Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ryktet mitt en tråd? :klo:

Nei, selvfølgelig ikke, men det er den tråden jeg personlig forbinder med deg da jeg ofte ser at du skriver der og gir gode råd og tips ;)

Anonym poster: c1473d9e79cb3dd3055247eaa4bd20c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke, men det er den tråden jeg personlig forbinder med deg da jeg ofte ser at du skriver der og gir gode råd og tips ;)

Åja :D Men det var jo hyggelig!

AnonymBruker
Skrevet

Åja :D Men det var jo hyggelig!

Litt klønete formulert, beklager det altså, men du er i alle fall et positivt bidrag på dette forumet :)

Skrevet

Litt klønete formulert, beklager det altså, men du er i alle fall et positivt bidrag på dette forumet :)

Så koselig sagt, tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig sagt, tusen takk :)

Jeg er enig med AB :) du kommer med mange bra tips :)

Anonym poster: acd012a65ae4553c3f1cdf942eb98f31

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg hadde et slags rykte "før i tiden", altså for 1-2 år tilbake. Det var da jeg var ny på KG og deltok mer aktivt her, og derfor var mer synlig. Jeg vet ikke helt hva ryktet mitt besto i, men jeg merket jo at andre brukere, ofte anonyme, spekulerte i min person. Noe av det artige jeg hørte var at jeg var høyreekstrem, kommunist, sannsynligvis en mann, sannsynligvis gromstygg og sannsynligvis brei som ei låvedør. Og også en del fine ord, naturligvis.

Det siste året har jeg vært mye sjeldnere innom (har også hatt en total pause), og har nok blitt langt mer anonym. Brukersammensetningen har også endret seg mye på et år, så mange av de som dominerer forumet i dag kom til etter min "aktivitetstopp" her inne, om så skal sies. Og det er helt fint! Nå har jeg jo det privilegiet å kunne diskutere i tråder uten å møte en masse antakelser og fordommer, og uten at folk har noe forhold til meg. Og det er spennende!

Jeg aner ikke hva andre tenker om deg, men jeg har alltid forestilt meg deg som en smule intellektuell (basert på språket ditt og dine litterære preferanser), reflektert og liberal. Utseendet ditt vet jeg ingenting om.

Hvis jeg i det hele tatt har noe rykte her, er det antagelig at jeg er grekofil, mer enn gjennomsnittlig opptatt av språk og litteratur, befinner meg sted på venstresiden politisk og har sans for klassisk musikk og halvobskure rockeband fra 70-årene. Jeg klarer fint å leve opp til det.

Men man vet aldri: I går fikk jeg høre at jeg var rasist (fordi jeg nevnte at det bor mange albanere og østeuropeere i Hellas, men jeg presiserte samtidig at jeg ikke hadde et vondt ord å si om dem), og i dag fikk jeg beskjed om at jeg var en idiot siden jeg mente det var mer miljøvennlig å gå enn å kjøre bil. Det første vet jeg at jeg ikke lever opp til, det andre håper jeg inderlig at jeg ikke lever opp til.

Skrevet

Jeg tror du egentlig er skikkelig søt og snill og kosete! :klemmer: Tøff utenpå og skikkelig myk inni. :blomst: Og hvis noen gjør noe slemt mot noen du er glad i, da får de svi :sinna:

Anonym poster: 1f04fc8d011a6023ebd0bd0b359c57cc

Nå er det du som er ond. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det du som er ond. :snurt:

Jeg tenker på at du prøver veldig hardt å fremstå som tøff og hard, men at det kanskje ikke er tilfellet:)?

Anonym poster: c1581e7869a07d59ef922fd5cffc50d7

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg er misunnelig på alle kg-kjendisene. Jeg vil å.

AnonymBruker
Skrevet

Du får slå deg løs litt da, vet du.

Anonym poster: ae414cb1f7aee03c1dbd997d96381158

Skrevet

Jeg tenker på at du prøver veldig hardt å fremstå som tøff og hard, men at det kanskje ikke er tilfellet:)?

