Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2013 #101 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Hvordan folk reagerer på dem / hvordan folk tar dem imot... Synonym betydning i mine øyne, så det forklarer dén saken. Har det noe å si egentlig? Endret 17. mai 2013 av .-L-.
Elanore Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #102 Skrevet 17. mai 2013 Det har alt å si sånn jeg leste ditt siste innlegg... Gidder ikke nyansere det mer enn jeg alt har gjort, for nå ble det en innmari sær diskusjon.
Gjest .-L-. Skrevet 18. mai 2013 #103 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Det har alt å si sånn jeg leste ditt siste innlegg... Gidder ikke nyansere det mer enn jeg alt har gjort, for nå ble det en innmari sær diskusjon. Ja, greit å stoppe nå da Endret 18. mai 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #104 Skrevet 18. mai 2013 Jeg snakte med en gutt for mange måneder siden nå, og har tenkt mye på han. Han virket som en snill og oppegående kar med mye humor. For noen dager siden innså jeg at det er en ganske stor sjanse for at han er en slik player, fordi det var visse ting som karakteriserte kommunikasjonen mellom oss: 1. Han styrte samtalen bare mot meg, når jeg prøvde å få han til å snakke om seg selv klarte han alltid å vinkle det over på meg. Han skulle altså virke interessert. 2. Han leste hendene mine. Dette er noe jeg lurer veldig på, fordi jeg ble "utsatt" for dette senere også, og da kommenterte de andre guttene rundt at det har de sett så altfor mange ganger før. Er håndlesning et veldig velkjent sjekketriks? Det var jo morsomt den første gangen men den andre forstod jeg at noe skurret. Etter den andre gangen fikk jeg en slags åpenbaring 3. Merket veldig godt at mange av de andre jentene så på oss med sjalu blikk, vi satt og snakket hele kvelden. Etter at jeg plutselig måtte gå, satt han seg med en annen jente og snakte. Kan det ha vært det trikset med å få den som han egentlig vil ha til å bli sjalu? 4. Har fått vite at han har ligget med utrolig mange jenter, noe som er tilsynelatende rart fordi han virket mer som en snill "mammagutt". Dette er egentlig den største grunnen til hvorfor jeg lurer. Jeg hørres garantert litt paranoid nå sikkert, men dette er noe jeg har tenkt en del på og lurer på om noen kan komme med innspill. Anonym poster: b0bb61c3b4e2ae1ffc6246f1ef01c030
Gjest JakeGreen Skrevet 18. mai 2013 #105 Skrevet 18. mai 2013 Jeg snakket med en gutt for mange måneder siden nå, og har tenkt mye på han. 1. Han styrte samtalen bare mot meg, når jeg prøvde å få han til å snakke om seg selv klarte han alltid å vinkle det over på meg. Han skulle altså virke interessert. Han visste hva han gjorde, med andre ord? Er det negativt å styre samtalen mot deg? Det er noe jeg alltid gjør selv når jeg møter en ny kvinne, da jeg ikke har interesse av å snakke så mye om meg selv, men har lyst å bli mest mulig kjent med henne. Føler også at livet mitt er ganske lite å snakke om. Håndlesing er klassisk old school PUA, så den er ganske avslørende, i hvert fall om han gjorde det på en seriøs måte og ikke som en spøk.
Gjest .-L-. Skrevet 18. mai 2013 #106 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Tror ikke han prøvde å gjøre deg sjalu, men du skulle gå, så han gikk og var sosial med noen andre. Håndlesing er veldig oldschool pua stuff, så han visste nok hva han gjorde. Meg og han ene kompisen min pleide å kødde med jenter med å late som vi kunne lese hender L: Omg, K, ser du den streken? Du vet hva det betyr? K: Åja! Dette er dramatisk! Jente: Hva skjer? L: Nei, dette er topp hemmelig cia stuff. Jente: Nei! Fortell?!?! Så ja, det var ganske gøy Endret 18. mai 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #107 Skrevet 18. mai 2013 Å nei! Jeg føler meg så dum nå siden jeg gikk rett på. Jeg er mest skuffet tror jeg, fordi han virket som en utrolig koselig kar men det var jo bare triks i bunn og grunn. Det er noe med at du tror at du har fått kjempebra kjemi med noen og så er det bare konstruert på en måte. At jeg ikke forstod håndlesningen er jo bare helt idiotisk Han visste helt åpenbart hva han gjorde og hvor han hadde meg. Samtalen var preget av humor, så nei han gjorde det ikke spesielt seriøst tror jeg. At han styrte samtalen mot meg var jo i grunn kjekt, for alle liker vel å snakke om seg selv. Det eneste minuset var at eg følte at han hadde noe å "skjule", at det var en hensikt bak på en måte. Det er jo litt morsomt med slike åpenbaringer da. Nå skal jeg aldri stole på slike "håndlesere" igjen! Anonym poster: b0bb61c3b4e2ae1ffc6246f1ef01c030
Gjest .-L-. Skrevet 19. mai 2013 #108 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Sikkert en hyggelig fyr egentlig. Dette med håndlesing er jo bare en måte å ha det gøy på. Vi var jo i grunn snille gutter selv om vi synes det var gøy å tulle litt Pua er jo i grunn folk de også bare med ekstra innsikt i sosiale dynamikker. Jeg møtte da, igjennom en kompis som bare var skikkelig på bærtur. Ego på størrelese med et fjell, og han hadde totalt mangel på sosiale anntenner. Husker jeg tenkte at han der har fucket seg selv opp. Noen av dem har en del narsisistiske trekk, rett og slett. Endret 19. mai 2013 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå