Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet
:vetikke: Tror ikke jeg har rukket å opprette meg noe rykte her enda. Heldigvis, kan man vel si :P
Videoannonse
Annonse
Gjest Ratata
Skrevet

Jeg har ikke noe rykte her og jeg har ikke noe rykte IRL..Så da betyr det vel at jeg lever opp til det da eller? :klo:

Skrevet (endret)

Jeg tenker på deg som litt kritisk, men jeg er jo veldig ofte enig med deg. Er nok pga den stygge klær tråden.

Jeg skriver i mange andre tråder altså, men den tråden er nok min favorittråd her inne :fnise:

Streng tenåring som hater jåleri og overfladige mennesker

Anonym poster: 514c9c5a82eecfc633d99fde66501a28

Kan nok stemme, med unntak av at jeg ikke er tenåring ;)

Endret av Samaysa
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at jeg har noe rykte jeg... Men om jeg har det må det vel være at jeg er hissig?? :fnise:

Skrevet

Er usikker på om jeg har et rykte, men dersom jeg har et, må det være; blid, snill, konfliktsky, smileyavhengig og litt dum?

Om jeg lever opp til dette ryktet - i mitt virkelige liv? :riste:

Med tanke på ONSdag og uviten bensinens brennbare egenskaper så... Ja!

Har vi møttes før..? ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Bortsett fra at de ikke er morsomme da... :)

Anonym poster: a64d99a8a411fb94cbe30829e6a7bcd1

Noen plusser dem!! :jolie:

Men du la kanskje ikke merke til gåseøynene?

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på ONSdag og uviten bensinens brennbare egenskaper så... Ja!

Har vi møttes før..? ;)

ER det mulig? :hoppe: I så fall elsker jeg deg og kjæresten din! :strix:

AnonymBruker
Skrevet

Silfen: Sier rett ut hva hun mener, holder ikke igjen på noe, og litt hissigpropp. Synes hun at en dame oppfører seg som en bitch, så sier hun det.

Vampen: Streng lærer med sterke meninger.

Havbris: Klok dame som alltid har noe gode råd og visdomsord.

Arabella: Liker å diskutere og havne opp i diskusjoner.

Aldrisur: Herlig dame og en herlig mamma.

Gunfreak: Morsom mann som har ett godt hjerte, og en indre badboy-side, men som ikke helt tør å vise den.

Stjerner og planeter: Liker å flørte!

Calavi: Jente i 20årene som har en classy stil, og tiltrekkes av gutter med raulplauren skjorte og klokker som står i stil.

L: Mann som vet hvilke jenter han vil ha, og har en del erfaring på byen?

Mortem: Søt, litt sjenerte jente som trives best i eget selskap.

Tonje!: Jente som ikke har noe vondt i seg, veldig omsorgsfull overfor andre, glad i dyr, nyter livet og som ikke lett lar seg lure.

Nattjenta: En jente som ikke skriver så mye, men som egentlig liker å diskutere. Når hun først kommer inn i en diskusjon skriver hun mye som kanskje ikke andre hadde skrevet.

Wild guess :P

Anonym poster: 7d4b490f0ff392c3a846e45f01eced1d

• Liker 6
Skrevet

ER det mulig? :hoppe: I så fall elsker jeg deg og kjæresten din! :strix:

Det er ihvertfall ikke umulig!! :)

Kjæresten hilser så mye :)

Skrevet

Det er ihvertfall ikke umulig!! :)

Kjæresten hilser så mye :)

:rodmer::goodbye:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Silfen: Sier rett ut hva hun mener, holder ikke igjen på noe, og litt hissigpropp. Synes hun at en dame oppfører seg som en bitch, så sier hun det.

Vampen: Streng lærer med sterke meninger.

Havbris: Klok dame som alltid har noe gode råd og visdomsord.

Arabella: Liker å diskutere og havne opp i diskusjoner.

Aldrisur: Herlig dame og en herlig mamma.

Gunfreak: Morsom mann som har ett godt hjerte, og en indre badboy-side, men som ikke helt tør å vise den.

Stjerner og planeter: Liker å flørte!

Calavi: Jente i 20årene som har en classy stil, og tiltrekkes av gutter med raulplauren skjorte og klokker som står i stil.

L: Mann som vet hvilke jenter han vil ha, og har en del erfaring på byen?

Mortem: Søt, litt sjenerte jente som trives best i eget selskap.

Tonje!: Jente som ikke har noe vondt i seg, veldig omsorgsfull overfor andre, glad i dyr, nyter livet og som ikke lett lar seg lure.

Nattjenta: En jente som ikke skriver så mye, men som egentlig liker å diskutere. Når hun først kommer inn i en diskusjon skriver hun mye som kanskje ikke andre hadde skrevet.

Wild guess :P

Med utropsteikn og?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Bra at noen fremdeles syns jeg er morsom da :blomst:

Badboy? Tja, har ikke vært badboy siden jeg var 15 år jeg.

Skrevet

Er 'ryktet' de negative tingene man har fått slengt etter seg av anonyme brukere? :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 'ryktet' de negative tingene man har fått slengt etter seg av anonyme brukere? :vetikke:

JA!

Anonym poster: a29febad3430bec3a67058f2d730184f

Skrevet

JA!

Anonym poster: a29febad3430bec3a67058f2d730184f

Det virker litt rart å kalle det et rykte dersom tre brukere synes jeg er en frekk og uintelligent femnazi, to brukere liker meg og 50 204 brukere ikke har peiling på hvem eller hva jeg er, men ok.

Jeg er verken femnazi, veldig frekk eller utrolig dum. Bare litt frekk og litt dum. :ler2:

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det virker litt rart å kalle det et rykte dersom tre brukere synes jeg er en frekk og uintelligent femnazi, to brukere liker meg og 50 204 brukere ikke har peiling på hvem eller hva jeg er, men ok.

Jeg er verken femnazi, veldig frekk eller utrolig dum. Bare litt frekk og litt dum. :ler2:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Waco ser helt ordinær ut, det gjør guybrush også. Men de blir omtalt som kjekke, jeg ser det ikke. Skjønnhet er subjektivt, men jeg ser forskjellen på en kjekk mann og en mann med et ordinært utseende.

Anonym poster: 566c513b1e2c1d34a7bd415e08543638

Det er samme greia som jenter i militære, de blir alltid omtalt som pene av gutta uansett hvordan de ser ut (i hvertfall etter at det har gått litt tid). Det har noe med at det er få av ett kjønn og mange av et annet kjønn.

Også kalt the mermaid effekt.

Anonym poster: c36bb85ef023496ca07b6394fa667473

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke bare de.

Ryktet ditt er søt, småfrekk, bestemt og alternativ domina :erter: Feminist uten å være mannehater :blomst:

Anonym poster: 80e5d3d5632a6fc952cea9915aba830b

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er samme greia som jenter i militære, de blir alltid omtalt som pene av gutta uansett hvordan de ser ut (i hvertfall etter at det har gått litt tid). Det har noe med at det er få av ett kjønn og mange av et annet kjønn.

Også kalt the mermaid effekt.

Anonym poster: c36bb85ef023496ca07b6394fa667473

Liten avsporing: pga. havfrueeffekten er det alltid mulig for jenter å unnslippe vennesonen.

Skrevet

går no rykter om at jeg er en pingvin....

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...