Anonym poster: c1581e7869a07d59ef922fd5cffc50d7

Jeg er Steinharde Jill. For de som tar den referansen.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Vel du har bytta nick, da vil de fleste glemme hvem du var før,

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er ikke så flink til å følge med på hvem som sier og gjør hva, så det er ikke mange jeg har et tydelig inntrykk av. Men her er noen tanker og idéer jeg har...

Dreamdrops: Søt og ung jente, lett å like, kanskje ørlittegranne sjenert i starten?

Wonders: Litt fjong og fin, seriøs, voksen for alderen

KaDust: Litt usikker på seg selv og derfor kanskje ikke så lett å bli kjent med, men en god venn når man først er blitt godt kjent?

Ehm, dette var vanskeligere enn jeg trodde, deler av det jeg skrev nå fant jeg litt på underveis.

Tonje!: Jente som ikke har noe vondt i seg, veldig omsorgsfull overfor andre, glad i dyr, nyter livet og som ikke lett lar seg lure.

Dette stemmer relativt bra — men igjen, det er jo ganske generelle ting som de fleste kan kjenne seg igjen i.

De eneste unntakene for min del må være at jeg har mine dager hvor jeg går rundt og bitcher mot alle jeg møter ... men bare inni meg, eventuelt drister jeg meg til å sende noen stygge blikk om jeg føler at det er på sin plass. Tok meg selv i å skule stygt på et lite barn som ved et uhell skumpet borti meg på butikken en gang. Da innså jeg at det var på tide å gå hjem og låse døren for resten av dagen, hahaha. Men som regel er jeg blid og glad og hyggelig mot folk, og jeg liker barn altså. Ordtaket «smil til verden og verden smiler til deg» er en klisjé, men jaggu er det mye sannhet i det òg.

Det andre unntaket er at jeg ikke er en sånn person som automatisk har omsorg for alle jeg ser og møter. Hvis noen har det kjipt så er det trist, men om jeg ikke kjenner dem orker jeg sjeldent å bruke mye energi på å skulle hjelpe dem. Jeg gidder f.eks. ikke å prate i flere timer med en fremmed hjerteknust person på nettet som akkurat er blitt dumpet, bare for å være grei. Har merket det her inne, at mange har uendelig mye mer tålmodighet med sånt enn meg. Jeg kan derimot bli ganske mama-bear på fylla. Alle gråtende drita jenter, jeg er deres venn i nøden! ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det, siden det er så mange som følger etter meg og skal hetse.. :fnise:

Skrevet

Vel du har bytta nick, da vil de fleste glemme hvem du var før,

Det hjelper vel lite for noen, de som ikke er enig med alle andre blir jo lagt merke til uansett-

Skrevet

Jeg tror det, siden det er så mange som følger etter meg og skal hetse.. :fnise:

Jeg vet ikke hvem du er engang.

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er engang.

Det er bra. Jeg vet ikke hvem du er heller...

• Liker 1
Skrevet

Festelig tråd.

Tipper jeg kan dele publikum i to;

De som lever med inntrykket av at Pus er tenkende, spiss og presis.

Et lite råskinn med et stort hjerte.

og

De som tydeligvis lever med inntrykket av at jeg hater unge kvinner :hoho:

- sistnevnte kan resolutt avkreftes.

Så bør det nevnes at Pus er alt som brukeren bak nicket er, men Pus er fremdeles kun en flik av mennesket bak nicket.

Jeg hører ikke til noen av de gruppene. :P

Fått inntrykk av at du er en eldre bruker, med diverse fetisher for spesielt undertøy og s&m. Du skriver ofte lange innlegg med gammeldags språk, og er noen ganger klein.

Ganske creepy at du omtaler deg selv i tredjeperson, virker som et merkelig forsøk på å være "spesiell".

• Liker 5
Skrevet

Tror desverre ikke jeg har skrevet nok til å ha et rykte?:) Men morsom tråd!

Skrevet

Tror egentlig ikke det er mange nok som legger merke til meg til at jeg har noe rykte, men jeg har fått med meg at:

a) 1 eller flere AB'er mener jeg er en sjøldigger

b) har fått kommentar på at jeg er en fornuftig dame

Siden jeg er helhjertet enig i b), beviser jeg også at a) stemmer :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...