Gå til innhold

Borgerkrig i Stockholm?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sverige best på integrasjon for n'te gang på rad: http://www.nrk.no/ny...erden/1.7527360

Jepp, de utgjør kun noen promille av det totale antall innvandrere. Resten deltar ikke i dette og tar avstand fra det. Blir ikke noen borgerkrig av slikt, så der må jeg nok skuffe de innvandringsfiendtlige

Det sier heller noe mer om andre land, bl.a så er arbeidsledigheten for Somaliere i Sverige på 80% og ikke-vestlige innvandrere er sterkt overrepresentert ved det meste av kriminalitet. Dagens innvandring er et gigantisk tapsprosjekt, ikke bare økonomisk - men også med tanke på sikkerheten til den opprinnelige befolkningen som man ser ved stadig flere opprør og stadig økende kriminalitet i takt med innvandringen.

Endret av meh
Videoannonse
Annonse
Gjest iMariuz
Skrevet (endret)

Jada, det går så fint så! Malmø også er jo et prakteksempel på den svenske suksessmodellen. Nordens mest multikriminelle by, der er det slike opptøyer minst en gang i året.

Som også kun er noen få pøbler mens resten tar avstand. Og det av svenskene er gode på integrering betyr ikke at vi trenger å kopiere den delen som gjelder antallet vi tar inn for her har nok vi et mer fornuftig antall.

Flertallet av det norske folk tilhører ikke ytre-høyre nei fordi flertallet av det norske folk har ikke våte drømmer om at det skal bli borgerkrig i Sverige slik de innvandringsfiendtlige har.

Endret av iMariuz
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Flertallet av det norske folk tilhører ikke ytre-høyre nei fordi flertallet av det norske folk har ikke våte drømmer om at det skal bli borgerkrig i Sverige slik de innvandringsfiendtlige har.

De eneste som drømmer om borgerkrig her i landet er galningene på ytre venstre, som har snakket om væpnet revolusjon i flere tiår nå. Terrorister hele gjengen.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest iMariuz
Skrevet (endret)

De eneste som drømmer om borgerkrig her i landet er galningene på ytre venstre, som har snakket om væpnet revolusjon i flere tiår nå. Terrorister hele gjengen.

De også, ytterkantene i politikken er like gærne hele gjengen Endret av iMariuz
Gjest Skogkar
Skrevet

Hehe, ytre-tøysehøyre forsøker å lage storm i vannglass over det som skjer i Sverige for det er nemlig et stort mindretall som deltar i dette i et avgrenset område mens resten ikke deltar og tar avstand fra det som skjer. Hvorfor forsøker dere å late som noe annet? Har dere så stort håp om at det skal bli borgerkrig i Sverige? Hehe, brunskjortene er så enkle.

De også, ytterkantene i politikken er like gærne hele gjengen

Her gjør du et villet(?) retorisk forsøk på å demonisere debattmotstanderen ved å putte de(oss) i "ytre høyre ekstremist"-bås samtidig som du setter deg selv i en moderat sentrum-venstre kategori.

Slik jeg ser det er dette både ad hominem og elendig debatt-teknikk. Desverre er det et slikt lavmålsnivå vi ser mye av i innvandringsdebatten. De som står litt til venstre angriper de som står litt til høyre og bruker raisme - og brunskjortekortet så ofte de kan, gjerne etterfulgt av et "hehe".

Hverken jeg eller Lincoln (antar jeg) er spesielt langt til høyre. Selv jobber jeg i kommunen innen helse og er veldig glad for at vi har en velferdsstat. Jeg er tidligere skater, hiphopper og basketspiller. Jeg hører fortsatt på hiphop og spiller fortsatt basket. Jeg har reist verden rundt og opplevd og sett mange forskjellige kulturer og har dyp respekt for dem alle.

Så hvordan i all verden du klarer å plassere meg sammen med Fjordmann og Breivik og nazier er forbløffende godt gjort. Jeg er kritisk til en innvandringspolitikk som virker uten mål og mening. Jeg er kritisk til at vi importerer analfabeter, stammefolk og muslimer som krever den ene rettigheten etter den andre, uten å vike så mye som en tomme, eller vise et hint av respekt for det landet de har kommet til.

NEI, det gjelder IKKE alle, langt i fra. Det gjelder endel, og det er skummelt nok.

