Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert hun der rare som bare noen få har lagt merke til. Veggpryden som ikke er kul nok til å menge seg med de kule og populære, men som av og til åpner kjeften og sier ett eller annet. Til noens glede og noens irritasjon.

Jeg har lagt mest merke til deg pga. de spesielle profilbildene. Tidligere var det vel en oppvaskbørste?

Anonym poster: c1473d9e79cb3dd3055247eaa4bd20c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert hun der rare som bare noen få har lagt merke til her inne. Veggpryden som ikke er kul nok til å menge seg med de kule og populære, men som av og til åpner kjeften og sier ett eller annet. Til noens glede og noens irritasjon. Egentlig aner jeg ikke hvordan jeg blir oppfattet her.

Jeg syns du kommer med supre innspill i kroppstråder!

Anonym poster: 7cf5f18096df50f93352bd5e5c19c0d1

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har lagt mest merke til deg pga. de spesielle profilbildene. Tidligere var det vel en oppvaskbørste?

Anonym poster: c1473d9e79cb3dd3055247eaa4bd20c8

Ja det stemmer! Oppvaskbørste og såpeboble :nigo: Akkurat passe nøytralt og intetsigende. Litt verre med den rosahårede godisdamen jeg bruker nå men jeg regner med folk flest her inne ikke er så lettskremt.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ja, det er sant. Jeg leste the game blant annet når jeg var 19, og så snutter på youtube.

Okei, jeg kommenterte på guilty sitt? Hun var jo pen. Kommenterte på Kisskissbangbang, hun var jo søt? Og jeg kommenterte på Morten sitt, synes hun er veldig ålreit. Så da er jeg skyldig i å kommentere på 3 bilder over hvordan jenter ser ut?Jeg har forresten sagt at Gunfreak er heit, Yme, Dullum osv. Teller de også :fnise:

:fnise:

*Mortem. :fnise: Koselig sagt da. :)

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Hakke noe rykte så vidt jeg vet. Bare sannhet.

:kose::kghjerte: :kghjerte: :kghjerte: :kghjerte:

Oki, så jeg hadde fått noe kjempe koselig fra Tonje! ;

"Wonders: Litt fjong og fin, seriøs, voksen for alderen"

Tonje!

:heiajente: :heiajente: Du er bare nydelig da. Det var så søtt sagt at jeg får vondt i tenna.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Hakke noe rykte så vidt jeg vet. Bare sannhet.

:kose::kghjerte: :kghjerte: :kghjerte: :kghjerte:

Oki, så jeg hadde fått noe kjempe koselig fra Tonje! ;

"Wonders: Litt fjong og fin, seriøs, voksen for alderen"

Tonje!

:heiajente: :heiajente: Du er bare nydelig da. Det var så søtt sagt at jeg får vondt i tenna.

Haha, fint med noe positivt i denne tråden òg! :)

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg vet ikke? Gjør jeg? Hva er ryktet mitt?

Om jeg er teit, kort lunte, intelligent, tålmodig, snill, slem, forståelsesfull, sint, kunnskapsløs, kunnskapsrik og merkelig alt på én gang, så stemmer det kanskje :danse:

Skrevet

Jeg fikk vite at jeg lignet på han idolfyren. Blipp?

Og jeg prøver å være like irriterende :)

Skrevet

Haha, fint med noe positivt i denne tråden òg! :)

Skulle jammen bare mangle.

Det finnes mennesker som har så store hjerter at det nesten omsvøper deres inderlige vakre sjels eleganse.

Det finnes mennesker som har så stor giverglede at når de er langt nede selv,glemmer det og løfter andre opp.

Det finnes mennesker som deler å gir så mye av seg selv,at det kommer øyeblikk hvor ens sjel står nytende,ydmykt og takknemmlig tilbake i stor undring.

Det finnes så mange slike mennesker der ute - og jeg er så inderlig glad og takknemmlig for at dere finnes.

HJERTELIG TAKK TIL ALLE DERE DERE ER :hjertesmil: VERDIFULLE OG UNIKE :hjertesmil:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...