Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Luriel
Skrevet

Nettopp.

De eneste mennene som klarer å irritere meg er de som hevder de er bedre enn meg pga de er menn,og som kommer med kvasi psykologisk pisspreik de har lært på youtube. :fise: .

Disse mennene er vel neppe blant de glupeste, he he
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse mennene er vel neppe blant de glupeste, he he

Nei, men problemet er at de er overbevist om at de er det, og gjerne vil overbevise andre om det samme. :murvegg:

• Liker 1
Gjest Luriel
Skrevet

Overbærenhet og tålmodighet et vel løsningen. Man kan ikke få talg ut av en trebukk ;) kanskje de baserer sin selvtillit nettopp på at de er menn, og derfor trenger å se ned på det feminine.

• Liker 2
Skrevet

Ja, er vel en slags forsvarsteknikk.

Men back to tema: Merkelige sjekkeopplevelser er de som kommer med kleine utsagn som man bare WTF???? og de som prøver seg på teknikker...Noe som kan være morsomt er hvis man er "tøff"og bruker teite replikker fra filmer, men det er bare morsomt hvis det blir sagt med et smil og et glimt i øyet.

Å si til en kvinne i bar "jasså,så du liker øl du og?"er jo en litt dårlig samtaleåpner da...eller å si til en edru kvinne: "hehehe...har ikke du fått nok å drikke?hehehe...."jeg er edru stupid :fnise:

Gjest Luriel
Skrevet

Jeg liker ironiske overkleine utsagn som; Er din far en tyv? Han må ha stjålet stjerner fra himmelen og plassert i dine øyne, gjerne kombinert med litt sikkel i munnviken ;) hmmmm jeg vist lettlurt

når det gjelder humor, he he. Neida....er ikke det. Bruker han teknikken med å prate med venninna mi, for å gjøre meg sjalu...da kommer jeg ikke til å skjønne at han er interessert. Og hva er dette med negging? Fornærme dama, for å lure henne til sengs? Men nå er jeg nesten aldri ute på byen da. De ølteplikkene høres dårlige ut ja. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en gjennomsyra PUA på byn en gang.

Lilla dress, negging, en liten populærpsykologisk test som viste seg å skulle være en metafor for mine seksuelle drifter osv.

Jeg syntes det var ganske festlig, kjeda meg litt og det er ikke akkurat spennende med menn som kommer bort og sier "hei .... hva driver du med da...? hvor er du fra da ...? da kjenner du kanskje ... ?". Disse PUA-bøkene har sånn sett noe for seg, i det at man skal være litt original og ha noen interessante spørsmål, anekdoter eller halv-sofistikerte partytriks på lur.

Jeg hadde jo også lest The Game ikke så lenge før og syntes derfor det var ekstra interessant å møte en PUA. Men når jeg tok opp at han var som spyttet ut av en sjekkebibel så nektet han for å ha kjennskap til noe sånt i det hele tatt. Hehe. Right. Dumt av han egentlig, for jeg hadde syntes det hadde vært interessant å diskutert akkurat det med han. På et punkt må man jo slutte med PUA-triksene og konversere normalt om et tema.

Han feilet jo også i "the game" da han virket superforelsket etter ti minutter, han endte opp med å tigge om nummeret mitt og sende meg meldinger i månedsvis etterpå. Selv gjorde jeg det klart da og i all ettertid at jeg ikke var interessert i noe romantisk, jeg syntes fyren var festlig og kunne sånn sett holdt kontakten i håp om noe platonisk, men det ble jo uaktuelt når han virket så veldig betatt.

Summa sumarum så fungerte jo sjekketriksene sånn at jeg faktisk ble stående og prate med han i noen timer, men jeg ble ikke seksuelt/romantisk interessert. Og når jeg tok han litt i sjekketriksene og med overlegg ga han noen overraskende svar så endte jeg jo opp med å playe playeren.

Og jeg tror ikke jeg er så spesiell, jeg tror tvert imot at den type dame disse sjekketriksene ofte er basert på og rettet mot er litt spesiell. Skal triksene funke må man finne denne typen kvinne, og det er nok ganske mange færre av dem her i Norge enn f.eks. i USA hvor mange av disse guruene er fra.

Anonym poster: 08aa771b239c6cbdfa81df414b793fdb

• Liker 8
Gjest Riskjeks
Skrevet

Sjekking som standarslinjer, klisjéer og innøvde greier man har lest i bøker, tror jeg sjelden har noe for seg, i alle fall ikke hvis man ønsker et forhold og ikke et tilfeldig ligg. Folk må jo skjønne at ikke alle kvinner/menn faller for det samme "trikset"? :klo:

Å vise interesse for personen, og gi (troverdige) komplimenter slår vel sjelden feil - hvis det gjøres på rett måte til rett person :)

AnonymBruker
Skrevet

Min største problem er at jeg er så jævla hyggelig mot alle sammen, speeesielt etter litt alkohol. Er faktisk helt umulig for meg å avvise noen, og det var ganske dritt for meg før. Har helgivis kjæreste nå så slipper det styret enn så lenge, haha.

Anonym poster: 45ebd2305b09d1d32d48547dd0d45c79

Gjest Chloè
Skrevet

HVA er det med menn som ser logikken i å flørte med venninna, istedenfor den dama de faktisk vil ha?

Nei, jeg får ikke lyst på deg da. Hvis jeg hadde hatt lyst på deg i utgangspunktet, så har jeg virkelig ikke lyst på deg nå.

