Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Dette er en av de tingene som gjør deg så attraktiv. Men slapp helt av, jeg er også ikke-internet-forelska i ei i livet utenfor internet (emosjonell rundbrenner). Syns bare du er digg på alle internet-måter, det er alt jeg sier. Det er ditt "rykte" her i gården.

Satan, så keitete...DET VAR ET KOMPLIMENT.

Anonym poster: cf61080bb1f845a3f3db6525a26f16bf

Haha, unnskyld, jeg er så dårlig på komplimenter, nå blir jeg bare klein.

Det jeg mente var: Takk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trykk på Anonym FØR du skriver posten ;)

Say what??!! Neeeeei! Jeg gjorde jo det? Kan dere andre se brukernavnet mitt????

Gjest Lillesiren
Skrevet

Trykk på Anonym FØR du skriver posten ;)

Haha, det der har jeg også observert noen ganger :fnise: brukerens navn står i kursiv og vips så kommer det et nytt innlegg fra en AB :laugh:

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Say what??!! Neeeeei! Jeg gjorde jo det? Kan dere andre se brukernavnet mitt????

Nei, men vi kan se at du er i tråden nederst på siden så lenge du ikke har huket av for anonym. (fant svaret selv Evil P)

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mente var: Takk!

Vel bekomme.

Og nå tør jeg ikke poste som AB mer. Dette er siste AB-post fra meg ever.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, men vi kan se at du er i tråden nederst på siden så lenge du ikke har huket av for anonym. (fant svaret selv Evil P)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!

Edit: Se der, ja. Dette blir jo bedre og bedre.

VEL, FØKK IT! Jeg nekter å skamme meg.

Sattan i helvetes møkk-bedritne pølsefingrede klomse-idiot...

Endret av Rumpenisse
  • Liker 1
Skrevet

Du kan logge inn som skjult bruker. Da kan du skrive som ab uten at nicket ditt står i kursiv.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Vel bekomme.

Og nå tør jeg ikke poste som AB mer. Dette er siste AB-post fra meg ever.

Huk av for å være skjult ved innlogging, så er det problemet fikset.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du kan logge inn som skjult bruker. Da kan du skrive som ab uten at nicket ditt står i kursiv.

Huk av for å være skjult ved innlogging, så er det problemet fikset.

"Se opp for det treet du akkurat kjørte rett inn i"

Endret av Rumpenisse
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg har så mye rykte her inne egentlig. Men jeg fikk høre at jeg var en møkkaperson i en diskusjon en gang. Så ille tror jeg faktisk ikke jeg er, mine dårlige sider til tross. :fnise: Men jeg har like stort temperament som jeg kan gi inntrykk av.

Skrevet

?

Ingenting. Takk for tipset, for all del. Skulle bare ha visst det litt før...

Gjest Vampen
Skrevet

"Se opp for det treet du akkurat kjørte rett inn i"

Eventuelt "så vet du det at alternativer til å kjøre inn i et tre, om du skulle vurdere å gjøre det igjen".

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Takk for tipset, for all del. Skulle bare ha visst det litt før...

Man feiler og lærer :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eventuelt "så vet du det at alternativer til å kjøre inn i et tre, om du skulle vurdere å gjøre det igjen".

Ja da. Takk for tipset, du også. Var ikke meningen å være utakknemlig eller noe.

Men eh.....kanskje Mod bør fjerne hele den utvekslingen her, før det blir veldig folksomt her på morgenkvisten. Er jo ikke sikkert alle involverte syns det her er så kult...

nå blir jeg bare klein.

No hard feelings, eller?

Endret av Rumpenisse
Skrevet
:fnise: Jeg skulle visst ha sendt pm isteden. Unnskyld
  • Liker 2
Skrevet

Først og fremst så er jeg jo tydeligvis kvinnehater siden jeg er negativ til sosialist-feministisk politikk, altså slikt som at kvinner skal ha en masse goder og fordeler med tanke på utdanning, jobb og karriere som menn bare kan drømme om, at vi generelt har et ensrettet fokus på kvinners rettigheter mens vi generelt gir en god f i menns rettigheter, at vi har en diskriminerende likestillingslov, feministiske drømmer om at kvinner skal tjene mer enn menn for tilsvarende arbeid, og annen åpenbar diskriminering. Så er jeg jo også rasist siden jeg mener at man må stille krav til innvandrere og forvente at de uten særlig offentlig hjelp viser innsats, skaffer seg jobb og integrerer seg, og ved å påpeke at ikke-vestlige innvandrere er overrepresentert med tanke på kriminalitet.

:rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Ryktet mitt her inne er vel litt både og.

Jeg er IKKE en landssviker. Ei heller har jeg våte drømmer om at den hvite rase skal forsvinne. Ikke har jeg psykiske lidelser heller.

Derimot er jeg også i det virkelige liv en kommunistisk agitator, aktivist og snill med kvinner. En følelsesperson.

Så "rykte" nr. 1 stemmer dårlig med virkeligheten, men resten er ganske godt representert på ordentlig også.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

No hard feelings, eller?

Selvsagt ikke! :)

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt ikke! :)

Ah, så bra. Tusen, tusen takk for svar. Da kan jeg senke skuldrene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...