representasjon blant feminister, og det du kaller for venstrenazistisk miljø? Ordet "venstrenazistisk" ga bare fire treff hos google, forresten. Venstrenazisme ga kun 62 treff. 2
Gjest Alexandra Skrevet 23. mai 2013 #53 Skrevet 23. mai 2013 Innvandringen hit rundt 900-tallet var om ikke annet strengt kontrollert. Huff, kveldskurs på BI er virkelig ikke noe å trakte etter. Økonomi er ikke det eneste feltet her i verden som undersøker og beskriver samfunnsforhold. For eksempel EKSISTERTE DET mangel på arbeidskraft lenge før noe overhodet het "økonomisk teori". Om du skulle kunne dokumentere noe annet, ber jeg deg publisere dette, slik at du kan revolusjonere all historieskriving. Oh weh. Du mener tiden før noen vitenskap eksisterte? Huff, vitenskap og fakta er dumme ting, det er bedre å tro på tusser, troll, politikere og journalister, så slipper du å bry hodet ditt med en eneste selvstendig tanke. Da må du kunne dokumentere at dette eksisterte og eksisterer,da, vær så god. Dokumenter dine kilder.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #54 Skrevet 23. mai 2013 Jeg er uenig i at svenske medier enstemmig hyller masseinnvandring til Sverige. Hvorfor skulle de ha noe interesse av det? Men jeg er glad for at du i det minste er enig i at det finnes kritiske røster i svenske medier. Selv om du påstår at disse blir "fordømt som rasister". Utover det så vil jeg si at det ikke ser ut til at du har store tanker om det svenske folket, dersom du mener at svenske medier er i stand til å "tvinge folk til å stemme på stadig ytterliggående partier". Svenskene er da i like stor grad som alle andre til å tenke selv. Ingen svenske medier er kritiske røster til galskapen i å tillate nærmest fri innvandring fra konfliktområder til Sverige. Problemet er jo selvsagt at når alle de etablerte partiene og mediene ignorerer de enorme problemene masseinnvandring fra bygda i Afrika og Midt-Østen påfører Sverige, så har ikke svenskene noe annet valg enn å stemme på partier som faktisk erkjenner at galskapen må stoppe, selvom de kanskje egentlig ikke ønsker å gi disse makten. Når de etablerte partier og medier ikke tar folks bekymring på alvor, så fører det til et mer polarisert samfunn og mer ekstremisme. Det er tragisk, men ikke uvanlig at land med sterk konformitet, liten grad av meningsmangfold og hvor det er viktigst for folk flest å være som alle andre, i stor grad begår kollektivt selvmord. Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 23. mai 2013 #55 Skrevet 23. mai 2013 Du mener tiden før noen vitenskap eksisterte? Huff, vitenskap og fakta er dumme ting, det er bedre å tro på tusser, troll, politikere og journalister, så slipper du å bry hodet ditt med en eneste selvstendig tanke. Da må du kunne dokumentere at dette eksisterte og eksisterer,da, vær så god. Dokumenter dine kilder. Hehe, dokumentere at man drev med historie (som er en vitenskap) før man konstruerte "økonomisk teori"? Nei, tror du ikke på det, får du la være. Den blir for åpenbar.
Gjest Alexandra Skrevet 23. mai 2013 #56 Skrevet 23. mai 2013 Hehe, dokumentere at man drev med historie (som er en vitenskap) før man konstruerte "økonomisk teori"? Nei, tror du ikke på det, får du la være. Den blir for åpenbar. Du er ikke den skarpeste kniven, du. Jeg snakker om din påståtte "mangel på arbeidskraft".
oeas Skrevet 23. mai 2013 #57 Skrevet 23. mai 2013 Ingen svenske medier er kritiske røster til galskapen i å tillate nærmest fri innvandring fra konfliktområder til Sverige. Problemet er jo selvsagt at når alle de etablerte partiene og mediene ignorerer de enorme problemene masseinnvandring fra bygda i Afrika og Midt-Østen påfører Sverige, så har ikke svenskene noe annet valg enn å stemme på partier som faktisk erkjenner at galskapen må stoppe, selvom de kanskje egentlig ikke ønsker å gi disse makten. Når de etablerte partier og medier ikke tar folks bekymring på alvor, så fører det til et mer polarisert samfunn og mer ekstremisme. Det er tragisk, men ikke uvanlig at land med sterk konformitet, liten grad av meningsmangfold og hvor det er viktigst for folk flest å være som alle andre, i stor grad begår kollektivt selvmord. Anonym poster: c9dbee2bf2dd39233cc847f8156b5720 Når du skriver at ingen svenske medier er kritiske til det du kaller for "galskap", tenker du da på lederplass, eller mener du at de ikke slipper til innvandringskritiske røster? I tilfellet det siste så er jo det beviselig feil i og med at Sverigedemokratene har fått mye spalteplass i svenske medier.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #58 Skrevet 23. mai 2013 Kan du fortelle meg hvor jeg finner litteratur om rasisters representasjon blant feminister, og det du kaller for venstrenazistisk miljø? nei Ordet "venstrenazistisk" ga bare fire treff hos google, forresten. Venstrenazisme ga kun 62 treff. og?
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 23. mai 2013 #59 Skrevet 23. mai 2013 Du er ikke den skarpeste kniven, du. Jeg snakker om din påståtte "mangel på arbeidskraft". Hehe, da blir du mer som ei tresleiv i sammenhengen. Jeg snakker om ditt "mangel på ressurser". Et begrep som er hva, noen tiår gammelt? Hundre? Tohundre? Hva tror du de kalte fenomenet da de beskrev det for 500 år siden? 1000? 1
oeas Skrevet 23. mai 2013 #60 Skrevet 23. mai 2013 og? Jeg syntes bare det var litt rart. Jeg blir bare introdusert for begrepet her, og så finner jeg nesten ingenting om det når jeg søker det opp hos Google. Synd at du ikke kunne fortelle meg hvor jeg kunne finne litteratur om dette. Hvor er det du har lest deg opp? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå