Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er snill, alltid en "good sport" som fatter humor, aldri vrang og vanskelig (ihvertfall ikke som jeg har sett) og virker generelt som et veldig ok menneske å forholde seg til.

(ikke ment som et plusshore-innlegg)

Takk :) Du er en bra mann du også. Og ganske morsom, har fått meg et par latterbrøl :)

Det er serie jeg lurer på om du har sett, jeg tror muligens den treffer humoren din. Jeg skal prøve å finne ut hva den heter, den er gammel.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er serie jeg lurer på om du har sett, jeg tror muligens den treffer humoren din. Jeg skal prøve å finne ut hva den heter, den er gammel.

Venter i spenning...

P.S. Takk for skrøytet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ikke inntrykk av at jeg har noe spesielt rykte, bortsett fra at jeg har hatt en del ubehageligheter på språkforumet. Det har vært stille på den fronten lenge nå, heldigvis. Ellers er jeg en person som er relativt anonym, vil jeg tro.

• Liker 1
Skrevet

jeg har hatt en del ubehageligheter på språkforumet.

Hvilke ubehageligheter kan man egentlig få på språkforumet?

Gjest Eurodice
Skrevet

Stalking, sjikanering, stygge betegnelser som språkf****, -h*** og lignende.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Folkemord mellom nynorsk og bokmål folk, bokmål folk går å brenner ned bygdene til nynorsk folk og visa versa. Jeg mener folk har begått folkemord for mindre saker.

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes de fleste her inne er veldig forutsigbare. Mange som synes de er selv er rare, men de er ofte rare på nøyaktig samme måten. For å være "rar" på ekte fungerer det slik at man ikke klarer å fungere med noen nesten, så i realiteten er alle raringene egentlig jævlig normale.

• Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Folkemord mellom nynorsk og bokmål folk, bokmål folk går å brenner ned bygdene til nynorsk folk og visa versa. Jeg mener folk har begått folkemord for mindre saker.

Du veit like godt som meg at nynorskfolket er best!

Skrevet

Calavi: Jente i 20årene som har en classy stil, og tiltrekkes av gutter med raulplauren skjorte og klokker som står i stil.

Anonym poster: 7d4b490f0ff392c3a846e45f01eced1d

:fnise:

Jeg vet ikke helt jeg... Om dette er ryktet mitt på kg, så lever jeg nok ikke helt opp til det tror jeg.

Gjest Skogkar
Skrevet

Tror jeg er ansett som ganske mye mer morsom og godt likt i virkeligheten. Her inne er det mer en liten gjeng som liker meg, og svært mange som hater meg (<-- emo)

Jeg fremstår nok også som en god del mer urban i virkeligheten, selv om jeg selvsagt er en skogen, fjellet - og sjøens mann.

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg synes de fleste her inne er veldig forutsigbare. Mange som synes de er selv er rare, men de er ofte rare på nøyaktig samme måten. For å være "rar" på ekte fungerer det slik at man ikke klarer å fungere med noen nesten, så i realiteten er alle raringene egentlig jævlig normale.

Enig. Folk som omtaler dem selv som rare, er ofte de som er minst rare og spennende. "Jeg er så rar jeg, for jeg liker Justin Beieber i en alder av 40" Nei, du er ikke rar - du har bare stoppet i din mentale utvikling.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Du veit like godt som meg at nynorskfolket er best!

Let the Genocide comence!! :krangle:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like ond som alle tror.

Jeg tror du egentlig er skikkelig søt og snill og kosete! :klemmer: Tøff utenpå og skikkelig myk inni. :blomst: Og hvis noen gjør noe slemt mot noen du er glad i, da får de svi :sinna:

Anonym poster: 1f04fc8d011a6023ebd0bd0b359c57cc

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Let the Genocide comence!! :krangle:

skriv (ny)norsk :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært morsomt om flere kunne skrive noe for denne tråden har jo blitt helt avsporet av folk som bare er opptatt av å skrive om andre saker.

Anonym poster: c1473d9e79cb3dd3055247eaa4bd20c8

• Liker 4
Skrevet

Aner ikke om jeg har noe rykte, eller hva det evt er, så kan ikke si om jeg lever opp til det eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om jeg har noe rykte, eller hva det evt er, så kan ikke si om jeg lever opp til det eller ei.

Iherb-tråden :P

Skrevet

Iherb-tråden :P

Er ryktet mitt en tråd? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Vet at det gikk et rykte om meg her i vinter om at jeg var eBay-freak. Får da ikke håpe folk enda ikke har dette inntrykket av meg, da jeg egentlig ikke handler der så mye..

Skrevet

Er ryktet mitt en tråd? :klo:

Uflaks :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...