Jeg tør vedde på at jeg igjennom min bakgrunn har flere innvandrerervenner enn du har, og til din kanskje store overraskelse så er et flertall av dem enige med meg og jeg med dem. De ser problemene og de ser det som et friskt pust at en vaskeekte nordmann tør være ærlig og påpeke den rosa elefanten i rommet. Det er SÅNN man får respekt fra innvandrere. Ikke ved å rævslikke dem.

Så jeg håper du i framtiden kan vise deg for god til å sette folk som diskuterer innvandring i brunskjorte-kategorien når du selv setter deg i en moderat venstre-kategori.

For om jeg er brunskjorte, ja, da er du saktens ytre ekstreme venstre.

Håper du ser dette selv?

• Liker 3
Skrevet

....

iMariuz = Sønderknust

• Liker 1
Gjest iMariuz
Skrevet

iMariuz = Sønderknust

Hvorfor skulle jeg være det?? Er vel heller ytre-tøysehøyre som burde være det som ikke får oppfylt sin våte drømm om borgerkrig i Sverige
Skrevet

Hvorfor skulle jeg være det?? Er vel heller ytre-tøysehøyre som burde være det som ikke får oppfylt sin våte drømm om borgerkrig i Sverige

Han mente vel heller at argumentasjonen din var sønderknust, noe du muligens nettopp demonstrerte :)
Gjest iMariuz
Skrevet

Han mente vel heller at argumentasjonen din var sønderknust, noe du muligens nettopp demonstrerte :)

Jaså? Hvor da? Kan nemlig ikke se et eneste innlegg hvor de motbeviser mine påstander og de statistikkene jeg viser til
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Står ingenting om fare for borgerkrig, opptøyer el. i Sverige her. Hehe, pinelige greier for de innvandringsfiendtlige: http://pub.cdn.tv2.no/multimedia/TV2/archive/01054/2013-Terrorism-Map_1054398a.pdf

Står sikkert ikke noe om det i norsk oppslagsverk anno 1953 heller. Mener du at opptøyene ikke har funnet sted nå? Jeg tror ikke du er helt vel bevart. Og den eneste som driver og fabler om borgerkrig er deg. Har du det bra i livet? Hvorfor er du så vanvittig opphengt i om det blir borgerkrig i Sverige? Du har nevnt "borgerkrig" og/eller "innvandrerfiendtlig" i omtrent samtlige av dine innlegg. Det virker som om du er sykelig opphengt i de to ordene.

Endret av Lincoln
Gjest iMariuz
Skrevet
Hvorfor er du så vanvittig opphengt i om det blir borgerkrig i Sverige? Du har nevnt "borgerkrig" og/eller "innvandrerfiendtlig" i omtrent samtlige av dine innlegg. Det virker som om du er sykelig opphengt i de to ordene.
Hehe, glemte du å lese trådtittelen?
Gjest Lincoln
Skrevet

Hehe, glemte du å lese trådtittelen?

Ja, det står et spørsmål. Jeg kan ikke se noen "innvandrerfiendtlige som ønsker borgerkrig". Men det kan visst du. Ser du disse innvandrerfiendtlige som ønsker borgerkrig ofte? Kommer de inn på soverommet om kvelden? Bor de på loftet ditt? Håper du får hjelpen du trenger.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser svenske aviser i dag, så står det ingen ting om at det har skjedd noe natt til i dag.

i Norge fant jeg denne:

http://www.altaposten.no/lokalt/NTB/NTB_utenriks/article7640081.ece

Så da blir jeg litt usikker.

En ting er at man i Sverige kategorisk omtaler dette kun som "ungdommer". ord som Integrering og innvandringer er bannlyst, men at man ikke omtaler det som skjer, er noe man driver med i Kina og Nord-Korea.

Anonym poster: 7477d3f0f135342b16bb54292cc51f5c

Skrevet

Pøblene er redde for å bli våte, så fordi det regnet holdt de seg innendørs. Ellers så sier det svenske politiet at slike hendelser bruker å gå over etter en ukes tid.

AnonymBruker
Skrevet

Pøblene er redde for å bli våte, så fordi det regnet holdt de seg innendørs. Ellers så sier det svenske politiet at slike hendelser bruker å gå over etter en ukes tid.

Det er nok mulig, men leser man svenske aviser står det ikke et ord om at noe har skjedd, når det motsatte er tilfelle.

Anonym poster: 7477d3f0f135342b16bb54292cc51f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...