Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=743351 hvor damene blir sjokkskadde av at en fyr ser normal ut og spekulasjonene flyr om andre brukere + denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=744071

Har du et rykte? Er du så gal/snill/kul/kvinnehatende/kvinnebedårende/sexy/dårlig sjekker/tafatt/feministisk som vi tror? Avliv eller bekreft myten!!!!

Vet du ikke om du har rykte?snille ABer kan hjelpe :skratte:

Anonym poster: 80e5d3d5632a6fc952cea9915aba830b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da må jeg først vite hva rykte mitt er.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg jeg er han som avsporer alle tråder med små "morsomme" komentarer

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg først vite hva rykte mitt er.

Jeg vet ikke om andre er enige, men jeg oppfatter deg som snill, diplomatisk, redd for å såre, på lag med damene og litt tøffel. In a good way :fnise:

Anonym poster: 514c9c5a82eecfc633d99fde66501a28

• Liker 12
Gjest Vampen
Skrevet

Her inne har man sjelden bare ett rykte. Og siden de ofte også er særdeles motstridende, så er det vanskelig å leve opp til alt.;)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg vet ikke om andre er enige, men jeg oppfatter deg som snill, diplomatisk, redd for å såre, på lag med damene og litt tøffel. In a good way :fnise:

De tre der er jeg enig i bortsett fra at det ikke handler om å være redd for å såre, men om å respektere andre meninger fordi "for alt jeg vet" kan det hende at det er de som har rett. De to andre punktene ønsker jeg å forfekte selv om dersom jeg hadde hatt kjæreste ville jeg utvilsomt vært en skikkelig tøffel, men på en avslappet måte.

AnonymBruker
Skrevet

Evig eies kun et dårlig rykte ;)

Anonym poster: 78a896df1325675d30fe802b0c215193

Skrevet

Er usikker på om jeg har et rykte, men dersom jeg har et, må det være; blid, snill, konfliktsky, smileyavhengig og litt dum?

Om jeg lever opp til dette ryktet - i mitt virkelige liv? :riste:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er like ond som alle tror.

• Liker 3
Skrevet

Nja. Angående det med Waco og hans meninger og hvordan han ser ut er litt morsomt fordi han er så forbaska kjekk og søt at manikke helt klarer å TRO at han er sånn han utgir seg for å være. Men om man møter han i virkeligheten og han er en kjekkas, så forsvinner nok det inntrykket med en gang han åpner kjeften og spyr ut sine meninger, med mindre man lar seg blende av hans vakre ytre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke en ballbreaker ei heller er jeg arrogant, naiv, dum eller streng :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er ikke en ballbreaker ei heller er jeg arrogant, naiv, dum eller streng :)

Eller redhead :(

Skrevet

Har ikke ett kg rykte :)

Skrevet

Vet ikke om jeg har noe rykte eller om det i det hele tatt er noen som husker min bruker blant alle de andre brukerne.

AnonymBruker
Skrevet

Waco ser helt ordinær ut, det gjør guybrush også. Men de blir omtalt som kjekke, jeg ser det ikke. Skjønnhet er subjektivt, men jeg ser forskjellen på en kjekk mann og en mann med et ordinært utseende.

Anonym poster: 566c513b1e2c1d34a7bd415e08543638

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jeg er han som avsporer alle tråder med små "morsomme" komentarer

Bortsett fra at de ikke er morsomme da... :)

Anonym poster: a64d99a8a411fb94cbe30829e6a7bcd1

• Liker 18
Skrevet

Vet ikke om jeg har noe rykte eller om det i det hele tatt er noen som husker min bruker blant alle de andre brukerne.

Jeg tenker på deg som litt kritisk, men jeg er jo veldig ofte enig med deg. Er nok pga den stygge klær tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Streng tenåring som hater jåleri og overfladige mennesker

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noe rykte. :laugh: Jeg føler meg i alle fall som en person som ikke blir så mye lagt merke til.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Festelig tråd.

Tipper jeg kan dele publikum i to;

De som lever med inntrykket av at Pus er tenkende, spiss og presis.

Et lite råskinn med et stort hjerte.

og

De som tydeligvis lever med inntrykket av at jeg hater unge kvinner :hoho:

- sistnevnte kan resolutt avkreftes.

Så bør det nevnes at Pus er alt som brukeren bak nicket er, men Pus er fremdeles kun en flik av mennesket bak nicket.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...