Opplevde dette senest på lørdag. Var en kjekk fyr som kom på fest, han hilste og sendte meg blikk og smilte søtt til meg hele kvelden, mens han flørtet heftig med venninna mi. Venninna mi er en pen dame, så jeg tenkte ikke så fryktelig mye over det, man må vel tape noen. Helt til neste dag da en kompis sier at han spurte hvem jeg var, at han jeg var så fin, at han ikke tørte å komme bort.

Jaha tenkte jeg, så ikke så altfor sjenert og lei seg ut da han nærmest tørrpulte venninna mi på et utested. Mannelogikk.

AnonymBruker
Skrevet

"Jaha tenkte jeg, så ikke så altfor sjenert og lei seg ut da han nærmest tørrpulte venninna mi på et utested. Mannelogikk."

Enig i den der, skjønner ikke logikken. Hvis en fyr flørter med venninna mi er han no go for meg, da føler jeg meg som andre valget uansett. Det er heller ikke kult å være den dama som tror man har møtt en hyggelig fyr som det kaaaaanskje kan bli et eller annet med, åsså får man høre at fyren har spurt etter venninna istedet, som han knapt ofret et blikk kvelden før.

Anonym poster: 2d7b4fa80bd58ac6b3fd68cc8064c1c8

• Liker 8
Gjest JakeGreen
Skrevet

Motspørsmål. Burde kanskje vært en egen tråd.

Hvor ofte møter dere noen enten på byen eller ellers i hverdagen som virkelig sjarmerer dere og gjør dere sterkt betatt?

:)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

HVA er det med menn som ser logikken i å flørte med venninna, istedenfor den dama de faktisk vil ha?

Nei, jeg får ikke lyst på deg da. Hvis jeg hadde hatt lyst på deg i utgangspunktet, så har jeg virkelig ikke lyst på deg nå.

Opplevde dette senest på lørdag. Var en kjekk fyr som kom på fest, han hilste og sendte meg blikk og smilte søtt til meg hele kvelden, mens han flørtet heftig med venninna mi. Venninna mi er en pen dame, så jeg tenkte ikke så fryktelig mye over det, man må vel tape noen. Helt til neste dag da en kompis sier at han spurte hvem jeg var, at han jeg var så fin, at han ikke tørte å komme bort.

Jaha tenkte jeg, så ikke så altfor sjenert og lei seg ut da han nærmest tørrpulte venninna mi på et utested. Mannelogikk.

Det har egentlig mest om at man må bli venner med venninnene for å senere ikke bli cockblokket :P når man prøver seg på den man vil ha.

Han turde vel ikke å gå bort til deg i dette tilfelle, mens han ble ikke like satt ut av venninnen din.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Og når jeg tok han litt i sjekketriksene og med overlegg ga han noen overraskende svar så endte jeg jo opp med å playe playeren.

Anonym poster: 08aa771b239c6cbdfa81df414b793fdb

Damer pleier jo ofte å komme med: Er det sjekketrikset ditt? Hva jeg svarer til det, er 100% random. kommer ann på humøret.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Motspørsmål. Burde kanskje vært en egen tråd.

Hvor ofte møter dere noen enten på byen eller ellers i hverdagen som virkelig sjarmerer dere og gjør dere sterkt betatt?

:)

Det hender av og til. Ikke ofte.

Anonym poster: 911b88b104f041a00175beb4809a03cf

Gjest Chloè
Skrevet

Det har egentlig mest om at man må bli venner med venninnene for å senere ikke bli cockblokket :P når man prøver seg på den man vil ha.

Han turde vel ikke å gå bort til deg i dette tilfelle, mens han ble ikke like satt ut av venninnen din.

Vel, det har motsatt efekt. Spre ordet

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vel, det har motsatt efekt. Spre ordet

Faktisk, så er det ganske viktig å bli akseptert av vennegjengen. Det forskjell på å snakke med folk, og bevisst snakke med noen for å gjøre en annen sjalu.

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg har ingenting i mot gutter som driver med slike sjekketriks på byen, så lenge de har selvironi rundt det når du "tar" dem i det, og de klarer å gi litt av seg selv. Sånn som jeg har forstått det er det for mange en måte å lære seg å tørre å gå bort til jenter og da er det helt greit.

Men, de som er overfladiske (når du merker at du kun ser et skall og ikke en virkelig personlighet) og kun ønsker å "lure" jenter for å få seg et ligg synes jeg ingenting om.

AnonymBruker
Skrevet

Var en gang ute med noen venner og en bekjent av en av mine kompiser prøvde å overtale meg til å ha sex med ham ved å peke ut masse jenter i lokalet han påstå han hadde hatt sex med tidligere og la ut om at de alle hadde fått serieorgasme. Rent bort sett fra at det jo var ekstremt lite sannsynlig at så mange av hans tidligere sexpartnere var på dette utestedet samtidig, synes jeg også det er interessant at han trodde dette ville sjarmere meg..

Anonym poster: 47c2b3f077fd785b2a777262c6c48cc1

• Liker 4
Gjest Chloè
Skrevet

Faktisk, så er det ganske viktig å bli akseptert av vennegjengen. Det forskjell på å snakke med folk, og bevisst snakke med noen for å gjøre en annen sjalu.

"Hun var fin..så da tar jeg venninna hennes istedenfor!" Logikken? At du skal bli akseptert av venninna? For hun blir jo kjempeglad når hun får vite at du brukte henne for å komme til den jenta du virkelig ville ha. Ærlig talt, av og til tenker dere så dumt at det nesten ikke er vits å prøve å forklare at det ikke er sånn det fungerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...